Anonym
Opprettet 19.05.2022 av Anonym.
Multikulturell dating


Etter mange år alene traff jeg høsten 2020 ei nydelig dame fra Tanzania. Hun bodde i Oslo, snakket godt norsk og hadde bodd i Norge lenge. Vi datet i 4 måneder og hadde det fint. Dessverre ble det ikke oss to, men det har ikke skremt meg fra å date damer fra andre kulturer.

Nå har jeg flere bekjente som har giftet seg med damer fra Afrika, Asia eller Latin-Amerika, så når jeg igjen skulle teste nettdating igjen, ble jeg anbefalt noen internasjonale sider. Det har vært lærerikt og jeg skulle ønske at det fantes en norsk side hvor utenlandske damer i Norge kunne søke etter norske menn. Det ville gjort nettdatingen bedre. På de utenlandske sidene blir man kontaktet av mange flotte damer i alle aldre, som ønsker seg en hvit mann. Noen av dem har uærlige hensikter, men de fleste søker etter ekte kjærlighet.

Det viktigste for meg er ikke hvilket land min neste kjæreste kommer fra, eller hvilken hudfarge hun har. Det viktigste er at hun er vakker i mine øyne, snill og faktisk interessert i å bygge et forhold og en fremtid med meg. Min erfaring med internasjonal dating er at det er lettere å få kontakt med damer på de sidene enn på de norske, men man bruker mye tid på å blokkere dem man ikke ønsker kontakt med. Jeg vil ha dame som bor i Norge, og helst ei som bor i mitt nærområde. Datingen blir enklere da. Hvis jeg ville, kunne jeg fått meg kjæreste på minnuttet om jeg hadde valgt ei som bor i utlandet, men det blir mye avstand og dyre reiser til hennes hjemland, om jeg skulle hatt noen som helst sjanse på å faktisk bli kjent med henne. Det blir for komplisert. Da er det bedre å finne ei i Norge, norsk eller utenlandsk. Multikulturell dating er uansett interessant, spennende og lærerikt.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.06.2022 av Anonym
I agree about this, a few months ago I subscribed one date site
From another Country, I received a lot of messages and many
Women had interest, as you said, the problemer is because it is
Too far away.

I subscribed this site because it is a christian site, however,
I did not received any interest from norwegian women, it is
Strange to me, maybe norwegian women are very selective
And prefer a man from his Country.

Thanks for share your experience.

God bless you,
James
Tangen
#2. Postet 28.06.2022 av Tangen
I agree about this, a few months ago I subscribed one date site
From another Country, I received a lot of messages and many
Women had interest, as you said, the problemer is because it is
Too far away.

I subscribed this site because it is a christian site, however,
I did not received any interest from norwegian women, it is
Strange to me, maybe norwegian women are very selective
And prefer a man from his Country.

Thanks for share your experience.

God bless you,
James
Well, all Western men will receive a lot of interest from women from poorer countries on such dating sites. No matter your social status, income and so on. She will not be very selective because all she is looking for is to improve her poor situation, and virtually any man in a Western country can do it. At the very least you will be her "entry ticket".

Ironically the opposite is the case in Norway where women are extremely selective when choosing a man, because yes, in our society today the women mainly choose their partner, not the other way around. A woman prefer to move up on the social ladder when dating a man, or at least not date a man who is below her in terms of social status and income. There is no difference here between Christian or non-Christian women, don`t be gullible.

The reason for this situation is the process we call "likestilling" where there basically is no difference between men and women anymore. Although women still earn sligthly less money than men on average that is because some choose to work less and tend to work in low income jobs, but you will find lots of ladies out there who make tons of more money than you do, or the same. Basically they don`t need you as their provider, and if you in addition can`t offer them an uptick on the social ladder; well then forget about them.
You have no chanse. Forget it.
If a woman doesn`t work because she is disabled for some reason or have other reasons the government will support her, especially if she has children and is a single mum. Again, you are of no use to her if you can`t offer her some extra benefits. As I use to say, "either she is married to her work or to the government", because they are her modern providers...

Sounds cynical? I think this is the truth in today`s Norway and most Western nations. This is the main reason for all the single people out there and lack of children, and this will not change until women again need men for real. And this will only happen in times of crises; ie. when there is lack of food, energy, war and governments who no longer are able to support. And of course when God "restores all things".
Inia
#3. Postet 29.06.2022 av Inia
Det går andre veien også.
Vi er sikkert flere damer som opplever det samme.
Best å være høyt ønsket for oss alle.
Samme tro er viktig, slik at man møtes under fred, harmoni og glede i forholdet.
Anonym
#4. Postet 29.06.2022 av Anonym
Ja takk begge deler :)