Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 07.01.2023 av Anonym.
Kan ikkebetalende melde, eller falsk profil?
Jeg er litt usikker på dette med meldinger som inneholder "jeg kan ikke motta meldinger, skriv til meg privat på mail...." Jeg trodde at hvis en kunne skrive en melding, så kunne en lese også? Tar jeg feil? Kan den som ikke betaler likevel sende melding til en profil? Hvis noen sender personlig melding til meg her inne, og ber meg svare til en mailadresse, så synes jeg det minner såpass mye om falsk profil, at det skal mye til før jeg svarer. Hva tenker andre?

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 07.01.2023 av August afternoon
Jeg er litt usikker på dette med meldinger som inneholder "jeg kan ikke motta meldinger, skriv til meg privat på mail...." Jeg trodde at hvis en kunne skrive en melding, så kunne en lese også? Tar jeg feil? Kan den som ikke betaler likevel sende melding til en profil? Hvis noen sender personlig melding til meg her inne, og ber meg svare til en mailadresse, så synes jeg det minner såpass mye om falsk profil, at det skal mye til før jeg svarer. Hva tenker andre?
Jeg tenker at på et generellt grunnlag bør man ikke svare på en ukjent e-postadresse.
nettfisking gjelder ikke bare å få tak i andres e-postadresser men også via Facebook m.fl der
det kan være et lite eldorado å hente av ulik informasjon.
hvis noen velger å svare på en slik henvendelse så kan man opprette en egen e-postadresse for nettopp det.

Hvis vedkommende bruker gmail da bør alarmklokkene gå for det er det de pleier å bruke.
Anonym
#2. Postet 08.01.2023 av Anonym
Takk for tilbakemeldingen. Ja, jeg dropper å svare, og det er en gmail-adresse. Tror jeg skal varsle om profilen, litt usikker, i tilfelle det bare er noen som er litt klønete, men.. da får administratorene ta det valget.
Jazzflow13
#3. Postet 08.01.2023 av Jazzflow13
Hei!
Enig, og takk for at du delte den info. :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16