Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

armagadon
Opprettet 21.01.2022 av armagadon, mann, 73 år, Hordaland.
Jeg profeterer.

Den tredje verdenskrig bryter ut i Europa. Nato, EU og USA får en krig på to fronter når Kina okkuperer Taiwan på samme tid som Russland angriper Ukraina.

Pandemien går ut av kontroll når en ny variant med høy smitteeffekt og høy dødelighet bryter ut.

En miljøkatastrofe som rammer Jorden akselerer og bringer naturen ut av orden og skaper fryktelige ødeleggelser.

Vi må innse at det går mot slutten av menneskehetens dominans på denne kloden. Vi har ødelagt for oss selv med vår ubegrensede egoisme. Hvor går vi hen når døden sveiper over jorden og dreper alt liv? Vil noen som helst overleve? Det står skrevet i Bibelen at om Gud ikke hadde forkortet den tiden vi nå står foran, da ville ikke noen blitt frelst, men for de uskyldiges skyld forkortes altså tiden. Hva betyr det?

Jeg profeterer at Jesu nye kjærlighetsbud, at du skal elske din neste høyere enn deg selv, vil vinne fram i den siste tid, og det er bare dem som lever opp til budet som vil bli frelst.

Tror du på dette?

Svar på innlegg

Stigejacob
#1. Postet 21.01.2022 av Stigejacob
Å sitere avisen er ikke å profetere. Vår Staude er da ingen profet.
armagadon
#2. Postet 21.01.2022 av armagadon
Jeg har ikke sitert, Vår Staude, men hvordan kan du vite om hun er profet eller ikke?
Anonym
#3. Postet 21.01.2022 av Anonym
Vi må innse at det går mot slutten av menneskehetens dominans på denne kloden. Vi har ødelagt for oss selv med vår ubegrensede egoisme.

Tror du på dette?

Det over tror jeg på. Jeg vet ikke hva som vil skje for at hele verden (først USA) skal kreve fra sin stat om å sette Søndagshelligholdelse ved lov (Dyrets merke). Om det er en verdenskrig. Om det er en stor naturkatastrofe. Om det er millioner av mennesker som vil falle om og sovne inn pga vaksinene. Om det er Satan som kommer synlig frem for alle og hevder at han er Jesus. Om det er en kombinasjon av alle disse tingene. Om det er ingenting av det nevnte over. Kun Faderen og Sønnen vet dette.

"Læren om at mennesket ikke behøver å rette seg etter Guds bud, har allerede svekket aktelsen for moralske forpliktelser og åpnet ondskapens sluser. Lovløshet, utsvevelse og korrupsjon velter over oss som en flodbølge. Satan er virksom i familielivet. Hans fane vaier endog i hjem som kaller seg kristne. Det eksisterer misunnelse, ond mistanke, hykleri, fremmedgjøring, konflikt, utroskap og sanselighet. Hele systemet av kristelige prinsipper og lærepunkter som skulle være basis og mønster i samfunnslivet, synes å være på glid, ferdig til å bryte sammen."

"Gud holder sin hånd over sine skapninger og verner dem mot ødeleggerens makt. Men kristenheten har vist forakt for Guds lov, og Herren vil gjøre akkurat det Han har sagt Han vil gjøre. Han tar sine velsignelser bort fra jorden og fjerner sin beskyttelse fra dem som gjør opprør mot Hans lov og som lærer og tvinger andre til å gjøre det samme. Alle som Gud ikke beskytter, er i Satans makt."

"Fremtredende personer i stat og kirke vil gå sammen om å bestikke, overtale eller tvinge alle til å holde søndagen. Mangelen på guddommelig autoritet blir erstattet med forbud og undertrykkelse. Politisk korrupsjon ødelegger respekten for rettferd og sannhet. For å vinne popularitet vil både den lovgivende og utøvende myndighet selv i det frie Amerika gi etter for folkets krav om en lov som innskjerper søndagshelligholdelse."

