Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 31.07.2022 av Anonym.
Uformelt treff Møre og Romsdal
Hei! Er det noen i Møre og Romsdal som kunne være interessert i en uformell samling? Bare møtes et sted, jeg har ikke tenkt dette gjennom, om det skulle være utendørs en fineværsdag (hahaha, særlig sannsynlig nå...) eller om vi skulle finne et sted hvor det går an å være mange som møtes og drikker kaffe eller noe. Kanskje definere aldersgrupper, fra 45 og oppover, og de under 45? Som sagt, ikke gjennomtenkt, men om flere er med og tenker, så kunne vi kanskje fått til noe?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 01.08.2022 av Anonym
Hmmm....hvordan skal vi få til det, da...Ikke så mange fra M&R 45+ som er medlemmer her.
Anonym
#2. Postet 01.08.2022 av Anonym
Det er klart, vi er ikke så mange som det kunne vært hvis det skjedde på Østlandet. Men jeg tok en sjekk, valgte "begge kjønn", fylke "Møre og Romsdal", og alder fra 46 år og oppover. Og det er 5 sider med profiler. Så noen er det, selv om ikke alle er aktive lenger. Og selv om bare noen vil komme.
Dette er jo ikke noe jeg kan klare å organisere, så folk må være interesserte og ta del i det, og vi må finne ut av hvordan det kan gjøres hvis det skal bli noe av :) Men det kunne vært hyggelig, selv om det kanskje bare var en liten gjeng som møttes? Om det var pent vær kunne vi jo funnet et sted å sitte ute, ta med termos eller grill, en helg i slutten av august eller overgangen til september? Men dette er ideer som jeg kaster ut nå. Andre må ta del!! Og også si fra om de er interessert!! Ellers legger jeg bare tanken bort og går videre med mitt.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16