Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 04.10.2021 av Anonym.
Pandemi babyer - De svartøyede barna
Det har dukket opp ett "fenomen" igjen på sosiale media, som kan være skremmende for dem som ER vaksinert og som ønsker seg barn i fremtiden.Men også en OPS! til uvaxa damer om å ikke finne seg vaxa menn, Og omvent. Nå har jeg vel advart mot at denne vaksinen endrer DNA i sikkert 1 1/2 år nå, og frukten av det ser ut for å komme frem nå, i form av genendrende barn. Barn som ikke er som andre barn, med svarte øyne,og veldig sterke for alderen og som nevrologisk er velutviklet for alderen. Nå har desse barna blitt født av fullvaksinerte foreldre før unnfangelse og graviditet.Og de første barna ble født i september.

Skremmende spørr du meg...



....med tanke på at før jeg oppdaget det her, så ett vitnesbyrd (drøm/syn) ang. dyrets merke hvor vedkommende ble jaget av en person med helt svarte øyne, som ville tvangspåføre han dyrets merke.

Vaksinen inneholder Luciferase= Lucifer-rase...en ny luciferisk rase.. har nå muligens sett dagens lys. Hva dette er for noe vil komme klarere frem,etterhvert som tiden går. Men vi lever i Noahs dager, hvor demonisk DNA blander seg med menneske-DNA. Guds bilde er endret og da forsvinner også Guds Ånd.Vi er jo ett tempel for den hellige ånd, med mindre vi ikke genmanipulerer vårt DNA, med C-vaxen.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.10.2021 av Anonym
Mener du at det er mulig å permanent endre en person sitt dna?
Anonym
#2. Postet 17.10.2021 av Anonym
Mener du at det er mulig å permanent endre en person sitt dna?
Ta å skjekk ut CRISPR Teknologien. CRISPR – Store medisinske leksikon (snl.no) Såvist jeg kan se så er det egentlig samme teknologi som M-RNA teknologien. Men CRISPR viser ihvertfall at det er fullt mulig.
Andor
#3. Postet 17.10.2021 av Andor
Det har dukket opp ett "fenomen" igjen på sosiale media, som kan være skremmende for dem som ER vaksinert og som ønsker seg barn i fremtiden.Men også en OPS! til uvaxa damer om å ikke finne seg vaxa menn, Og omvent. Nå har jeg vel advart mot at denne vaksinen endrer DNA i sikkert 1 1/2 år nå, og frukten av det ser ut for å komme frem nå, i form av genendrende barn. Barn som ikke er som andre barn, med svarte øyne,og veldig sterke for alderen og som nevrologisk er velutviklet for alderen. Nå har desse barna blitt født av fullvaksinerte foreldre før unnfangelse og graviditet.Og de første barna ble født i september.

Skremmende spørr du meg...



....med tanke på at før jeg oppdaget det her, så ett vitnesbyrd (drøm/syn) ang. dyrets merke hvor vedkommende ble jaget av en person med helt svarte øyne, som ville tvangspåføre han dyrets merke.

Vaksinen inneholder Luciferase= Lucifer-rase...en ny luciferisk rase.. har nå muligens sett dagens lys. Hva dette er for noe vil komme klarere frem,etterhvert som tiden går. Men vi lever i Noahs dager, hvor demonisk DNA blander seg med menneske-DNA. Guds bilde er endret og da forsvinner også Guds Ånd.Vi er jo ett tempel for den hellige ånd, med mindre vi ikke genmanipulerer vårt DNA, med C-vaxen.

Egenlig hadde jeg ikke planer om og kommetere dette,da jeg regner med at folk tenker selv.Men jeg fikk en mel i fra klar himmel i fra Herren om et Bibelvers.Det står ikke noen mennesker,men alle.
Apostlenes Gjerninger 2.
I de siste dager skal det skje, sier Gud,
at jeg øser ut min Ånd over alle mennesker.
Deres sønner og døtre skal profetere,
de unge skal se syn,
og de gamle skal drømme drømmer.
Anonym
#4. Postet 17.10.2021 av Anonym

