Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Morsomme ting > Debatt

Anonym
Opprettet 13.12.2021 av Anonym.
Mere eksperter kommer for å diskutere nye varianter....hehe ;)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.12.2021 av Anonym
Bloody morons hunting for the moronic-variant.
Anonym
#2. Postet 16.12.2021 av Anonym
Eller for å bruk mer korrekt norsk: "(enda) flere eksperter ankommer for å diskutere nye varianter".

Normale mennesker søker flere medlemmer! Vårt motto er bli fri! Hvis du først blir medlem av oss behøver du ikke lengre å tro at materien er ond (gnostisisme), at Jesus bare var en illusjon (doketisme), at Jesus alene har én natur (monofysisme) eller én vilje (monothelisme), at jøder/illuminiati/jesuitter - eller Theodore Roosevelt gjennom teddybjørner - styrer verdenssamfunnet eller ha blind lydighet til tilfeldige youtube-videoer. Tenk fritt! Tenk kritisk! Ta et kurs i grunnleggende formellogikk: A (alle) kan aldri generaliseres fra O (noen), for å bruke Aristoteles); induksjon gir svake generaliseringer (igjen Aristoteles).

Har du hittil levd som en Don Quixote, som har lest så mye om konspirasjonsteorier at det har steget deg til hodet? Frykt ikke! Vi har gode erfaringer med å brenne Don Quixotes biblioteker. Vi er svært effektive. Selv Timon av Athens elsket menneskeheten etter vi var ferdig, og Amphitryons hustru gjennomskuet straks Zeus (dessverre Molière - vi kom deg, og Shakespeare, i forkjøpet)! Hvis vi bare hadde fått to dager til så hadde Romanos Diogenes utslettet Doukas-familien, Konstantin Monomachos hadde aldri annektert Armenia til imperiet og pave Martin I hadde ikke blitt sendt i eksil til Cherson.

Hvis du er anti-vax og ikke forstår referansene over bekrefter du mitt poeng. Det er uforståelig for meg hvorfor folk, hvis kunnskaper om det meste er svært grunnleggende, mener at de er smartere enn ekspertene. Scientia potentia est. Ignoranse er ikke en dyd, men en last - dovenskap.
Anonym
#3. Postet 16.12.2021 av Anonym
Lite generelt tips Klemens: Når det gjelder utdanning så er det noen det går helt til hodet på. Da har Paulus noen vise ord i Filipperne 3:8 om det: Jeg akter alt som søppel(gresk: avføring).. (hans utdannelse under Gamaliel osv. i forhold til å kjenne Kristus).
Eller som Gregor av Nazianz sier: All min utdannelse(hans tunge bakgrunn i athensk filosofi) er ikke nyttig til noe annet enn at det er noe av verdi i denne verden som jeg kan holde opp som søppel i forhold det å kjenne Jesus Kristus.

Godt sagt.

Hilsen en svært høyt utdannet type:)
Anonym
#4. Postet 16.12.2021 av Anonym
Her er er den humoristiske sansen på topp...! Man klarer faktisk å diskutere...også på humorsiden..
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16