Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 28.07.2022 av Anonym.
Falske profiler
Synes det er trist at det er flere som oppretter falske profiler her inne, som plutselig bare bli "borte", blokkerer eller lignende.
Ødelegger dette som egentlig er veldig bra!

Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 05.08.2022 av KristenDate
Hei :)

Vi går gjennom profiler og utestenger de som bryter med våre medlemsregler. Dersom du ser en profil bli borte så har de mest sannsynlig avsluttet sin profil eller blitt permanent utestengt :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#2. Postet 07.08.2022 av Anonym
Hei.
Det er fint dere rydder opp!
Dette er gang nr. to jeg har blitt utsatt for falske profiler. Og det på kort tid.
Dagens profil mistenkte jeg etter litt meldinger for å være falsk. Det viste seg å være riktig. Nå er profilen og meldinger vekke. Veldig trist at dette skjer for oss som har ærlige hensikter.
Benti1010
#3. Postet 16.10.2022 av Benti1010
Ja, jeg er helt enig. Dessverre er det mange ULVER her, som er ikledd fåreskin.
Anonym
#4. Postet 16.10.2022 av Anonym
Ja, da er det bare å velsigne de som står bak de falske profilene og gå videre..)
Inia
#5. Postet 16.10.2022 av Inia
En venn fortalte meg en gang når det var åpenbart at kontakten ikke hadde de beste hensikter ga det en anledning til å -vitne om Jesus-.
Det syntes jeg var så fint, at alle får med seg et godt avsluttende ord på veien videre.


Anonym
#6. Postet 05.12.2023 av Anonym
vi må bare få kristendate til å godkjenne disse punktene for å bekjempe falske profiler.

En effektiv måte å bekjempe falske profiler på dating sider er å implementere strengere verifiseringssystemer. Dette kan inkludere:

Bildeverifisering: Be brukerne om å laste opp flere bilder av seg selv fra forskjellige vinkler eller i bestemte situasjoner. Dette kan bidra til å bekrefte ektheten av bildene.

Sosiale medier-koblinger: Tillat brukere å koble profilen sin til sine offentlige sosiale medier-kontoer. Dette gjør det lettere å bekrefte identiteten deres ved å sammenligne informasjonen på datingprofilen med den på sosiale medier.

Telefonnummerbekreftelse: Be om bekreftelse av brukerens telefonnummer gjennom en engangskode eller annen metode. Dette kan bidra til å sikre at hver profil er knyttet til en unik og ekte telefon.

Biometrisk teknologi: I fremtiden kan biometrisk verifiseringsteknologier som ansiktsgjenkjenning være en ytterligere måte å sikre autentisitet på.

Manuell gjennomgang: Ansett personale til å manuelt gjennomgå profiler for å oppdage mistenkelig aktivitet og bekrefte identiteter.

Implementeringen av en kombinasjon av disse tiltakene kan bidra til å redusere antallet falske profiler på dating sider og skape en tryggere og mer pålitelig online datingopplevelse.
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet. Ikke en eneste plass nei på Vestlandet!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16