Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Nardus
Opprettet 26.02.2023 av Nardus, mann, 54 år, Rogaland.
iPad app ikonet kommer ikke inn på appens side og lukker seg ned hele tiden
selv om jeg har slettet appen fra IPaden utallige ganger, selv om jeg reinstallerer denne så lukker den før den kommer inn på softwaren for denne appen. På nettet er profilen ok og jeg laster ned ny app fra nettet, men alltid samme resultat

Svar på innlegg

tokio
#1. Postet 29.07.2023 av tokio
Akkurat det samme skjer hos meg. Sykt irriterende. Har du fått fiksa det?
August afternoon
#2. Postet 29.07.2023 av August afternoon
selv om jeg har slettet appen fra IPaden utallige ganger, selv om jeg reinstallerer denne så lukker den før den kommer inn på softwaren for denne appen. På nettet er profilen ok og jeg laster ned ny app fra nettet, men alltid samme resultat
Det kan høres ut som det kan være rester av filer i fra den første gangen du lastet ned appen men det
blir bare en tanke i fra meg.
hvis det er det så kan du prøve å laste ned noe som heter IObit uninstaller og
det finnes i pro og freeware-utgave som sistnevnte er mer en nok å bruke.

en annen tanke kan være å kjøre ipaden tilbake slik da den var helt ny.
jeg har selv ikke ipad så jeg vet ikke om det lar seg gjøre det slik man kan det med vanlig datamaskin.
siste tips kan være å søke på YouTube om problemet.

Ha en fortsatt fin helg:-).
KristenDate
#3. Postet 08.08.2023 av KristenDate
Hei,

Det er dessverre noen som har problemer med vår mobilapp, det gjelder spesielt iPhone/iPad brukere.
Det jobbes for fullt med en ny mobilapp og løsning. I mellomtiden anbefaler vi å bruke vår nettside www.kristendate.no :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16