Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 13.09.2021 av Anonym.
Valgvake 13.sept 2021
Tråd for valgvakeprat i kveld og evt utover. Hvilken kanal skal du følge med på når resultatene kommer inn?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.09.2021 av Anonym
Tråd for valgvakeprat i kveld og evt utover. Hvilken kanal skal du følge med på når resultatene kommer inn?
Skal ikkje følge med på noko særlig nøye. Men de kanalane som eg følger med på er
via partiet sine sider. Samt de mest seriøse kanalane :

Nrk
tv2
evt kanskje også litt vl.no idag.no, dagen.no om dei har noko :)

med andre ord de kanalane om du sannsynligvis ser som useriøse
August afternoon
#2. Postet 13.09.2021 av August afternoon
Jeg blir i hovedsak å følge med valgvaken i fra Documenthttps://www.document.no/2021/09/13/doctv-valgvake-fra-20-30/ men litt også i fra Nrk.
penn og papir er allerede på plass.
Anonym
#3. Postet 13.09.2021 av Anonym
Vi kommer nok til å veksle litt mellom nrk og tv2 og nettaviser.

forøvrig uakseptabelt at enn glemmer å legge ut partilister, dette bør få konsekvenser

https://www.nrk.no/nordland/industri--og-naeringspartiet_-sier-stemmesedler-manglet-atte-steder-1.15648782
August afternoon
#4. Postet 13.09.2021 av August afternoon
Vi kommer nok til å veksle litt mellom nrk og tv2 og nettaviser.

forøvrig uakseptabelt at enn glemmer å legge ut partilister, dette bør få konsekvenser

https://www.nrk.no/nordland/industri--og-naeringspartiet_-sier-stemmesedler-manglet-atte-steder-1.15648782
Helt enig..stemmesedler i fra alle partier skal være på plass..håper at de som skal stemme
tar foto/film av det og sier tydelig i fra at det mangler og forlanger at det blir ordnet snarest.
August afternoon
#5. Postet 13.09.2021 av August afternoon
Det mulig at jeg husker feil men hvis en velger som skal stemme og ikke finner stemmeseddel på
det partiet man ønsker å stemme på så mener jeg å huske at da kan man forlange at
stemmelokalet blir stengt til at stemmesedler blir fylt opp til alle partier.

Håper at det vil ordne seg til for alle som ønsker å stemme.
Anonym
#6. Postet 13.09.2021 av Anonym
Jeg hadde tenkt å følge med på documents sending, men siden de har sagt for mye sant, har de blitt bannet fra JoeTube. Så de blir kun å sende direkte fra Fixbook i kveld - og der er jeg ikke. Kunne de ikke sendt direkte fra Rumble?

Selvsagt enig angående valgsedler - det er ulovlig, og viser ikke respekt for demokratiet. Sløvt er det i hvert fall. Mener å ha hørt det samme som du sier, August.
Anonym
#7. Postet 13.09.2021 av Anonym
Så får vi se om de tar en despo panikkmanøver á la 2020-valget i USA, der all tellingen stopper opp simultant over halve landet, alle bestemmer seg for å gå og "legge seg", for å fortsette å telle i morgen tidlig, for første gang i historien (Nothing to see here!) - og vipps, så var alt sannelig snudd på hodet, etter kun noen timers søvn.
Nesten mirakuløst vøtt...

Jada, vi har det tryggere her. Her til lands må vi jo faktisk være statsborger (Og ikke turist feks!) og må sannelig bevise hvem vi er med bilde-id også. Men I USA er det rasistisk skal vite... Hvordan går folk på det?
Anonym
#8. Postet 13.09.2021 av Anonym
Så får vi se om de tar en despo panikkmanøver á la 2020-valget i USA, der all tellingen stopper opp simultant over halve landet, alle bestemmer seg for å gå og "legge seg", for å fortsette å telle i morgen tidlig, for første gang i historien (Nothing to see here!) - og vipps, så var alt sannelig snudd på hodet, etter kun noen timers søvn.
Det er lov å håpe, men bare at denne gangen så går de meste av stemmene til Demokratene slik at de vinner valget overlegent
Anonym
#9. Postet 13.09.2021 av Anonym
Det er lov å håpe, men bare at denne gangen så går de meste av stemmene til Demokratene slik at de vinner valget overlegent
Der tror jeg du tar helt feil, men det hadde vært veldig bra om det er jeg som tar feil her.
Anonym
#10. Postet 13.09.2021 av Anonym
Der tror jeg du tar helt feil, men det hadde vært veldig bra om det er jeg som tar feil her.
Tviler på at noe slikt skjer her siden Norge følger deres vei uansett, så lenge småpartiene ikke klarer å komme seg høyt opp da, men tror selv at alt er allerede styrt av globalistene, var vel en mening med at jeg egentlig ikke skulle stemme i år, hehe....
Vinterglad sier: Da Jesus hadde fått eddik å drikke, sa han: "Det er fullbrakt".
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16