Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 03.10.2022 av Anonym.
Burde være mulig å velge kriterie som ønsker barn
Jeg føler at det burde være flere kriterier når man søker. For eksempel om man ønsker barn eller ikke i livet

Svar på innlegg

Tangen
#1. Postet 07.10.2022 av Tangen
Selvfølgelig burde det være en mulighet, og mere til. Men på dette nettstedet som deler nettbase med andre liknende nettsteder (turvenn.no osv. osv.) virker det ikke som det er noe rom for å endre noe som helst. Tror ikke jeg har sett noen endringer her noensinne. Korrigèr meg gjerne om jeg tar feil. Sannsynligvis fungerer det greit nok som ei melkeku for eierne uansett ettersom nye betalende medlemmer kommer til, og de som sletter profilene sine gjerne kommer tilbake etter en tid. "Det er von i hangande snøre veit du". Kjærlighetssugne, vennesugne, turvennsugne osv. kaster inn penger i et endeløst håp om endring i sin livsstatus. Så hvorfor gjøre seg bry med endringer når forretningen fungerer utmerket? De kan le hele veien til banken...
Anonym
#2. Postet 07.11.2023 av Anonym
Man kan spesifisere hva man leter etter under "jeg ser etter" delen.
Der kan man skrive andre ting man ønsker i et forhold også.
Ellers kan man jo spørre, da :)

Det blir jo ikke et søke-kriterie for siden,
men håper det hjelper :)
Anonym
#3. Postet 31.05.2025 av Anonym
Helt enig. Et sikkert tegn på at KristenDate.no er mest opptatt av tjene penger.
Anonym
#4. Postet 31.05.2025 av Anonym
Helt enig. Og KRISTENDATE.NO har flere mangler, f. eks.:

Jeg har lenge undret meg over hvorfor det på KristenDate.no ikke er mulig å oppgi hvilken kommune man bor i – bare hvilket fylke. Norge er et land med mange store fylker; for eksempel utgjør Finnmark og Nordland henholdsvis 49 000 og 38 000 kvadratkilometer.
Tabellen nedenfor viser veiavstanden mellom kommuner i samme fylke:

Alta – Vardø: 514 km (Finnmark)

Narvik – Brønnøy: 667 km (Nordland)

Hemsedal – Røyken: 171 km (Buskerud)

Er det noen i dette forum som har kommentarer?
August afternoon
#5. Postet 31.05.2025 av August afternoon
Helt enig. Og KRISTENDATE.NO har flere mangler, f. eks.:

Jeg har lenge undret meg over hvorfor det på KristenDate.no ikke er mulig å oppgi hvilken kommune man bor i – bare hvilket fylke. Norge er et land med mange store fylker; for eksempel utgjør Finnmark og Nordland henholdsvis 49 000 og 38 000 kvadratkilometer.
Tabellen nedenfor viser veiavstanden mellom kommuner i samme fylke:

Alta – Vardø: 514 km (Finnmark)

Narvik – Brønnøy: 667 km (Nordland)

Hemsedal – Røyken: 171 km (Buskerud)

Er det noen i dette forum som har kommentarer?
det er jo bare å skrive i profilteksten hvilken kommune man er i fra for de som ønsker å gjøre det.
Anonym
#6. Postet 01.06.2025 av Anonym
Ja, du har et poeng der August. Men av en eller annen grunn grunn er det nesten ingen som gjør det.
Anonym
#7. Postet 01.06.2025 av Anonym
Svar til #4. Postet 31.05.2025 av August afternoon
det er jo bare å skrive i profilteksten hvilken kommune man er i fra for de som ønsker å gjøre det.
Strengt tatt er det ikke nødvendig med et innmeldingsskjema der man må oppgi en rekke personlige opplysninger.

I stedet kunne brukerne selv formidle relevant informasjon i profilteksten – for eksempel kjønn, livssyn, alder, om man har barn, utdannelse, yrke, hva slags relasjon man søker (kjæreste eller vennskap) og hvilket fylke eller hvilken kommune man bor i.

Men uten et strukturert skjema blir det langt vanskeligere å søke etter personer som passer med egne preferanser.

Jeg har for øvrig lagt merke til at svært få, eller kanskje ingen, fra Finnmark faktisk oppgir hvor i det enorme fylket de bor.

Det kan være verdt å minne om at nettdatingtjenester først og fremst er kommersielle virksomheter. Målet er ikke at brukerne skal finne kjærligheten, men at de skal fortsette å betale for tjenesten. KristenDate.no er intet unntak.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen