Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 13.01.2022 av Anonym.
IKKE KLAG!
Til dere som er vaksinemotstandere:

Ikke kom å klag om du har fått et snev av koronasymptom.Da kan du takk deg selv. Hadde ikke andre tatt ansvar å tatt vaksinen for din skyld hadde flere vært veldig syke.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.01.2022 av Anonym
Denne endeløse kokkelimonke-tiraden her har du fremført veldig mange ganger nå. Det er svart grundig på i annen tråd. Når du f.eks. leser det japanske røde kors sine nye retningslinjer så er det ingen tvil om at de vaksinerte bør skjelve i buksene. Blod fra vaksinerte er ikke ønsket. Fullt forståelig for de som har litt peiling på spikeproteinet og hva det gjør med kroppen.
Anonym
#2. Postet 13.01.2022 av Anonym
Greit ikke få blod fra vaksinerte da
Anonym
#3. Postet 13.01.2022 av Anonym
Hvordan uærlig??

Du begynner nå å blande inn at jeg ikke finner meg noen her. SNAKK FOR DEG SJÆL
Anonym
#4. Postet 13.01.2022 av Anonym
Denne endeløse kokkelimonke-tiraden her har du fremført veldig mange ganger nå. Det er svart grundig på i annen tråd. Når du f.eks. leser det japanske røde kors sine nye retningslinjer så er det ingen tvil om at de vaksinerte bør skjelve i buksene. Blod fra vaksinerte er ikke ønsket. Fullt forståelig for de som har litt peiling på spikeproteinet og hva det gjør med kroppen.
Har hun kommet med noe annet? Uansett hva man kommer med tilbake når man svarer henne, så tar hun bare det opp med null svar til alt annet. Er det et troll?
Anonym
#5. Postet 13.01.2022 av Anonym
Nei er ikke er troll Kenny2.

Sier like mye meningene mine som alle andre.
Anonym
#6. Postet 13.01.2022 av Anonym
Ta kvelden selv du. Tør ikke vise ansikt en gang. Hvis ikke en vil bli smittet lar en vær å få blod da. Hvis det var det du mente
Anonym
#7. Postet 13.01.2022 av Anonym
Les salme 91...ikke frykt....rådfør deg ikke med mennesker,men Herren. Herren er den du skal stole på.
Dette du nevner i trådstart bærer preg av NRK/TV2 sin fryktkampanje som dem ikke har dokomentasjon for. Og du repeterer den som en anna papegøye. Dette re løgn på repeat.
Anonym
#8. Postet 13.01.2022 av Anonym
Papegøye kan du være selv!!

Opplever i min tro at jeg skulle ta disse vaksinene
Anonym
#9. Postet 13.01.2022 av Anonym
Til dere som er vaksinemotstandere:

Ikke kom å klag om du har fått et snev av koronasymptom.Da kan du takk deg selv. Hadde ikke andre tatt ansvar å tatt vaksinen for din skyld hadde flere vært veldig syke.
Den som lurer på hvordan ondskap ser ut, vel bec81 har beskrevet det ganske godt her.
Anonym
#10. Postet 13.01.2022 av Anonym
Greit ikke få blod fra vaksinerte da
Har du sett hvordan blodet til de vaksinerte ser ut? sammenlignet med uvaksinert? Det vaksinerte sitt blod er burgunder-svart....mens blodet til de uvaksinerte er friskt og rødt. Jeg ville heller blødd i hel en å få vaksinert blod. Det er å be om trøbbel.
Og har du sett blodet til vaksinerte ser ut som i micoskop? Fult i sammenklistrede blodceller....og dem kan ikke levere mye oksygen. Ikke rart man føler seg energiløs og elendig. ja, for ikke å snakke om giftinnholdet...det er ikke rart folk dør som fluer. Norske tv kanaler snur opp ned på fakta, se over til andre land, og ikke bare hør på flyktpropagandaen til de Norske mediane. De får tross alt mye penger for å lyge til alle Nordmenn og for å ikke skrive sannhet.

Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen