Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Morsomme ting > Debatt

Stigejacob
Opprettet 11.02.2022 av Stigejacob, mann, 46 år, Aust-Agder.
Alexa er SJW, morsomt men også skremmende
Den lyver veldig mye, den er politisk, den er manipulativ, den er tydeligvis fra Satan. Dere burde ikke ha slikt, det inkluderer vel andre av samme typen. Vokt dere vel, det er en direktelinje til Satan. Men det er nå litt morsomt, så dere kan jo spørre den noen spørsmål hos venner når dere er der. Så kan dere selv velge om dere vil fortelle dem at de blir villedet og indokterinert. Det er et samfunnsproblem og verdensproblem deluxe.

https://www.youtube.com/watch?v=MECcIJW67-M

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.02.2022 av Anonym
O store Alexa, kunstig inteligens er satanisk. Dem har til og med åpnet opp portalen til det demoniske...Mysk er en av dem som er innblandet i det. Men nå har en solstorm (Herren) ødelagt en haug med sattelitter i himmerommet. Og han lider store tap. Satelitter som skal bli brukt til dyretssystem, overvåkning m.m.


Proffeti om litt av det som har skjedd nå i himmerommet kom 6 juli 2021. Mere kommer, så det grønns skiftet og alt det som satanistene drømmer om kan de se langt etter.
Stigejacob
#2. Postet 12.02.2022 av Stigejacob
Elon Musk er nok en bra person på mange måter. Han selger ikke sjelen sin for å få sette noe prosjekt i gang, det være disse hyperloopene eller tøffe rundt i romtog til andre planeter. Han er veldig enkel under alle disse kompliserte distraksjonene han har fått som prøvelse, og føler han må løse. Han står for det han mener, og gjør det han mener er riktig uansett hvordan SJWs, MSM, politikere, elitene reagerer. Han lever etter kristne grunnverdier, med å la folk få være i fred, og velge sin vei i livet, med sitt potensial, fri vilje er viktig for ham.

Hans grunner for å skape Tesla, og romreiser ble gjort med fornuftige grunner. Konstruktivt, uten frykt, for menneskehetens beste. Var fordi vi måtte konservere energien vi hadde med batteribiler, for at vi ikke brukte opp fossil energi, ikke fordi vi måtte bli grønne ellers ville vi dø ut. Og reise til mars fordi vi måtte bre om oss, så de som blir igjen her kan ha det fint, noe majoriteten ikke har det i dag. Det er kristne grunner. Og han er på vei mot Gud, han blir guidet nå, det er tydelig. Han flyttet fabrikkene sine, han er på alternative medier, var på babylon bee for kort tid siden, det er en kristen mediebedrift. Han velger de som står mot de sataniske kreftene som kanaler, han er på JRE og på andre mindre mediebedrifter som forsøkes kneblet, som kjemper for det samme som du. Er det en tilfeldighet?

Jeg vet ikke med denne profeten du lytter på, hvem vet. Jeg tror man allerede hadde begynt å begrave de døde fra viruset uten begravelse i flere land, når hun spilte dette inn. Italia gjorde i hvertfall det i 2019, som de gjorde under svartedauen. Fokuset er ikke for meg, jeg er allerede kristen, og jeg skal ikke stoppe Satans barn fra å ta full kontroll over verden for sin far. Det er jo fortalt at det skal skje, og må skje for at herren skal hente oss hjem til himmelen. Så jeg ser ikke problemet, bortsett fra at det rammer de fattige mest, med sånt som strømpriser nå, og kriger, ekstraskatt, avgift, på avgift, osv. Men at vi gir over verden til den onde av grunner som det grønne skiftet, det uroer meg ikke. Jeg er sikker på at Guds barn blir vekket opp og blir med hjem før det er for seint.

Og du skjønner at om det grønne skiftet og viruset bare ble noen blaff, om det er så det ender, så endrer ikke det bibelen. I denne verden, men ikke av den. 2000 år, så skal den onde ta over uansett hvilke triks han bruker, om du får alt du ønsker deg, så er det ikke fra Gud. Fint å advare folk mot sånt, men det kommer nye triks. Og poenget er å skape følelser i deg til å endre hjertet ditt. Enten ved sinne over idi0ti i politikk, kriger, de urettferdige resultatene av det, eller gi deg gode følelser av velbehag, ved at du tror du lever i en utopi, at dette er shangri la. Om det blir slutt på viruspass, literprisen blir 5 kr, strømprisen blir 10 ør, alle får mat og gratis bolig, alle vinner 10 millioner i lotto, ingen trenger jobbe mer. Problemet er det samme. Dødssyndene og evig fortapelse.
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16