Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 14.01.2022 av Anonym.
Krever unnskyldning!
Jeg krever unnskyldning for bla.a å blir kalt pappegøye papegøye.
Og at dette ikke blir en negativ tråd.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.01.2022 av Anonym
Nei du gir vel ikke unnskyldninger når du ikke tør vise hvem du er? Så du synes det er greit at du er med på å kalle folk papegøye? Voks opp!!

Hvordan spammet? Jeg har holdt meg innenfor tema men mulig gått lengere i tråden enn akkurat siste innlegg?
Anonym
#2. Postet 14.01.2022 av Anonym
Trodde ikke jeg skulle oppleve på en kristen nettside og bli kalt papegøye.
Anonym
#3. Postet 14.01.2022 av Anonym
Trodde selv ikke at jeg skulle bli kalt for en som er arrogant og en egoist, men jeg bryr meg ikke om hva andre sier uansett. De får si hva de vil, for det viser bare at de ikke kjenner meg, hehe...
Anonym
#4. Postet 14.01.2022 av Anonym
Kenny2 kan beklage det selv om vi er uenig om vaksinen
Anonym
#5. Postet 14.01.2022 av Anonym
Kenny2 kan beklage det selv om vi er uenig om vaksinen
Du trenger ikke å beklage, det er vanlig at folk er uenig, jeg siktet mer imot Andor i min melding ovenfor da, hehe...
Anonym
#6. Postet 14.01.2022 av Anonym
Ok skjønner.

Jeg har nok brukt de ordene selv når vi har diskutert vaksine.

Hvorfor har du ikke bilde av deg?
Anonym
#7. Postet 14.01.2022 av Anonym
Jeg hadde det før da jeg var på sjekker'n her, Kenny. Nå er jeg Kenny2 som ikke er på sjekker'n lengere, men bare for å diskutere litt her i forumet.
Anonym
#8. Postet 14.01.2022 av Anonym
men jeg bryr meg ikke om hva andre sier uansett. De får si hva de vil, for det viser bare at de ikke kjenner meg, hehe...
Amen. Vi burde bry oss om hva Gud syntes om oss. Ikke hva andre mener om oss. Om vi gjør Hans vilje. Om vi "ikke blir en glemsom hører, men en gjerningens gjører." - Jakob 1:25

Det er også greit å huske at hvis vi dømmer andre, så dømmer vi oss selv. " For i hver sak du dømmer en annen, fordømmer du deg selv. For du som dømmer, gjør de samme ting." - Romerne 2:1
Anonym
#9. Postet 14.01.2022 av Anonym
Stigejacob nei hvorfor skulle jeg tro at du ba om unnskyldning som er feilfri.

Om jeg skal be om unnskyldning for noe er det like gale å kalle noen en papegøye.
Anonym
#10. Postet 14.01.2022 av Anonym
Hvilken triks i Bibelen er det den onde bruker som du mener jeg bruker?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen