Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Emunah
Opprettet 08.02.2022 av Emunah, dame, 39 år, Nordland.
Tråder som en gang ble slettet.
Har lagt merke til at tråder som en gang ble slettet av de som opprettet den har dukket opp igjen etter at de som opprettet trådene har meldt seg ut herfra, er det riktig og hvorfor skjer dette?

Vil det si at om jeg sletter tråder eller innlegg/svar her på KD, og jeg velger å si opp medlemskapet og avslutter så vil alt det jeg en gang har slettet komme tilbake på forumet? Og hvis ja, vil det da si at slette funksjonen egentlig ikke funker?

Svar på innlegg

HÅKON L
#1. Postet 08.02.2022 av HÅKON L
Jeg kan svar ut fra det jeg har fått med meg om temaet.

Når en profil sletter brukerkontoen sin, blir ikke trådene til profilen slettet, da står det at tråden er av anonym

Hvis en skal slette alt må en slette trådene manuelt før en profil sletter kontoen sin, gjør en ikke det blir tråden stående, og da kan ikke den tidligere brukeren angre etter hva jeg har fått med meg av informasjon om temaet.
Emunah
#2. Postet 08.02.2022 av Emunah
Jeg kan svar ut fra det jeg har fått med meg om temaet.

Når en profil sletter brukerkontoen sin, blir ikke trådene til profilen slettet, da står det at tråden er av anonym

Hvis en skal slette alt må en slette trådene manuelt før en profil sletter kontoen sin, gjør en ikke det blir tråden stående, og da kan ikke den tidligere brukeren angre etter hva jeg har fått med meg av informasjon om temaet.
Takk=)

Det var litt det jeg tenkte også, men noen innlegg var slettet før medlemskapet ble avsluttet. Og dukket opp etter..

Så da står spørsmålet fortsatt.
Anonym
#3. Postet 08.02.2022 av Anonym
Dessverre så kommer innleggene frem igjen selv om man sletter dem, noe som er uheldig. Det burde ikke være sånn og det bør KD rette opp i. Skal man "slette" sine kommentarer, så bør man tømme innholdet manuelt for tekst og lagre innlegget f.eks med tre prikker. Etter at dette er lagret, kan man på nytt gå inn og slette det. Innlegget vil da likevel komme frem som annonym når man sletter sin konto. Men da kommer bare disse prikkene frem, eller det man selv velger å skrive og lagre nest siste gang.
Emunah
#4. Postet 08.02.2022 av Emunah
Dessverre så kommer innleggene frem igjen selv om man sletter dem, noe som er uheldig. Det burde ikke være sånn og det bør KD rette opp i. Skal man "slette" sine kommentarer, så bør man tømme innholdet manuelt for tekst og lagre innlegget f.eks med tre prikker. Etter at dette er lagret, kan man på nytt gå inn og slette det. Innlegget vil da likevel komme frem som annonym når man sletter sin konto. Men da kommer bare disse prikkene frem, eller det man selv velger å skrive og lagre nest siste gang.
Takk=)

Hmhm, ja da funker ikke slettefunksjonen da..
Ikke bra.
Anonym
#5. Postet 19.02.2022 av Anonym
Du kan kontakte kristendate omdu vil tråden skal slettes.
Emunah
#6. Postet 19.02.2022 av Emunah
Du kan kontakte kristendate omdu vil tråden skal slettes.
Takk=)

Men det virker som det noen ganger dukker opp igjen uansett hvordan det slettes..
Ikke alle/alt men noen/noe.

Når det heter slette så bør det være så. Kan jo kalle funksjonen noe annet da=)
Anonym
#7. Postet 19.02.2022 av Anonym
Sant men kristendate fjerner det om du kontakter de.
Emunah
#8. Postet 19.02.2022 av Emunah
Sant men kristendate fjerner det om du kontakter de.
Åh så bra da=) Takk!
Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16