Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Morsomme ting > Debatt

Anonym
Opprettet 28.01.2022 av Anonym.
Her avsløres det hvordan de har sydd sammen hele koronasvindelen... Enjoy!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.01.2022 av Anonym
Ikke sitte oppe i natt nå!
Stigejacob
#2. Postet 28.01.2022 av Stigejacob
De går alle på limpinnen, han er faktisk spot on denne gangen. Men nå må vi ikke være så hovmodige og la oss stikke nå, jeg har hørt at vi er skyld i titalls billioners død, og det er ikke bra. Og på den seriøse siden, nå lar de det flyte gjennom oss, som du vil, så se positivt på det. Ikke ta det så alvorlig. Det er kun en test for deg, du trenger ikke redde verden. Du feilet ikke testen, så bare vær glad nå. Dyrk agurk og tomat, og lær hvordan du lager majones i stedet, så har du økologisk frokost. Gud liker det.
Anonym
#3. Postet 28.01.2022 av Anonym
De går alle på limpinnen, han er faktisk spot on denne gangen. Men nå må vi ikke være så hovmodige og la oss stikke nå, jeg har hørt at vi er skyld i titalls billioners død, og det er ikke bra. Og på den seriøse siden, nå lar de det flyte gjennom oss, som du vil, så se positivt på det. Ikke ta det så alvorlig. Det er kun en test for deg, du trenger ikke redde verden. Du feilet ikke testen, så bare vær glad nå. Dyrk agurk og tomat, og lær hvordan du lager majones i stedet, så har du økologisk frokost. Gud liker det.

Ikke bra å være så seriøs HELE tiden...litt morsomt må man jo ha det da...denne latteren til denne fyren kan man jo ikke unngå å le til da. Vi trenger det...og vi trenger sannhet. Men denne videoen stikker ikke så veldig dypt for min del da...nå er der mange vaxinerte som har ledd og fnist av oss som har servert sannhet hele plandemien...så nå kan vi jo le litt tilbake da hvor dumme folk har vert som har gått på limpinnen...han er her spott on ja...måtte jo smile og le litt av han da, uten at det skal være så mye ond i det.
Vi er ikke skyld i noe dødsfall nei,men alle involverte har blod på sine hender.
Den andre kommentaren din skjønte jeg bæra av...snakker du billedlig?ikke kast egg,men lag majones?
Stigejacob
#4. Postet 28.01.2022 av Stigejacob
Nå husker ikke jeg hvordan man lager majones, men var veldig enkelt om jeg husker rett. Mente det bokstavlig, at det er viktigere å bry seg om ting som å dyrke grønnsaker og hage, enn å bry seg med viruset når det nå bare skal få lov å svømme gjennom befolkningen. Siden vaksinen ikke virker å virke særlig bra. Var inntrykket jeg fikk da jeg var så uheldig at jeg hørte på NRKs nyhetskanal i går. Nå skulle det bli normalt igjen på tross av det Stoltenberg kalte høyt smittenivå. Ettersom jeg forstår så bor du på småbruk, da er det bare å kjøpe høne nå, så kan du lage økologisk majones til sommeren. 1 mars så må tomatfrøene i jorda, bifftomaten "awsome" høres ut som en veldig god tomat. Ellers går jeg for Ayzochka siden den er utsolgt og virker populær. Russiske tomater er nok ikke genmanipulerte, også en tomat som er hentet fra amishfolket som også er som Gud skapte den. Tror jaggu jeg skal ta mitt eget råd og lage meg en liten økologisk hage.
Anonym
#5. Postet 28.01.2022 av Anonym
Nå husker ikke jeg hvordan man lager majones, men var veldig enkelt om jeg husker rett. Mente det bokstavlig, at det er viktigere å bry seg om ting som å dyrke grønnsaker og hage, enn å bry seg med viruset når det nå bare skal få lov å svømme gjennom befolkningen. Siden vaksinen ikke virker å virke særlig bra. Var inntrykket jeg fikk da jeg var så uheldig at jeg hørte på NRKs nyhetskanal i går. Nå skulle det bli normalt igjen på tross av det Stoltenberg kalte høyt smittenivå. Ettersom jeg forstår så bor du på småbruk, da er det bare å kjøpe høne nå, så kan du lage økologisk majones til sommeren. 1 mars så må tomatfrøene i jorda, bifftomaten "awsome" høres ut som en veldig god tomat. Ellers går jeg for Ayzochka siden den er utsolgt og virker populær. Russiske tomater er nok ikke genmanipulerte, også en tomat som er hentet fra amishfolket som også er som Gud skapte den. Tror jaggu jeg skal ta mitt eget råd og lage meg en liten økologisk hage.

