Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 16.09.2021 av Anonym.
Du kan nå teste om du har tatt dyrets merke...
Bruk appen på telefonen som leser vanlig strekkode og slik bildekode. Hold den forran stikkstedet...pip, så skal det komme opp ett nummer, akurat som det gjør på varer...så da kan man lagre info på den chippen. (er det pattentnummeret ditt tro?)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.09.2021 av Anonym
Dette programmet "Apocalypse and the end times" ble sendt på God Chanel, og personen som blir intervjuet her Anthony Patch,ble kristen som 16 åring,og han har brukt tror det var 40 år på å etterforske/undersøke physics, cosmology, biology, computer science and theology, og har dokumentasjon på alt han forteller om her. Annbefaler alle å se hele hans intervju,som er delt opp i deler, men i snutten nedenfor fra ca. 13:42 så snakker han om dyrets merke og system. Bit deg merke til at den er lagt ut i november 2018...før vaksine og pandemi.

"In part 3 of their discussion, Scientist Anthony Patch and Paul McGuire explore how recent discoveries like the CERN Hadron Collider and Adiabatic Quantum Computing reveal a union between science and New Age religion, and they urge believers not to be deceived."
Points to note:
0:00 Intro
2:18 Patch's educational background and research on the hadron collider
7:32 Science's connection to the occult and how it fits with end times
13:42 The Beast System and Adiabatic Quantum Computing (AQC)
23:35 Closing thoughts and encouragement

Anonym
#2. Postet 16.09.2021 av Anonym
Dette programmet "Apocalypse and the end times" ble sendt på God Chanel, og personen som blir intervjuet her Anthony Patch,ble kristen som 16 åring,og han har brukt tror det var 40 år på å etterforske/undersøke physics, cosmology, biology, computer science and theology, og har dokumentasjon på alt han forteller om her. Annbefaler alle å se hele hans intervju,som er delt opp i deler, men i snutten nedenfor del 3 fra ca. 13:42 så snakker han om dyrets merke og system. Bit deg merke til at den er lagt ut i november 2018...før vaksine og pandemi.

"In part 3 of their discussion, Scientist Anthony Patch and Paul McGuire explore how recent discoveries like the CERN Hadron Collider and Adiabatic Quantum Computing reveal a union between science and New Age religion, and they urge believers not to be deceived."


He talks to Paul McGuire about science in relation to prophecy, including Transhumanism.
Anonym
#4. Postet 18.09.2021 av Anonym
Bruk appen på telefonen som leser vanlig strekkode og slik bildekode. Hold den forran stikkstedet...pip, så skal det komme opp ett nummer, akurat som det gjør på varer...så da kan man lagre info på den chippen. (er det pattentnummeret ditt tro?)

at vaksinen er dyrets merke er falsk informasjon, Åpenbaringen snakker om i høyre hånd eller panna, å Åpenbaringen nevner og at vi ikke skal ta ifra eller legge til på disse ord så her må du omvende deg, de er ingen tvil om at vaksinen er dårlig (tror hvertfall eg) å eg har og tro på at de kan være en chip i den vaksina som isåfall kan overvåke/spore folk osv å syntes de var gode videoer du la ut bortsett fra at han fyren kalte de for dyrets merke siden de ikke stemmer noe som er galt å dette er falsk informasjon!!! de er og godt mulig at vaksina er en forløper til dyrets merke (men eg sier ikke de helt sikkert! ) eg kommer uansett ikke til å ta vaksina å eg er kresen med hvor nærme eg lar vaksinerte slippe innpå meg relatert til informasjon relatert til tid, sted og navn, men de er og få folk eg vil gi ut slik informasjon til uansett :)
Anonym
#5. Postet 19.09.2021 av Anonym
at vaksinen er dyrets merke er falsk informasjon, Åpenbaringen snakker om i høyre hånd eller panna, å Åpenbaringen nevner og at vi ikke skal ta ifra eller legge til på disse ord så her må du omvende deg, de er ingen tvil om at vaksinen er dårlig (tror hvertfall eg) å eg har og tro på at de kan være en chip i den vaksina som isåfall kan overvåke/spore folk osv å syntes de var gode videoer du la ut bortsett fra at han fyren kalte de for dyrets merke siden de ikke stemmer noe som er galt å dette er falsk informasjon!!! de er og godt mulig at vaksina er en forløper til dyrets merke (men eg sier ikke de helt sikkert! ) eg kommer uansett ikke til å ta vaksina å eg er kresen med hvor nærme eg lar vaksinerte slippe innpå meg relatert til informasjon relatert til tid, sted og navn, men de er og få folk eg vil gi ut slik informasjon til uansett :)

jaha,det var da voldsomt...du vet at du ikke kan handle,kjøpe selge uten covid passet? Dette er ikke håndhevet i den grad idag,slik det vil bli. Vaksinen må også bli påtvungen i Norge. USA har nå påtvungen vaksine. Jeg tror for min del at hva mobilen nå plukker opp er patentnummer. Og at det kommer ett plaster som leverer vaksine og barkodemerke samtidig.Og dette vil være den andre halvdelen av merket. Kroppen har fått alt som treng for at menneske kobles opp mot skyen og skynet. Den siste delen er som kronen på verket. Du har sikkert hørt om quantum vaccine microneadel dott deliveri system. Det blir som blug and play i en pc. Så både vaksinen og "stempelet" vil jeg si er dyrets merke. Når mennesket kobles til quantum maskinen (skynett) - som tilsvarer 7 mill menneskehjerner i inteligens-og som er kunstig inteligent...tenker selv. Så blir mennesket styr av veldig lav frekvent emf. Man vil ikke merke at man er styrt,og at hjernen er endret. Vaksinen endrer DNA,og DNA endrer hjernen. Vaksinen vil gi en vonde sår når skynet blir slått på for alvor. Jeg vet det er blitt testet med sattelittene, og quantemaskinen er oppe å går....så det er bare ett tidsspørsmål. Vaksinen har de gått ut med bare varer 6 måneder,så da blir det ny rundte da rundt jul..vil det bli med quantum vaccine deliveri system?Tiden får vise...https://www.genengnews.com/topics/drug-discovery/quantum-dots-deliver-vaccines-and-invisibly-encode-vaccination-history-in-skin/

