Svar #8. Postet 21.01.2022 kl 15:07 av
Stigejacob.
Du skriver fra avisen ord for ord. Og var samme pisset jeg hørte på dagsnytt18 i går, da en jugespert forsøkte å høres smart ut angående Ukraina. Ingenting av det er virkelig, vi gidder ikke bry oss om skinndiplomati. Den demente presidenten i USA kan lese opp hva han får skrevet av tulletaler. NATO kan late som om de truer, FN kan late som om de har makt, og late som om de har det juridiske på sin side, noe de ikke har. Det blir ingen krig. Og Taiwan er en del av Kina, så hvorfor de later som om det er en selvstendig nasjon, det er bare latterlig. USA har heller ikke kapasitet til å vinne noen krig mot dem, så det blir bare hypotetisk nonsens. Jeg synes ikke du skulle repetere pisspreik fra de meget ræva nyhetene, som er så langt fra nyheter du kommer. Folk har vel viktigere og ekte ting å bruke tiden på.
Og "pandemi", du snakker om resirkulerte nyheter. Jeg har antikviteter som er nyere enn den skremselspropagandaen, som går på tverke av all vitenskap på området de siste 100 år. Det har vært snakk om miljøkatastrofe siden 60tallet, er vi ikke ferdige med det hysteriet snart. Du resirkulerer resirkulert dritspådommer om katastrofer som aldri skjer. Vi ble født mens spådommene foregikk, og vi vil dø mens de fortsatt blir resirkulert, og enda ikke skjer. Du papegøyer bare Satans nonsens, ment å holde folk i frykt, sinne, osv, som vil sende dem til helvete.
Våkn opp, alle disse såkalte problemene har veldig enkle løsninger, men vi får ikke snakke om dem. Vi får bare lov til å papegøye hysdteriet om igjen, som ikke har noen hensikt. Himmelen er blå, så roper neste person himmelene er blå, osv, som om de forteller noe nyttig og nytt til folk. Det er bonkers bananas. Satan spiller poker med par i 2 virker det som
ps. Andor spådde det samme som du gjorde her, for 3 uker siden, så dere kan lage spåmannsklubb