Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Fabian
Opprettet 22.02.2022 av Fabian, mann, 48 år, Oslo.
Blokkering
Hva kan det komme av at man blir blokkert før man har sendt melding til vedkommende? Opplevde nettopp det.
Hva synes dere om den funksjonen?

På forhånd takk!

Svar på innlegg

Fabian
#1. Postet 22.02.2022 av Fabian
Er det noen som har opplevd det samme?
HÅKON L
#2. Postet 22.02.2022 av HÅKON L
Alternative hendelser

1)Har personen som har blokkert deg vært innom din profil tidligere, for hvis det er tilfelle så har vedkomne muligheten til å blokkere, og da når du prøver å besøke så går ikke det.

2)Kanskje du var innom profilen og skulle til å skrive melding, men brukeren var på i samme øyeblikk og valgte å blokkere du fikk dermed ikke muligheten til å sende meldingen. (p.s usikker på om blokkering fungerer slik, henvedelse til Kristendate er anbefalt for sikker bekreftelse.)

Mvh Håkon Lindahn
Fabian
#3. Postet 22.02.2022 av Fabian
Lurer på hva grunnen kan være til at man blir blokkert? Skulle tro det var litt takhøyde på kristendate. Er det god kristen moral? Kan man ikke heller si høflig at man ikke synes man passer sammen med med en?
HÅKON L
#4. Postet 23.02.2022 av HÅKON L
Lurer på hva grunnen kan være til at man blir blokkert? Skulle tro det var litt takhøyde på kristendate. Er det god kristen moral? Kan man ikke heller si høflig at man ikke synes man passer sammen med med en?
Dette er et godt spørsmål. La meg prøve å svare på spørsmålet med å gi et annet spørsmål.
Når Gud skapte Edens hage ga han menneskene et tre til liv og et tre til kunnskap om godt og ondt. Gud ville at mennesker med fri vilje skulle velge å følge han.
Akkurat som Gud ga mennesker fri vilje til å velge å forkaste eller bli i relasjon med Gud, burde ikke vi som mennesker ha mulighetene til å forkaste hverandre, likeså som vi har muligheten til å danne relasjon med hverandre?
Her er en liten video om godt og ondt

How Can We Know Good from Evil?(4:19min)
https://www.youtube.com/watch?v=b3v8LzJpncU&list=PL-k2Gb-DBYo-T5daQ1F6DahenT43il_xA&index=7

Ut fra denne kunnskapene mener jeg Kristendate handler rett og gir oss fritt spillerom til å velge hva vi føler oss komfortable med, å gå videre med, og hva som vi ikke føler oss komfortable med og kan velge det vekk.

Anonym
#5. Postet 23.02.2022 av Anonym
Ja eg har opplevd det samme.Hilsen tro og håp.
Anonym
#6. Postet 23.02.2022 av Anonym
Vedkommende er rett og slett ikkje intressert i noko form for kontakt.
Vedkommende har vært innom siden din og sannsynligvis funnet ut at dere ikkje passer sammen

blokkering kan brukes til så mangt.
Tangen
#7. Postet 23.02.2022 av Tangen
Lurer på hva grunnen kan være til at man blir blokkert? Skulle tro det var litt takhøyde på kristendate. Er det god kristen moral? Kan man ikke heller si høflig at man ikke synes man passer sammen med med en?
Kristent nettsted, nettsted for kristne osv., det er veldig mange sprøe mennesker her inne med et ødelagt sinn, så det beste er å ikke ta seg nær av det men bare la livet gå videre
Anonym
#8. Postet 24.07.2022 av Anonym
Jeg tenker at man bør blokkere hvis man blir plaget, at personen ikke tar nei for et nei.

Selv ble jeg nettopp blokkert av en som hadde vært innom min profil.
Jeg har ikke hatt kontakt med han, ei heller har jeg vært innom hans profil.

Kan føles sårende, men jeg velger, som Tangen sier å gå videre!
Får ta det som en øvelse i å tenke: pytt pytt, han vet ikke hva han gikk glipp av!
Mvh. Liv
Jazzflow13
#9. Postet 24.07.2022 av Jazzflow13
Enig.
Men alle er forskjellige og noen har et eller annet i tankene sine som ingen vet hva det er. Antakelig det noe som trigge. Så bare trekk frisk luft og la det gå. Deg gjorde jeg :)
Inia
#10. Postet 24.07.2022 av Inia
Det er bare det at det er merkelig og bli utestengt av en som ikke på noen måte hadde tatt kontakt.
Minner om ghosting, eller kan føles slik.
Uansett kanskje bare bra likevel slik at en vet at hvor en har motparten og ikke blir forundret neste gang det evnt. skulle skje.
Man lærer så lenge en lever.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16