Bamse22 sier: Treffes i Oslo på dagen i morra? Jeg spanderer :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 27.11.2021 av Anonym.
Hvilke hobbyer har du?
hei alle skjønningene mine

hvilke hobbyer har dere egentlig?

jeg er selvfølgelig veldig glad i Jesus, menigheten min, nærmeste familie og kompisene mine, men regner ikke det som hobby.

kan vel fortelle at jeg trives godt med hodet i en bok. Faktabøker, biografier, historie, litt krim, men er også såpass barnslig at jeg kan kose meg med tegneserier (Donald blir jeg aldri lei av).

glad i å gå tur, men ikke fjellturer. Jeg har en veldig rar hobby som jeg liker godt, synes det er kjekt å sette meg på det lokale kjøpesenteret og lage historier om de menneskene som går forbi. Liker godt å være på ferie, men er ikke så glad i selve reisetiden. Flyplasser tømmer meg for energi, og jeg liker ikke å fly (ikke flyskrekk)

da har dere blitt litt bedre kjent med meg, håper å bli bedre kjent med dere også

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.11.2021 av Anonym
Selger produkter fra Dødehavet ;-)
Anonym
#2. Postet 27.11.2021 av Anonym
hei alle skjønningene mine

hvilke hobbyer har dere egentlig?

jeg er selvfølgelig veldig glad i Jesus, menigheten min, nærmeste familie og kompisene mine, men regner ikke det som hobby.

kan vel fortelle at jeg trives godt med hodet i en bok. Faktabøker, biografier, historie, litt krim, men er også såpass barnslig at jeg kan kose meg med tegneserier (Donald blir jeg aldri lei av).

glad i å gå tur, men ikke fjellturer. Jeg har en veldig rar hobby som jeg liker godt, synes det er kjekt å sette meg på det lokale kjøpesenteret og lage historier om de menneskene som går forbi. Liker godt å være på ferie, men er ikke så glad i selve reisetiden. Flyplasser tømmer meg for energi, og jeg liker ikke å fly (ikke flyskrekk)

da har dere blitt litt bedre kjent med meg, håper å bli bedre kjent med dere også
Hehe å titte på mennesker å lage hisorier om de er jo litt artig... mange "rare folk" som sikkert går forbi..
men lurer på kva slags historie du ville laget om meg om eg hadde gått forbi med rosa eller blått hår?

sjølv likar eg å fotografere. gjerne streetphoto, gatefoto, typiske øyeblikksbilde. ellers så likar eg å gå turer.
OG gjerne fjellturer. er så hærlig å gå seg en tur på fjellet åleine eller samman med nokon.
Ellers er eg veldig glad i film og serier. ( litt for glad vil mange seie ) Er og glad i å kjøre bil
er ingen typisk rånar. Men å ta seg ein roadtrip er kjekt. Reise er noko eg vil gjære meir av...
Anonym
#3. Postet 27.11.2021 av Anonym
Hvordan går salget xo7? Hva fikk deg til å begynne med de produktene?

Hehe, det vil du ikke vite Bygdekar. Neida, jeg er veldig lite dømmende så det hadde nok gått fint hvis du gikk forbi håper du finner ei å gå på fjellturer med. Reising er kjekt, håper på mer av det når pandemien er over om ett par år.
Anonym
#4. Postet 29.11.2021 av Anonym
Hvordan går salget xo7? Hva fikk deg til å begynne med de produktene?
Salg av politisk ukorrekte produkter er ikke enkelt, men jeg jobber med å bygge opp et team her i Skandinavia og på sikt vil jeg nok få noen norske kunder også :).

Hvorfor jeg begynte med det? Fordi dødehavsprodukter er kvalitetsprodukter basert på leire, vann, salt og mineraler fra Dødehavet. Selskapet har også en unik helsekostserie som lanseres i Europa over nyttår. En grei hobby som faktisk kan gi meg en fin ekstrainntekt.
Anonym
#5. Postet 29.11.2021 av Anonym
Jeg synes det er kjempeflott at du har funnet deg en hobby som gir inntekter også, masse lykke til videre Gud er med deg
Anonym
#6. Postet 29.11.2021 av Anonym
Jeg synes det er kjempeflott at du har funnet deg en hobby som gir inntekter også, masse lykke til videre Gud er med deg
Takk :). Har ikke blitt de store inntektene enda, men har vel tjent ca. 10.000kr siden april i år.
Bamse22 sier: Treffes i Oslo på dagen i morra? Jeg spanderer :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16