"Trosfriheten, som har krevd så store offer, vil ikke lenger bli respektert. I den konflikten som nå nærmer seg, vil profetens ord gå i oppfyllelse: «Fylt av raseri mot kvinnen gikk draken av sted for å føre krig mot de andre av hennes ætt, mot dem som følger Guds bud og holder fast ved vitnesbyrdet om Jesus.»

Ingen trenger å være uvitende over hva som kommer. Herren har gitt budskap i Bibelen og ved sitt vitnesbyrd (Profetiske Ånd som ble gitt Ellen G. White) og det er å finne i bl.a. denne boken som jeg har linket til over 50 ganger inne på KD.

Mot Historiens Klimaks
Stigejacob
#4. Postet 21.01.2022 av Stigejacob
Jeg har ikke sitert, Vår Staude, men hvordan kan du vite om hun er profet eller ikke?
Du siterer nyhetene, og en av dem er feil, Kina okkuperer Taiwan nå, som de har gjort i maaaange tiår. Og kjedelige distraksjoner, tredje verdenskrig, skumle kina og russland, buhu. 3 verdenskrig er forbi eller pågående forresten, sånt rent teknisk. Den startet USA i Libya, og så støtte de påfølgende voldelige revolusjonene i diverse muslimske land, og er ikke ferdig med å plage syrerne og yemen enda.

Vår staude kan ikke være profet når hun leser opp ark med tøv på TV, som hun ikke har fått fra Gud, men fikk av produsenten. Det eneste personlige hun har sagt til oss, det er at jus er sunt og det er bra for oss å sykle, og det er ikke fra Gud. At sykkelsport er blitt en ting på TV er forøvrig fra Satan, han vil åpenbart at vi skal kjede oss ihjel.
armagadon
#5. Postet 21.01.2022 av armagadon
Til stige jacob.

Du fortsetter med din løgaktige påstand om at jeg siterer avisen. Selvsagt følger jeg med på nyheten, men min profetering går langt lenger enn hva som er de politiske realitetene i dag.
August afternoon
#6. Postet 21.01.2022 av August afternoon

Den tredje verdenskrig bryter ut i Europa. Nato, EU og USA får en krig på to fronter når Kina okkuperer Taiwan på samme tid som Russland angriper Ukraina.

Pandemien går ut av kontroll når en ny variant med høy smitteeffekt og høy dødelighet bryter ut.

En miljøkatastrofe som rammer Jorden akselerer og bringer naturen ut av orden og skaper fryktelige ødeleggelser.

Vi må innse at det går mot slutten av menneskehetens dominans på denne kloden. Vi har ødelagt for oss selv med vår ubegrensede egoisme. Hvor går vi hen når døden sveiper over jorden og dreper alt liv? Vil noen som helst overleve? Det står skrevet i Bibelen at om Gud ikke hadde forkortet den tiden vi nå står foran, da ville ikke noen blitt frelst, men for de uskyldiges skyld forkortes altså tiden. Hva betyr det?

Jeg profeter. Jesu nye kjærlighetsbud, at du skal elske din neste høyere enn deg selv, vil vinne fram i den siste tid, og det er bare dem som lever opp til budet som vil bli frelst.

Tror du på dette?.

Når det gjelder konflikten i mellom Nato/EU og Russland så har jeg mest tro på at det ikke vil bli krig.
det som skjer nå hadde vært helt unngått hvis Nato/EU hadde kommet Putin i møte på hans krav.
det at de avviste Putins krav så håpet de nok på at han ville bøye seg.

Det Russland så langt har gjort er å sende et signal til Vesten og ballen er nå hos Nato/EU.
det er to hovedgrunner til at det ikke trenger å bli krig;

1.Nato og EU setter seg ved forhandlingsbordet og seriøst diskuterer med Russland om deres krav.
2.Styrkeforholdet i mellom Nato og Russland er definitivt ikke på Nato`s sin side.