Egenlig hadde jeg ikke planer om og kommetere dette,da jeg regner med at folk tenker selv.Men jeg fikk en mel i fra klar himmel i fra Herren om et Bibelvers.Det står ikke noen mennesker,men alle.
Apostlenes Gjerninger 2.
I de siste dager skal det skje, sier Gud,
at jeg øser ut min Ånd over alle mennesker.
Deres sønner og døtre skal profetere,
de unge skal se syn,
og de gamle skal drømme drømmer.
Det er vel klart at det gjelder alle troende, ikke alle i hele verden!
Men hvorfor tror du at du fikk dette verset til denne tråden? Bekrefter Herren synet/drømmen Ester nevnte?
Anonym
#5. Postet 17.10.2021 av Anonym
Mener du at det er mulig å permanent endre en person sitt dna?
Ja,med C-vaxen endres menneskets DNA permanent. Vi har normalt to strenger DNA, men nå har de som er vaxa tre strenger DNA, den tredje er av kunstig materiale. Jeg har delt ett par tinker om det en anna tråd her. Trod det var den med testing av dyrest merke.
Anonym
#6. Postet 17.10.2021 av Anonym

Egenlig hadde jeg ikke planer om og kommetere dette,da jeg regner med at folk tenker selv.Men jeg fikk en mel i fra klar himmel i fra Herren om et Bibelvers.Det står ikke noen mennesker,men alle.
Apostlenes Gjerninger 2.
I de siste dager skal det skje, sier Gud,
at jeg øser ut min Ånd over alle mennesker.
Deres sønner og døtre skal profetere,
de unge skal se syn,
og de gamle skal drømme drømmer.

Er ikke så sikker på hva du mener med å dele det skriftstedet der...hvordan har dette med DNA og de svartøyede barna? Er det dette med at mennesker skal få dtømmer,syner osv den siste tiden du mener? Ja,der er mange muslimer fakstisk som får drømmer fra Herren,som gjør at de blir frelste som resultat av det. Så ja mange ikke troende får drømmer. Så dette gjelder alle,men herren deler ut av sin ånd,men man må kanksje være søkende?For det er ikke alle som får noe fra Herren,selv om der står ALLE. Og jeg er enig i at det gjelder alle...troende og ikke troende.Jeg tror Herren gir ut av sin ånd om det vil gi frukt og gjøre gagn. Dette vet Herren.
Anonym
#7. Postet 18.10.2021 av Anonym
Det er vel klart at det gjelder alle troende, ikke alle i hele verden!
Men hvorfor tror du at du fikk dette verset til denne tråden? Bekrefter Herren synet/drømmen Ester nevnte?
Som jeg sa til Andor,så tror jeg at han øser ut av sin ånd til alle, troende og ikke troende.
Anonym
#8. Postet 18.10.2021 av Anonym
Som jeg sa til Andor,så tror jeg at han øser ut av sin ånd til alle, troende og ikke troende.
APG 2:38 Da sa Peter til dem: «Omvend dere, og enhver av dere la seg døpe til Jesu Kristi navn til syndenes tilgivelse, og dere skal få Den Hellige Ånds gave.

Anonym
#9. Postet 18.10.2021 av Anonym
Tror du bør ta deg noen år på skolebenken så du lærer litt mer om grunnleggende genetikk. Det er ikke mulig å tilføre en ekstra dna streng i alle celler i kroppen ved hjelp av en sprøyte! :)
Anonym
#10. Postet 18.10.2021 av Anonym
Tror du bør ta deg noen år på skolebenken så du lærer litt mer om grunnleggende genetikk. Det er ikke mulig å tilføre en ekstra dna streng i alle celler i kroppen ved hjelp av en sprøyte! :)

Åy!her var du bompesikker....kanskje det der DU som må skoleres her..? Teknologien har kommet langt og om du setter deg inni dagens teknologi, med nanoteknologi,hydrogel,osv...så er det fult mulig. Jeg har delt mange linker om dagens teknologi mener jeg. Så her må du vist lese deg opp litt.Ikke bruk google da, der finner du ingenting lenger....men du kan få plenti med linke på privaten også om du vil lese deg opp. (Si fra så sender jeg til deg)
Bamse22 sier: Kaffe, latter, god mat og klining til helgen? ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16