Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 03.10.2022 av Anonym.
Burde være mulig å velge kriterie som ønsker barn
Jeg føler at det burde være flere kriterier når man søker. For eksempel om man ønsker barn eller ikke i livet

Svar på innlegg

Tangen
#1. Postet 07.10.2022 av Tangen
Selvfølgelig burde det være en mulighet, og mere til. Men på dette nettstedet som deler nettbase med andre liknende nettsteder (turvenn.no osv. osv.) virker det ikke som det er noe rom for å endre noe som helst. Tror ikke jeg har sett noen endringer her noensinne. Korrigèr meg gjerne om jeg tar feil. Sannsynligvis fungerer det greit nok som ei melkeku for eierne uansett ettersom nye betalende medlemmer kommer til, og de som sletter profilene sine gjerne kommer tilbake etter en tid. "Det er von i hangande snøre veit du". Kjærlighetssugne, vennesugne, turvennsugne osv. kaster inn penger i et endeløst håp om endring i sin livsstatus. Så hvorfor gjøre seg bry med endringer når forretningen fungerer utmerket? De kan le hele veien til banken...
Anonym
#2. Postet 07.11.2023 av Anonym
Man kan spesifisere hva man leter etter under "jeg ser etter" delen.
Der kan man skrive andre ting man ønsker i et forhold også.
Ellers kan man jo spørre, da :)

Det blir jo ikke et søke-kriterie for siden,
men håper det hjelper :)
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16