Her er en spilleliste som jeg har startet på nå har sett 6 av 21 filmer, mange ahaopplevelser her,og han forklarer godt,han har blitt forsøkt drept for budskapet han legger ut,og satser livet bokstavelig talt...men han lar seg ikke stoppe..... start øvers på første film, så får du sammenhengen. Annbefales for de som vil lære mere om dyrets merke,dyrets bilde,antikrist osv.

Anonym
#6. Postet 19.09.2021 av Anonym
Vel, det greske ordet som er brukt i Åpenbaringen 13 er dexios og det kan også oversettes arm. Dvs. skulder inkludert. Nå tror jeg ikke personlig at vi er helt der enda, men fullt forståelig at man tenker i de baner. Det begynner å ligne mer og mer, spesielt når enkelte regjeringer snakker om obligatorisk vaksinering og eksludering fra samfunnet hvis man ikke vil ta disse injeksjonene. Personlig tror jeg det fortsatt mangler en viss tilbedelses handling og troskapsløfte eller lignende. Men for all del, det kan jo fort komme det. Disse psykopatene som sitter i Davos osv. er jammen gale nok(Klaus Scwab etc).
Anonym
#7. Postet 19.09.2021 av Anonym

jaha,det var da voldsomt...du vet at du ikke kan handle,kjøpe selge uten covid passet? Dette er ikke håndhevet i den grad idag,slik det vil bli. Vaksinen må også bli påtvungen i Norge. USA har nå påtvungen vaksine. Jeg tror for min del at hva mobilen nå plukker opp er patentnummer. Og at det kommer ett plaster som leverer vaksine og barkodemerke samtidig.Og dette vil være den andre halvdelen av merket. Kroppen har fått alt som treng for at menneske kobles opp mot skyen og skynet. Den siste delen er som kronen på verket. Du har sikkert hørt om quantum vaccine microneadel dott deliveri system. Det blir som blug and play i en pc. Så både vaksinen og "stempelet" vil jeg si er dyrets merke. Når mennesket kobles til quantum maskinen (skynett) - som tilsvarer 7 mill menneskehjerner i inteligens-og som er kunstig inteligent...tenker selv. Så blir mennesket styr av veldig lav frekvent emf. Man vil ikke merke at man er styrt,og at hjernen er endret. Vaksinen endrer DNA,og DNA endrer hjernen. Vaksinen vil gi en vonde sår når skynet blir slått på for alvor. Jeg vet det er blitt testet med sattelittene, og quantemaskinen er oppe å går....så det er bare ett tidsspørsmål. Vaksinen har de gått ut med bare varer 6 måneder,så da blir det ny rundte da rundt jul..vil det bli med quantum vaccine deliveri system?Tiden får vise...https://www.genengnews.com/topics/drug-discovery/quantum-dots-deliver-vaccines-and-invisibly-encode-vaccination-history-in-skin/

Her er en spilleliste som jeg har startet på nå har sett 6 av 21 filmer, mange ahaopplevelser her,og han forklarer godt,han har blitt forsøkt drept for budskapet han legger ut,og satser livet bokstavelig talt...men han lar seg ikke stoppe..... start øvers på første film, så får du sammenhengen. Annbefales for de som vil lære mere om dyrets merke,dyrets bilde,antikrist osv.

eg er kjent med disse tingene relatert til beast systemet å hvordan de vil fungere relatert til dyrets merke, 5g, AI osv osv å som eg selv sa så tror eg at vaksinene er dårlig, kan inneholde en mikrochip, at eg er ekstra varsom relatert til mennesker som har tatt vaksina, å at vaksina kan være en del av eller en forløper til dyrets merke å eg tror dyrets merke allerede er her og ettersom at de er folk som har fått mikrochip i hånden sin osv.... men samtidig så tror eg ikke at vaksina er selve dyrets merke, men de kan godt være at de henger ilag som for eks at dyrets merke vil bli den nye formen for "korona pass" om en liten stund osv å eg har advart folk lenge før vaksina i de hele tatt ble offentliggjort at di ikke måtte ta vaksina som snart ville komme relatert til korona situasjonen.... må Gud vise oss 100% sannheten så de ikke er noen av oss som farer med villfarelse
Anonym
#9. Postet 20.09.2021 av Anonym
men da blir de jo isåfall slik eg sa, at ikke selve vaksinen er dyrets merke men at en fremtidig type vaksine pass er dyrets merke å at vaksinen er en forløper eller er en "del" av dyrets merke... uansett hva så kommer ikke eg til og ta vaksinen uansett å de har eg vert bestemt og forberedt på lenge før vaksina i de hele tatt ble offentliggjort
Anonym
#10. Postet 20.09.2021 av Anonym
Dyrets merke er mere enn det som man får i hånden, eller pannen...for at dyrets system skal fungere...skal det fungere som lommebok,ID,osv...(dette handler ikke om å legge til i guds ord, men å se på den tekniske gjennomførelsen) Var det bare ett merke kunne vi likegodt fått ett klistremerke...men merket er en del av dyrets system...og dette handler ikke om hva du velger. Men hva som er merket,tilbedelsen av dyret og dyretssystem og antikrist.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16