Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 09.05.2022 av Anonym.
Dødsfall blant amerikanske flypiloter har økt med 1750% (!)
Etter at vaksineringen startet: Dødsfall blant amerikanske flypiloter økte med 1750% - Derimot

Dette er mildt sagt alvorlig. Husk at piloter er under et veldig strengt regime i forhold til jevnlige helsesjekker og må være i topp fysisk form. Forståelig nok m.t.p hvor mange passasjerer de har ansvaret for. I det første året av pandemien(før vaksinene) var det kun 6 dødsfall mot 111 i de først 8 månedene av 2021. I 2019 var det kun ett dødsfall.

Dette her burde jo vært førsteoppslag i absolutt i alle aviser.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.05.2022 av Anonym
Nå er jo nettopp blodpropp en av de tingene som disse "vaksinene" kan føre til p.g.a spikeproteinets natur. Det er grundig dokumentert i forskningslitteraturen at spikeproteinet som genereres ved mRNA vaksiner kan forårsake blodpropp. Det er ingen seriøse forskere som nekter for det. Og for pilotene blir det jo en ekstra risiko p.g.a høyden.
Tangen
#2. Postet 10.05.2022 av Tangen
Utrolige tall det derre. Jeg mener å huske at de fleste amerikanske flyselskaper truet flygerne sine med sparken dersom de ikke lot seg vaksinere. Det er som kjent lettere å kvitte seg med ansatte i Uniten enn her på berget. Men det er mulig jeg husker feil. Uansett, med det sosiale presset som var er det ikke rart at de fleste gikk med på det til tross for tvil. Ble man truet med sparken hadde nok de fleste intet alternativ heller. Hva skulle man gjøre? Man sitter kanskje med milliongjeld etter flygerutdanningen og boliggjeld på toppen i tillegg til familiære forpliktelser, men med høye lønninger lar det seg gjøre. Samtidig er det ikke noe annet man kan bruke denne utdanningen til, og den må stadig oppdateres/godkjennes. Er man ute av yrket i et par år må man nesten begynne på nytt for å sette det på spissen.
Anonym
#3. Postet 10.05.2022 av Anonym
"Jeg mener å huske at de fleste amerikanske flyselskaper truet flygerne sine med sparken dersom de ikke lot seg vaksinere."

Stemmer det. Det var et sinnsykt press.
John33
#4. Postet 10.05.2022 av John33
Blir nok dysset ned med bortforklaringer.
August afternoon
#5. Postet 10.05.2022 av August afternoon
Det later til at dette også innvirker på vanlig biltrafikk.
les gjerne;

https://derimot.no/okende-antall-trafikkulykker-skyldes-det-at-noen-vaksinerte-blir-akutt-syke-mens-de-kjorer/
Stigejacob
#6. Postet 10.05.2022 av Stigejacob
Hahaha, dette er nok en amerikansk sak, ikke noe om Norge. Har ingen formening om vaksiner, men det er vel så at amerikanerne også tar en eller to som ikke er tillatt her, og at de er tvunget til å ta dem, mens våre piloter kan bestemme selv. Jeg fikk noen nyhetsgreier om dette fra 2 land bare, England og USA. Utestede medisinske ting har forhøyet risiko for bivirkninger. Tester man ting på den generelle befolkningen, da får man noen flere dødsfall. Jeg regner med at det som rapporteres tilbake blir studert og forbedringer blir gjort, så blir det mindre risikabelt med tiden. Og så er vaksinene sikkert trygge etter 15 års testing som vanlig. Sikkert lurt å øke antallet studieplasser for spesialistyrker som pilot, kirurg, osv, slik at vi ikke stjeler for mange spesialister fra U-land som de har brukt penger på å utdanne. Herren har en plan, det blir nok bra til slutt.
Anonym
#7. Postet 21.06.2022 av Anonym
https://www.document.no/2022/06/21/usa-arbeidsfore-folk-dor-forsikringsbransjen-pa-vaksine-smell/

Dette her blir bare verre og verre.
August afternoon
#8. Postet 21.06.2022 av August afternoon
https://www.document.no/2022/06/21/usa-arbeidsfore-folk-dor-forsikringsbransjen-pa-vaksine-smell/

Dette her blir bare verre og verre.
Hvis dette fortsetter i årene som kommer så kan jeg se for meg at forsikringsbransjen vil øke kostnadene hvis
man er vaksinert og det vil i såfall ikke bli et pent syn..hvertfall i USA kan jeg tenke meg.
uannsett så er det tragisk det som skjer.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen