Anonym
Opprettet 04.09.2021 av Anonym.
Ny studie fra Israel:Naturlig immunitet mot Covid er 13 ganger sterkere.
Does SARS-CoV-2 natural infection immunity better protect against the Delta variant than vaccination? (news-medical.net)

Naturlig immunitet mot Covid19 er 13 ganger sterkere enn to doser med Phizer/Biontech.

At denne studien kommer fra Israel gjør det jo enda sterkere. De har jo hatt et ekstremt nært sammarbeid med Phizer for å si det mildt. Phizer-sjefen sa jo til og med at Israel er vårt laboratorium.

Svar på innlegg

Andor
#1. Postet 04.09.2021 av Andor
Det er ikke så rart da vaksinen er laget mot alfa varianten.Men nå driver de og oppdaterer vaksinen mot delta. Men nå er en ny muttering på vei i fra Colombia som vaksinen ikke har noen virkning på.

https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/1773nW/pfizer-vil-produsere-egen-delta-vaksine
Anonym
#2. Postet 04.09.2021 av Anonym
Og de som allerede har tatt vaksinene må ta en ny vaksine, kanskje hvert år fremover. Hmmm... vil det vi alltid har sagt stemme, tiden vil vise...
Anonym
#3. Postet 04.09.2021 av Anonym
Lykke til hvis man vil stille seg til rådighet for endeløse boostershots for å holde seg i live..:) Det er jo en sabla god foretningside fra Phizer, Moderna osv., det skal de ha. Men moralsk er det ikke..
Anonym
#4. Postet 04.09.2021 av Anonym
Jeg tror jeg stoler på det Gudegitte immunforsvaret jeg:)
Anonym
#5. Postet 04.09.2021 av Anonym
Jeg tror jeg stoler på det Gudegitte immunforsvaret jeg:)
Stoler selv mer på Gud enn verden, som han sier i 1. Johannes 15
Andor
#6. Postet 04.09.2021 av Andor
Lykke til hvis man vil stille seg til rådighet for endeløse boostershots for å holde seg i live..:) Det er jo en sabla god foretningside fra Phizer, Moderna osv., det skal de ha. Men moralsk er det ikke..

Er ikke noe umoralsk og prøve og redde liv,uten vaksine hadde sikkert 100 mill død. Det som er umoral er og spre falske nyheter om vaksinen.Den hjelper mot delta slik at folk ikke blir alvorlig syke. Men dette er dessverre bare starten skal vi tro forskerne,naturen begynner og ta igjen pga menneskenes rovdrift.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2021/09/03/195784845/neste-pandemi-kan-vaere-rett-rundt-hjornet-tredoblet-risiko-for-nytt-masseutbrudd
Anonym
#7. Postet 05.09.2021 av Anonym

Er ikke noe umoralsk og prøve og redde liv,uten vaksine hadde sikkert 100 mill død. Det som er umoral er og spre falske nyheter om vaksinen.Den hjelper mot delta slik at folk ikke blir alvorlig syke. Men dette er dessverre bare starten skal vi tro forskerne,naturen begynner og ta igjen pga menneskenes rovdrift.

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2021/09/03/195784845/neste-pandemi-kan-vaere-rett-rundt-hjornet-tredoblet-risiko-for-nytt-masseutbrudd
Sånn er det å fortsette å spre frykt for de som ikke tar den, eller?
Hvordan kan du si at 100 millioner hadde død uten vaksinen? Dere gjør akkurat det samme som dere sier vi gjør. Ser du ikke det, nå svarer jeg deg som jeg sa at jeg aldri kom til å gjøre, men du har allerede brutt ditt løfte mange ganger forut da du sa det samme... for de som følger verden...
Inia
#8. Postet 05.09.2021 av Inia
Røde druer, grønn te og mørk sjokolade satt jeg akkurat og leste skulle være bra for immunforsvaret.
Høres riktig ut med tanke på hva disse produktene inneholder.

Anonym
#9. Postet 05.09.2021 av Anonym
Jeg begriper ikke hvordan noen kan bite på dette her..(Naftali Bennett om at nå må vi virkelig være flinke å ta 3.dose). “The Most Vulnerable Population Are The Ones Who Received Two Vaccine Doses” (rumble.com)

Som sagt: En ekstremt god forretningside fra Phizer osv. med uendelige boostershots som generer absurd mye profitt. Men får håpe folk leser seg opp på farene og skadene ved disse shotene og tenker litt selv.
Anonym
#10. Postet 05.09.2021 av Anonym
Nå er det mye man kan gjøre for å unnfly vaksinens farer, både shedding og vaksinen i seg selv. Med å selvfølgelig ikke ta den, og booste det gudgitte fantastiske imunsystemet vi har har fått.




Tar man furunål olje to dråper med en spiseskje vetabisk olje som oliven eller kokkosolje hvær dag, så unngår man blodpropper, og man unngår at spikeprotainet tar seg inni cellene og ødelegger. Ellers så booster også furunåloljen imunsystemet,og oljen rydder også ut virus og parasitter. Inneholder også antioksidanter.og m.m
annonseRadio 3:16