Radio 3,16
Fustasjeopphengsforkobling
Fustasjeopphengsforkobling sier: Får ein ikkje den ein elskar, får ein elske den ein får.
Skriv i megafonen

Forum >> Politikk og samfunn >> Debatt

Åpne profilen til Inia

Hva skjer om dagen

Hvorfor dette sinne mot de uvaksinerte.
Vi ser det både her og der, flere sier det samme. Påvirkningskraften burde ikke kunne ha makt over sinnet vårt slik at vi ikke klarer stå oppreist med en utsrakt hånd til våre medmennesker.
Vi er samme folk, samme generasjon, har lært og opplevd mange av de samme tingene, på den måten har vi en felles plattform i tiden vi lever i.
Har sett noen nye tanker hos meg selv i tiden vi er inne i nå, tiden er inne for forsoning og tilgivelse.
En dag kommer Kongen, i hvilken tilstand skal bruden være.

Åpne profilen til bec81
Hvorfor er det sinne mot vaksinerte? Blir kalt papegøye fordi jeg er vaksinert. De uvakisnette forstår ikke at de kan smitte mange andre og at d kan få ringvirkninger
Åpne profilen til G36
Enig med deg:) som gode kristne bør vi vise kjærlighet og ikkje polarisere samfunnet. 
Åpne profilen til Inia
Bec81.
Alle må vi stå for de valg vi tar i livet. Friheten til å velge er gitt oss ved Skapelsen.
Jeg fikk en sterkere tanke om dette for en god del år tilbake, som jeg så dette i mitt indre med valg i livet.
Det startet tidlig, som Eva tok av eplet, kan vi og velge for våre liv.
Vi kan ikke velge for hverandre, men veilede og hjelpe hverandre.

Åpne profilen til bec81
Men når en blir kalt for papegøye og at en ikke finner seg noen her inne fordi en uttaler seg på Forum er det lavmål.
Åpne profilen til Ester
Men når en blir kalt for papegøye og at en ikke finner seg noen her inne fordi en uttaler seg på Forum er det lavmål.

Har du hørt deg selv? Det er jo som papagøyen fra NRK....du er sinnt på de uvaksinerte for NRK sier at det er deres feil alt sammen....men det er jo ikke sannt. Der er altid to sider ved en sak, har du hørt den andre siden? I følge media, er alle dem som sier media imot konspirasjonsteoretikere....som skal være med på å slenge hat mot de som ikke er enig med dem. Der finnes bare EN sannhet og den har ALTID NRK og TV2...Norsk media generellt....dem har alle samme mening. Alle kritiske røster er utskudd, og fyysj og fysj...NRK representerer kunn EN mening og den må alle mene. Dem FORTELLER DEG hva DU MÅ og BØRR mene!
Åpne profilen til Ester
Hvorfor er det sinne mot vaksinerte? Blir kalt papegøye fordi jeg er vaksinert. De uvakisnette forstår ikke at de kan smitte mange andre og at d kan få ringvirkninger

Nå er det vel heller slik at det er de vaksinerte som ikke har blitt fortalt at dem har blitt injeksert med et biovåpen som gjør at de smitter alle rundt seg....og de forstår ikke at det er faktisk dem som smitter. Dette får konsekvenser...nå er dem mange som merker at man får influensasymptomer av å ha kontakt med vaksinerte. Pga spikeprotainene de puster inn, det gir en imunrespons....derfor går mange å tester seg for de tror en har fått"coronna"....testen som gir falske positiver, gir respons...også har du sirkuset igang...karantene og smittesporer,nedstenging  osv osv osv..

Det verste er jo at desse spikeprotainene smitter via morsmelk,så de som har vaksinert seg etter en har født vel dette har ført til at babyen har fått blødninger i tarm,eller andre steder,de fleste dør pga det kort tid etter fødsel. De som vaksinerer seg når dem er gravide ender opp med å spontanabortere, pga vaksinen. Mange får blødninger fra livmor, som ikke stopper, menn får smertefull betennelse i pung....pga denne hersens vaksinen som du reklamerer for!! Våkn opp da menneske, å se hvordan folk lider rundt deg pga denne vaksinen!
Åpne profilen til Stigejacob
Du må begrense løgnene, ellers faller ingen for dem. Du vet utmerket godt at du ikke blir kalt papegøye for at du har tatt vaksinen, men fordi du hermer og ikke har en egen stemme,k som papegøyer gjør. Er ingen logikk i at du blir kalt papegøye fordi du vaksinerer deg. Stereotypen for papegøyer er ikke at de alle vaksinerer seg. De kopierer det du sier for å få et kjeks. Du får ingen kjeks av meg Polly. 
Åpne profilen til Tangen
Hvorfor dette sinne mot de uvaksinerte.
Vi ser det både her og der, flere sier det samme. Påvirkningskraften burde ikke kunne ha makt over sinnet vårt slik at vi ikke klarer stå oppreist med en utsrakt hånd til våre medmennesker.
Vi er samme folk, samme generasjon, har lært og opplevd mange av de samme tingene, på den måten har vi en felles plattform i tiden vi lever i.
Har sett noen nye tanker hos meg selv i tiden vi er inne i nå, tiden er inne for forsoning og tilgivelse.
En dag kommer Kongen, i hvilken tilstand skal bruden være.

Et sinne som retter seg mot en bestemt gruppe i samfunnet er dessverre høyst sannsynlig et symptom på et samfunn i en slags krisetilstand slik man har sett tidligere i historien. Det er nok mange som anser Norge som en stor suksess, men uten å dvele ved det her og nå, går man dypere inn i materien vil jeg påstå at Norge er i en veldig dyp krise som samfunn og folk selv om det på overflaten virker veldig suksessfylt. 

Før krigen var det jødene og andre utsatte folkegrupper som sigøynerne det gikk ut over for det meste i Europa. Å begynne å skjelle ut og klage over enkeltgrupper i samfunnet, og deretter ta fra dem rettigheter slik det legges opp til nå i mange land (koronapass, bøter, ekstraskatt, yrkesforbud, reiseforbud, kontaktforbud etc.) følger samme mønster og tankegang om at "bare disse forsvinner, eller tar vaksina så vil alt bli mye bedre". Veldig farlig og totalitært å peke ut enkeltgrupper som "syndere", særlig når det gjelder en så kontroversiell ting som å nærmest tvinge folk til å ta en medisin. 
Åpne profilen til bec81
Ester hva skal til for at du skal høre på norske media da? Svar på det.
Åpne profilen til bec81
Så da er hele norgesbefolkning papegøyer når de tar vaksinen stigejacob? Hva er du da som ikke tør å vise ansiktet? Det har du ikke svart på