Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Morsomme ting > Debatt

Inia
Opprettet 29.08.2021 av Inia, dame, 63 år, Oslo.
Litt om alt
Har du opplevd noe spesielt den siste tiden.
Noen morsomme ting, underlige ting, spesielle ting, rørende ting, noe positivt og godt.
Det har jeg.
Også flere ganger. Man kan undre seg om litt av hvert og om alt bare er tilfeldig.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.08.2021 av Anonym
Har du opplevd noe spesielt den siste tiden.
Noen morsomme ting, underlige ting, spesielle ting, rørende ting, noe positivt og godt.
Det har jeg.
Også flere ganger. Man kan undre seg om litt av hvert og om alt bare er tilfeldig.
Mye er Gudfeldig <3 Fortell gjerne du!
Inia
#2. Postet 29.08.2021 av Inia
I vinter ønsket jeg og flytte, men innså at det ikke var mulig, og slo meg tilro med det.
I sommer har jeg vært opptatt med å flytte, og bor nå i en annen leilighet.
Det hele var bare det at dører ble lukket, og nye åpnet seg på en fin og god måte, slik at en skjønner at noe skulle endres, som et ledd i det å bli mere bevist på å ta sunne og gode valg for livet.
Slik har jeg opplevd det.





Anonym
#3. Postet 29.08.2021 av Anonym
Jeg har hatt noen utrolige opplevelser i livet hvor Gud har ordnet opp.

det mest ekstreme tilfellet skjedde i sommer, jeg får fremdeles gåsehud av å tenke på hvordan alt kunne falle på plass. Jeg har så lyst til å dele med dere, men jeg kan ikke gjøre det på åpent forum dessverre

så har jeg hatt noen tilfeller hvor jeg har følt meg litt oversett i livet, at Gud ikke bryr seg fordi alt ikke har gått etter min plan. Der har jeg en vei å gå, en offiser i Frelsesarmeen sa så fint at enn skal takke for både medgang og motgang i livet. Motgang styrker nemlig karakteren vår.

takk for en fin tråd
Inia
#4. Postet 29.08.2021 av Inia
Ja når brikker faller på plass ser man at det er riktig og godt.
Bygge videre på det i veien videre i livet.

Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16