Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Andor
Opprettet 31.12.2021 av Andor, mann, 59 år, Akershus.
Nostradamus om 2022.
Dette må jeg si kan bli nok en blink for Nostradamus med tanke på Ukraina krisen.Frankrike sin president Emmanuel Macron har gjort det klart at de vil forsvare Ukraina.De er også satt til og lede Nato nå i fra 2022.
Putin har kommet med krav som Nato ikke kan godta så en forhandlings løsning blir vanskelig.

https://www.history.co.uk/articles/nostradamus-predicts-what-s-in-store-for-2022

Svar på innlegg

Stigejacob
#1. Postet 31.12.2021 av Stigejacob
Franske folk gjør ingenting klart, vi stoler ikke på franske ledere, franske folk stoler ikke på dem, så hvorfor skal du stole på dem? De er de verste jugepaver av noen ledere i hele verden på etthvert tidspunkt i historien til evig tid, er en fransk tradisjon å mele statslederen for løgn eller korrupsjon. Å mele er å kaste en kilo eller 5 med mel i fjeset på fjompenissen som leder dette såkalte landet.

Hva er Ukrainakrisen? Putin har vel rett i Ukraina situasjonen. Russland er forsvarsalliansen Ukraina valgte seg, så avgjort med penn og papir. Er vel heller ikke særlig bra å stjele gass fra gassrør som går fra Russland til EU. NATO og EU bør droppe provokasjonene snart. Trenger da ikke flere kriger. Og linken sa ikke noe som lignet på dette i spådommen. Macron trenger livvakter, han er hatet av sitt folk. En ond liten mann.
Anonym
#2. Postet 31.12.2021 av Anonym
Ja, Putin er en av de største forsvarerne av kristen tro blant lederne i verden i dag, og Russland har i dag langt større respekt for tradisjonelle verdier enn frafalne Vesten. Alle Russland-misjonærer jeg har snakket med er enige om at kristendommen står sterkere der borte enn i Vest-Europa, til tross for utfordringer. Jeg ville mye heller hatt Putin enn noen av de idiotiske og antikristne fjolsene som sitter på stortinget i dag, selv om han selvsagt ikke er perfekt han heller. Men Putin har all grunn til å reagere på NATOs aggresjon. NATO, som forøvrig er ledet av en ateistisk sosialist som ikke vet hva han prater om engang. Ganster-familien Stoltenberg bør alle ta helt avstand i fra. Litt snodig forøvrig at en kar som sa han ikke kunne se på en brøk på barneskolen uten å stormsvette har vært ansvarlig for økonomi osv. her i landet. For ikke å snakke om NATO-sjef...
August afternoon
#3. Postet 31.12.2021 av August afternoon
Hvordan Macron vil være med på å forsvare Ukraina når han ikke engang
evner å ta vare på sitt egent land og folk i mot kommende borgerkrig m.m er et mysterium å lese.
for å si det slik så har ikke Vesten med USA i spissen verken politikere eller konvesjonelle

våpenstyrker til å kunne utfordre Russland.
bare det å lese hva Russland har av reservestyrker så burde det være nok å vite...selv for Macron.
så det Macron sier her er en klassisk papirtiger uten rotfeste i dagens virkelighet og

velger heller å tro at utspillet har sammenheng med kommende Presidentvalget i 2022..et skjebnevalg.
litt om de nyeste våpene til Russland;https://steigan.no/2021/12/us-navy-innrommer-at-russlands-vapen-er-overlegne/
Anonym
#4. Postet 31.12.2021 av Anonym

Profeti fått 2 jan 2020:

PUTIN AND THE DESTRUCTION OF BABYLON (USA)