Nato og EU er klar over dette og vil bli presset til forhandlinger.
tiden vil vise.
Andor
#7. Postet 21.01.2022 av Andor
Når det gjelder konflikten i mellom Nato/EU og Russland så har jeg mest tro på at det ikke vil bli krig.
det som skjer nå hadde vært helt unngått hvis Nato/EU hadde kommet Putin i møte på hans krav.
det at de avviste Putins krav så håpet de nok på at han ville bøye seg.

Det Russland så langt har gjort er å sende et signal til Vesten og ballen er nå hos Nato/EU.
det er to hovedgrunner til at det ikke trenger å bli krig;

1.Nato og EU setter seg ved forhandlingsbordet og seriøst diskuterer med Russland om deres krav.
2.Styrkeforholdet i mellom Nato og Russland er definitivt ikke på Nato`s sin side.

Nato og EU er klar over dette og vil bli presset til forhandlinger.
tiden vil vise.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hva mener du? Skal vesten finne seg i helt spinnville krav der land ikke selv kan bestemme om de vil bli medlem av Nato? Rysserne viser seg som den banditt staten de er,dette er fullstendig galmannsverk der putin har gått inn i sovjet deleruium.Han er gal. Dessuten ville Nato knust Russland i en krig uten atomvåpen.Med atomvåpen blir det ingen vinnere.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2022/01/21/195819205/russland-krever-at-nato-forlater-bulgaria-og-romania
Stigejacob
#8. Postet 21.01.2022 av Stigejacob
Du skriver fra avisen ord for ord. Og var samme pisset jeg hørte på dagsnytt18 i går, da en jugespert forsøkte å høres smart ut angående Ukraina. Ingenting av det er virkelig, vi gidder ikke bry oss om skinndiplomati. Den demente presidenten i USA kan lese opp hva han får skrevet av tulletaler. NATO kan late som om de truer, FN kan late som om de har makt, og late som om de har det juridiske på sin side, noe de ikke har. Det blir ingen krig. Og Taiwan er en del av Kina, så hvorfor de later som om det er en selvstendig nasjon, det er bare latterlig. USA har heller ikke kapasitet til å vinne noen krig mot dem, så det blir bare hypotetisk nonsens. Jeg synes ikke du skulle repetere pisspreik fra de meget ræva nyhetene, som er så langt fra nyheter du kommer. Folk har vel viktigere og ekte ting å bruke tiden på.

Og "pandemi", du snakker om resirkulerte nyheter. Jeg har antikviteter som er nyere enn den skremselspropagandaen, som går på tverke av all vitenskap på området de siste 100 år. Det har vært snakk om miljøkatastrofe siden 60tallet, er vi ikke ferdige med det hysteriet snart. Du resirkulerer resirkulert dritspådommer om katastrofer som aldri skjer. Vi ble født mens spådommene foregikk, og vi vil dø mens de fortsatt blir resirkulert, og enda ikke skjer. Du papegøyer bare Satans nonsens, ment å holde folk i frykt, sinne, osv, som vil sende dem til helvete.

Våkn opp, alle disse såkalte problemene har veldig enkle løsninger, men vi får ikke snakke om dem. Vi får bare lov til å papegøye hysdteriet om igjen, som ikke har noen hensikt. Himmelen er blå, så roper neste person himmelene er blå, osv, som om de forteller noe nyttig og nytt til folk. Det er bonkers bananas. Satan spiller poker med par i 2 virker det som

ps. Andor spådde det samme som du gjorde her, for 3 uker siden, så dere kan lage spåmannsklubb
armagadon
#9. Postet 21.01.2022 av armagadon
Kanskje du skulle stige opp jacob, så slapp vi drittpraten din.
Anonym
#10. Postet 21.01.2022 av Anonym
Armagadon har du fått dette åpenbart nå?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16