Hehe,nei småbruk er å ta litt i, men jeg bor på bondelandet ja, men har ikke så stor lapp til så mye dyr,men ender og høns har stått på ønskeligten lenge. Men nå er vi så nært en opprykkelse og 3.verdens krig at jeg for min del tror ikke der blir en ny sommer. Tomatene skal såes i januar (forkultur) for å få de modne til høsten.Så fint å så tomater nå.Heter Tomat arten, Ayzochka?Og hvor kan man få kjøpt den?Interessant... Nei,viruset er ikke noe å bry seg om.
Jeg for min del tror de nå slipper opp alt.pga de slipper nå løs de som har tatt 3.dose blant befolkningen så de kan spre biovåpenet (spikeprotainet) som de har fått injeksert til alle, slik at flere kommer på sykehus. De trenger mere syke og døde for å innføre coronnapasset og utestenge de uvaksinerte. De har vert for flinke med tiltak så de har ikke fått den effekten av mange smittede og døde som de hadde regnet med. Så dermed skiftes det nå strategi.Tror ikke sannheten er så langt unna...
Jeg fikk sett debatten igår ja, nå var jammen pipa en annen lyd...de prater etter hvordan vinden blåser. Nå har Biden vert i å prata med Stoltenberg, om planen videre...selv om det var urolighetene i ukraina som var tema...alt er ett theater...siste planlegging før ting settes igang..
Anonym
#6. Postet 28.01.2022 av Anonym
Men nå er vi så nært en opprykkelse og 3.verdens krig at jeg for min del tror ikke der blir en ny sommer.


Hva får deg til å tro at du ikke får en ny sommer?
Stigejacob
#7. Postet 28.01.2022 av Stigejacob

Hehe,nei småbruk er å ta litt i, men jeg bor på bondelandet ja, men har ikke så stor lapp til så mye dyr,men ender og høns har stått på ønskeligten lenge. Men nå er vi så nært en opprykkelse og 3.verdens krig at jeg for min del tror ikke der blir en ny sommer. Tomatene skal såes i januar (forkultur) for å få de modne til høsten.Så fint å så tomater nå.Heter Tomat arten, Ayzochka?Og hvor kan man få kjøpt den?Interessant... Nei,viruset er ikke noe å bry seg om.
Jeg for min del tror de nå slipper opp alt.pga de slipper nå løs de som har tatt 3.dose blant befolkningen så de kan spre biovåpenet (spikeprotainet) som de har fått injeksert til alle, slik at flere kommer på sykehus. De trenger mere syke og døde for å innføre coronnapasset og utestenge de uvaksinerte. De har vert for flinke med tiltak så de har ikke fått den effekten av mange smittede og døde som de hadde regnet med. Så dermed skiftes det nå strategi.Tror ikke sannheten er så langt unna...
Jeg fikk sett debatten igår ja, nå var jammen pipa en annen lyd...de prater etter hvordan vinden blåser. Nå har Biden vert i å prata med Stoltenberg, om planen videre...selv om det var urolighetene i ukraina som var tema...alt er ett theater...siste planlegging før ting settes igang..
Om det blir krig, da bør du jaggu ha ender og selvdyrkede tomater tilgjengelig. Ja, denne tomaten heter dette rare navnet, muligens en skrivefeil. Her har du link
https://tomatprat.no/collections/tomatfro/products/azoychka?variant=30354351292490

Sier du januar så får jeg stole på det og kjappe meg. Godt mulig de vil ha flere på sykehus, kanskje de stikker oss uvaksinerte uten at vi blir informert om det hvis vi bruker sykehuset. Tror ikke noen sannhet kommer frem for massene om du tenker på det, det er bare en sannhet for deg fra herren. Massene skal forbli ignorante, manipulerende, onde, og tilbe Satan når de troende forlater denne verden.

Hmm, da er kanskje debatten verdt å se for meg. Ja, jeg hørte om dette stoltenbergmøtet også, snooze, det er veldig kjedelig teater. Vi snakker bygderevy skrevet av trøndere som har drukket så altfor mye karsk.
Roy2
#8. Postet 28.01.2022 av Roy2
Ja Ester jeg tror satan har ledd minst like mye som denne mannen pga hvor lett det har vært å lure en godtroende og naiv befolkning!!!
Anonym
#9. Postet 28.01.2022 av Anonym
Dere ler ikke godt når dere blir syk. Bruker dere munnbind når dere ikke tror dette er så alvorlig?
Roy2
#10. Postet 28.01.2022 av Roy2
Å bruke munnbind mot et virus som ikke eksisterer. Det er dumt det!
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16