Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 21.08.2021 av Anonym.
Hvem tror Trumpen snart er tilbake?
...i presidentstolen that is :)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 21.08.2021 av Anonym
Ingen tvil om at det foregår mye både i Arizona og Georgia nå i forhold til grundig omtelling og etterforskning av valgjukset. Mange som er inni det mener iallefall delegatene fra Arizona kommer til å bli annulert/strøket. De skal vel etter planen offentliggjøre resultatene og etterforskningen i løpet av de neste ukene.

For de som har sett litt på tallene fra 3.november (undertegnede inkl.) så er det ingen som helst tvil om at det var stor grad av juks. Trump fikk bl.a nøyaktig 5.55% av stemmene(samme brøken) i haugevis av ulike counties. Det er totalt umulig uten en algoritme som tilorder det slik. + et hav av andre uregelmessigheter og høyst mistenkelige ting i forhold til Dominion-maskinene bl.a.

Det skal nok et Guds mirakel tilfor at hele valget strykes, men jeg tror på mirakler jeg:) Gud har gjort større ting før.
Anonym
#2. Postet 21.08.2021 av Anonym
Ingen tvil om at det foregår mye både i Arizona og Georgia nå i forhold til grundig omtelling og etterforskning av valgjukset. Mange som er inni det mener iallefall delegatene fra Arizona kommer til å bli annulert/strøket. De skal vel etter planen offentliggjøre resultatene og etterforskningen i løpet av de neste ukene.

For de som har sett litt på tallene fra 3.november (undertegnede inkl.) så er det ingen som helst tvil om at det var stor grad av juks. Trump fikk bl.a nøyaktig 5.55% av stemmene(samme brøken) i haugevis av ulike counties. Det er totalt umulig uten en algoritme som tilorder det slik. + et hav av andre uregelmessigheter og høyst mistenkelige ting i forhold til Dominion-maskinene bl.a.

Det skal nok et Guds mirakel for at hele valget strykes, men jeg tror på mirakler jeg:) Gud har gjort større ting før.
Jeg er så enig i alt - er av helt samme oppfatning ift tall, algoritmer osv. Men jeg tror ikke det trengs et direkte mirakel, da det virker som Kjell Kriminell ByeThen og bøtteballetten har gått rett i fella og nå blir avslørt så det ljomer i historiske proporsjoner.

Jeg tror Trump med konstitusjonen i hånda flytter et helt fjell stein for stein. Genialt. Men om det trengs et mirakel tror jeg vi får det snart.
Anonym
#3. Postet 21.08.2021 av Anonym
Ingen tvil om at det foregår mye både i Arizona og Georgia nå i forhold til grundig omtelling og etterforskning av valgjukset. Mange som er inni det mener iallefall delegatene fra Arizona kommer til å bli annulert/strøket. De skal vel etter planen offentliggjøre resultatene og etterforskningen i løpet av de neste ukene.

For de som har sett litt på tallene fra 3.november (undertegnede inkl.) så er det ingen som helst tvil om at det var stor grad av juks. Trump fikk bl.a nøyaktig 5.55% av stemmene(samme brøken) i haugevis av ulike counties. Det er totalt umulig uten en algoritme som tilorder det slik. + et hav av andre uregelmessigheter og høyst mistenkelige ting i forhold til Dominion-maskinene bl.a.

Det skal nok et Guds mirakel for at hele valget strykes, men jeg tror på mirakler jeg:) Gud har gjort større ting før.
Spesielt Arizona har blitt en blueprint på hvordan gjentelling skal foregå på en sikker måte, og det har vært utsendinger fra samtlige 50 stater for å se hvordan det gjøres. Jeg tror AZ og GA er starten på et ras av stater som snart gjentelles - forhåpentligvis alle, så mest mulig avsløres.
Anonym
#4. Postet 21.08.2021 av Anonym
Amen.

"From your lips to God's ears" som de sier.

Ja, det kan meget fort bli en dominobrikke som velter hele greiene.
Anonym
#5. Postet 21.08.2021 av Anonym
Amen.
Jepp! ;)
Tangen
#6. Postet 21.08.2021 av Tangen
Anonym
#7. Postet 21.08.2021 av Anonym
Meget spennende for tiden... :)
Anonym
#8. Postet 21.08.2021 av Anonym
...i presidentstolen that is :)
Ikkje i denne perioden i vertfall. MEN om han blir valgt inn til president igjen om han stiller til valg
kan godt hende...Amrikanarane er galne nok til det... MEN Biden blir ikkje avsatt og
Trump kommer tilbake i denne perioden. men OM og VISS Biden går av som president
så er det Kamela som går inn som President og usa får ein ny VisePresident.

Det er ikkje slik at om Presidenten blir avsatt så blir forgje president tatt i ed igjen(HELDIGVIS).
Anonym
#9. Postet 21.08.2021 av Anonym
Det er ikkje slik at om Presidenten blir avsatt så blir forgje president tatt i ed igjen(HELDIGVIS).
Tangen
#10. Postet 21.08.2021 av Tangen
Ikkje i denne perioden i vertfall. MEN om han blir valgt inn til president igjen om han stiller til valg
kan godt hende...Amrikanarane er galne nok til det... MEN Biden blir ikkje avsatt og
Trump kommer tilbake i denne perioden. men OM og VISS Biden går av som president
så er det Kamela som går inn som President og usa får ein ny VisePresident.

Det er ikkje slik at om Presidenten blir avsatt så blir forgje president tatt i ed igjen(HELDIGVIS).
Du er en skikkelig gærning Bygdekar
Nå har du fått se hvordan en mentalt svekket Biden med et pennestrøk har svekket USA, åpnet opp for Vestens fiender (Kina, Russland og mange andre) og med det samme pennestrøket ødelagt "Pax Americana" (google det gjerne om du ikke vet hva det betyr) som vi har levd under siden 2. verdenskrig.

Ingen, absolutt ingen kommer til å stole på at USA kommer til å stå klare for å forsvare dem lengre nå. Ikke Taiwan, ikke Sør-Korea, ikke Ukraina, ikke Australia/NZ og ikke Israel. Til og med "fetteren" på andre siden av Atlanteren, altså Storbritannia er fly forbannet. Spørsmålet er om hele Nato er i spill og om USA i det hele tatt er mentalt i stand til å etterleve artikkel 5 om gjensidig forsvar. Dette åpner opp for "hedningenes tidsalder" som Jesus snakket om i Matteus 24 som igjen leder til 3. verdenskrig, den store trengsel og ender med Armageddon. Pandoras eske er åpnet.

Så bare snakk om "gale" amerikanere som vil ha Trump du. Se deg selv i speilet først, og særlig øynene som er sjelens speil!
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16