Heisann og trivelig at du også så på DocumentTV-live

.
hvordan det vil gå med Presidentvalget i 2024 i USA vil bli spennende å se,også valget senere i år.
jeg er ikke enig med deg anngående likheten med det Russland har gjort til nå og
det Hitler styret med i sin tid.
Tyskland i perioden 1933-39 var ikke nevneverdig truet av noen land mens Russland i
perioden ca 1990-2022 har sett at både NATO og EU har krabbet nærmere og nærmere sin grense.
hvis man tenker seg at Ukraina ble medlem i NATO og gjerne også i EU hvordan hadde det sett ut da..?
Vi kan se for seg at NATO/USA hadde utplassert f.eks kort/mellomdistanse-raketter nordøst i Ukraina
som ville ha nådd Moskva på ca 5 min og de nærmeste faste utskytninger i Russland på ca 7 min.
det er bl.a det Putin har i tankene og hvorfor han handler slik han gjør i dag.
Ville noe slikt ha vært betryggende..?
antivestlig propaganda...?
synes du ikke det er rart at det er kun i fra "antivestlige" medier at man får vite hva som skjer
i f.eks i fra Canada der det nylig er blitt unntakstilstand grunnet fredelige demostrasjoner fra truckerne..?
massemediene i Norge støtter Justin Trudeau og er selvsagt tause og de ryggløse på Løvebakken det samme.
jeg er selvsagt i mot krig som de fleste men "krigen" for ytringsfrihet,menneskerettigheter m.m er jeg for.
Les gjerne dette;
https://steigan.no/2022/02/sanksjoner-kan-ikke-gjenerobre-det-som-tapes-i-krig/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nå er Ukraina et suveren stat som blir angrepet og okkupert av en gal mann som drømmer om og sammle sovet igjen. Det at putin er redd for at Ukraina skal bli med i Nato er hans egen skyld,han har forandret seg drastiskt til en despott som nå kan starte den tredje verdenskrig.Bare cyber hacker trafikken i fra russland har kostet mye over 100 milliarder de siste årene bare i USA. Gift drap på Alexander der de har brukt radioaktiv stoff som ente i at han måtte gravlegges i en bly kiste.Drap på 50-60 jornalister og advokater. Et gift angrep til på Britisk jord som ente nesten på at uskyldige liv ikk tapt.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/g57eB/ble-forgiftet-av-radioaktivt-materiale
Når det gjelder Canada er jeg heller ikke enig,der gjelder Rom 13 som er klinkende klar.Mange tror det blir så mye bedre i 1000 års rike,sannheten er at det blir diktatur der mennenskene skal bli styrt med jernstav.