Stigejacob
#5. Postet 31.12.2021 av Stigejacob
Ja, Putin er en av de største forsvarerne av kristen tro blant lederne i verden i dag, og Russland har i dag langt større respekt for tradisjonelle verdier enn frafalne Vesten. Alle Russland-misjonærer jeg har snakket med er enige om at kristendommen står sterkere der borte enn i Vest-Europa, til tross for utfordringer. Jeg ville mye heller hatt Putin enn noen av de idiotiske og antikristne fjolsene som sitter på stortinget i dag, selv om han selvsagt ikke er perfekt han heller. Men Putin har all grunn til å reagere på NATOs aggresjon. NATO, som forøvrig er ledet av en ateistisk sosialist som ikke vet hva han prater om engang. Ganster-familien Stoltenberg bør alle ta helt avstand i fra. Litt snodig forøvrig at en kar som sa han ikke kunne se på en brøk på barneskolen uten å stormsvette har vært ansvarlig for økonomi osv. her i landet. For ikke å snakke om NATO-sjef...
Helt forferdelig hvordan AP skifter ledere ved å knivstikke hverandre i ryggen, som regimer i gulfen gjør, så sparkes gamlelederen som ble knivstukket til toppjobb i internasjonbale organisasjoner. Jagland fikk 2 sånne toppjobber, og han ledet partiet sitt til bunns, og ikke kan han snakke engelsk. Stoltenberg har heller ikke lært seg engelsk. Dette har bare ført til at ingen tar FN, NATO og andre organisasjoner seriøst, og de tror at nordmenn ikke kan snakke engelsk. Jeg synes også det er hoderystende at Stoltenberg som sier han var helt middels på det økonomistudiet sitt, har hatt jobbene han har hatt. Bittelitt nepotisme også når han da får fet jobb i SSB som sin første jobb i det sivile liv, og tall er hans store utfordring i livet. Øst europa, Russland og latin amerika er kristendommens siste skanser, så jeg er også på deres side mot NATO.
Andor
#6. Postet 31.12.2021 av Andor
De fleste nett steder jeg har søkt på går det igjen at han profeterer sult og innflasjon,det treffer han 100% på.Her er flere profetier.En ting er klart 2022 blir et spennende år.

https://www.news.com.au/lifestyle/nostradamus-seven-2022-predictions-from-the-death-of-kim-jongun-to-war-in-europe-and-the-collapse-of-the-eu/news-story/4c48d8dd97f832d97d24f2c1fa378012
Stigejacob
#7. Postet 31.12.2021 av Stigejacob
De fleste nett steder jeg har søkt på går det igjen at han profeterer sult og innflasjon,det treffer han 100% på.Her er flere profetier.En ting er klart 2022 blir et spennende år.

https://www.news.com.au/lifestyle/nostradamus-seven-2022-predictions-from-the-death-of-kim-jongun-to-war-in-europe-and-the-collapse-of-the-eu/news-story/4c48d8dd97f832d97d24f2c1fa378012
Kim lever på lånt tid, han burde vært død av livstilsykdommer, siden han er slik en livsnyter. Det gjelder nok ikke ham. Profetier fra gammelt av handlet vel alltid om sult og fattigdom. Lett å spå det, skjer i sykluser. Vi kan nesten skrive slik bøker selv. Det sies også at han nevnte alle disse navnene på covidvariantene, så hva betyr det for dere? Fant også denne når jeg leste litt, tolk den.

"New law to occupy the new land
Towards Syria, Judea and Palestine:
The great barbarian empire to decay,
Before the Moon completes it cycle."

Sist jeg sjekket, så var det NATO og FN, underlagt EU og USA som gjorde det. Så da ligger vi jo med den onde, i en megaorgie av de ondes land, når vi var med på å bombe Libya til steinalderen. Det er altså EU, FN og USA. Palestina er jo underlagt FN. Frankrike og Tyskland har i alle år kriget litt med hverandre og har et trofast hat mot hverandre. Tyskland har jo denne tendensen med at de går til krig på Europa hele tiden. De har jo egentlig ikke sluttet andre verdenskrig, holder jo på nå også. Europa er jo forent i hat mot EU, som altså er Tyskland. Så får vi håpe at europa klarer å frigjøre seg fra tysk okkupasjon snart. Vi er jo ikke engang med, og disse tyskerne dikterer oss også. Det ble sikkert født en ny tysk leder i år, som skal gå til krig mot Europa i 2050.
Andor
#8. Postet 31.12.2021 av Andor
Har du sett historien hvilken treff Nostradamus har hatt gjennom tidene? Han profeterer også at den tredje verdenskrig starter i 2025 og da regner jeg med at det er om den gule fare kina som angriper Taiwan.
Anonym
#9. Postet 31.12.2021 av Anonym
Har du sett historien hvilken treff Nostradamus har hatt gjennom tidene? Han profeterer også at den tredje verdenskrig starter i 2025 og da regner jeg med at det er om den gule fare kina som angriper Taiwan.
Det er også viktig å bemerke alle de feilene han også har tatt, men det kommer ikke frem ;).

Selv om jeg var en stor fan av ham gjennom mitt liv, så oppdager man mer etterhvert når man går mer inn på hele hans historie at han også har tatt mye feil også.
Andor
#10. Postet 31.12.2021 av Andor
Det er også viktig å bemerke alle de feilene han også har tatt, men det kommer ikke frem ;).

Selv om jeg var en stor fan av ham gjennom mitt liv, så oppdager man mer etterhvert når man går mer inn på hele hans historie at han også har tatt mye feil også.
Må regne med at det ligger mye falsk innformasjon ute som ikke er i fra Nostradamus. Men han var en kristen profet som ingen andre kan måle seg med i nyere tid.
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16