Anonym
Opprettet 11.09.2021 av Anonym.
ByeThens siste diktatornykker er avsporingsmanøver...
ByeThen regimet innfører obligatorisk kinesisk rullett for alle ansatte ved bedrifter på over hundre ansatte. (Gudd løkk with that one, in the land of the free and the home of the brave...)

Men det hele er avledingsmanøver for å holde folks fokus vekk fra rapportene fra gjentellingen i Arizona, som akkurat er kommet ut. (For IKKE å glemme at de gjør hva som helst for at folk skal glemme hva de nå har stelt til i Afghanistan!)

Denne gjentellingen er første dominobrikke i å på papiret avsløre hvem som egentlig vant 2020-valget. Holy schmokes, dette er stort!

Maricopa County/"fylke" hadde "mistet" over 34% av stemmene...

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 11.09.2021 av August afternoon
ByeThen regimet innfører obligatorisk kinesisk rullett for alle ansatte ved bedrifter på over hundre ansatte. (Gudd løkk with that one, in the land of the free and the home of the brave...)

Men det hele er avledingsmanøver for å holde folks fokus vekk fra rapportene fra gjentellingen i Arizona. Denne gjentellingen er første dominobrikke i å på papiret avsløre hvem som egentlig vant 2020-valget. Holy schmokes, dette er stort!

Maricopa County/"fylke" hadde "mistet" over 34% av stemmene...
Det ble sendt mange advokater fra Washington for å hindre videre prosess med bl.a å offentliggjøre dette.
de har holdt på i lang tid med å oppklare i Arizona og nå har resultatene kommet på bordet.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/09/watch-huge-liz-harris-steve-bannons-war-room-arizona-canvassing-efforts-votes-go-173104-lost-votes-96389-ghost-votes/
Anonym
#2. Postet 11.09.2021 av Anonym
Det ble sendt mange advokater fra Washington for å hindre videre prosess med bl.a å offentliggjøre dette.
de har holdt på i lang tid med å oppklare i Arizona og nå har resultatene kommet på bordet.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/09/watch-huge-liz-harris-steve-bannons-war-room-arizona-canvassing-efforts-votes-go-173104-lost-votes-96389-ghost-votes/
Ja, det er helt fantastisk - nå blir skurkestrekene avslørt så det ljomer! Men Arizona-gjentellingen/prosessen tok vel tre måneder? Og Kjell Kriminell og co sparker godt fra seg enda, så det er nok enda en tidkrevende prosess med mange stater som skal gjentelles, og folk som skal våkne opp.

Dette kommer ikke bare til å rokke USA, men hele verden.
Anonym
#3. Postet 11.09.2021 av Anonym
Tar en feiring på forhånd med denne perlen!

https://youtu.be/0Japc8M8RQw
August afternoon
#4. Postet 11.09.2021 av August afternoon
Ja, det er helt fantastisk - nå blir skurkestrekene avslørt så det ljomer! Men Arizona-gjentellingen/prosessen tok vel tre måneder? Og Kjell Kriminell og co sparker godt fra seg enda, så det er nok enda en tidkrevende prosess med mange stater som skal gjentelles, og folk som skal våkne opp.

Dette kommer ikke bare til å rokke USA, men hele verden.
Ja det tok noen månder fra de startet og til nå en omstendelig prosess har det vært.
jeg går sterkt ut i fra at med dette de har funnet ut så vil neste skritt være å
dra dette til en rettsinnstans i Arizona og bli behandlet der..stakkars dommere sier jeg bare:-).

Jeg har forstått det slik at det er flere stater i USA som har tenkt å gjøre det samme som Arizona og
hvis så da vil man få en spennende tid framover.
det er først og fremst i svingstatene som det har vært luftet om det.
Anonym
#5. Postet 11.09.2021 av Anonym
Ja det tok noen månder fra de startet og til nå en omstendelig prosess har det vært.
jeg går sterkt ut i fra at med dette de har funnet ut så vil neste skritt være å
dra dette til en rettsinnstans i Arizona og bli behandlet der..stakkars dommere sier jeg bare:-).

Jeg har forstått det slik at det er flere stater i USA som har tenkt å gjøre det samme som Arizona og
hvis så da vil man få en spennende tid framover.
det er først og fremst i svingstatene som det har vært luftet om det.
Det har vært delegater fra samtlige stater og studert gjentellingen i Arizona! Og slik de har gjort det i AZ er blue printen på hvordan man gjør det på en trygg måte i de andre statene - blant annet med LIVE kameraer fra alle vinkler, som broadcastes på nett, så HELE VERDEN kan se på!

Tenk at de gjorde det! Til og med lille meg kunne være vakt under gjentellingen, som tok flere uker. Jeg var stadig innom for å se noen minutter. Genialt, Egon! De sendte 24/7 gjennom hele gjentellingen, så hvem som helst på planeten Tellus kunne rapportere snusk underveis!
Anonym
#6. Postet 11.09.2021 av Anonym
Tenk at hovedkritikken fra media og de desperate hvitsnippskriminelle, var at dette truet demokratiet(!) og IKKE VAR TRANSPARENT! LOL!!
Anonym
#7. Postet 11.09.2021 av Anonym
Jeg har forstått det slik at det er flere stater i USA som har tenkt å gjøre det samme som Arizona og
hvis så da vil man få en spennende tid framover.
det er først og fremst i svingstatene som det har vært luftet om det.
Svingstatene er viktig ift 2020-valget ++, men de må avsløre alt (mest mulig) juks i alle stater, så jeg håper og tror det blir gjentelling i alle stater. Men det er enormt tidkrevende. La oss håpe det hele kan speedes noe opp snart - nå som AZ er ute av sekken!! :D
August afternoon
#8. Postet 11.09.2021 av August afternoon
Svingstatene er viktig ift 2020-valget ++, men de må avsløre alt (mest mulig) juks i alle stater, så jeg håper og tror det blir gjentelling i alle stater. Men det er enormt tidkrevende. La oss håpe det hele kan speedes noe opp snart - nå som AZ er ute av sekken!! :D
Anonym
#9. Postet 11.09.2021 av Anonym
Resultatet i Maricopa må kanselleres og rettes opp ja!
Sen.Wendy Rogers er i fyr og flamme om dagen - med god grunn! Hvem i all vide verden trenger sport og tv-serier, når vi har amerikansk politikk?!
Anonym
#10. Postet 11.09.2021 av Anonym
BTW, nå er det 11.sept - tjue år etter. Absurd. Både hele 9/11 - og at det er gått så mange år, så fort.
annonseRadio 3:16