Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 03.05.2021 av Roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Munnbind/maske: Hvem vil gå rundt med munnbind etter dette?
Hvem er det som vil gå rundt med munnbind/ansiktsmaske etter å ha sett på dette?: Moving black strings or worms on mask & swabs-What are they?: https://www.brighteon.com/c79d27e7-5a65-4bb3-ac5c-5fce8e66e1bf

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 03.05.2021 av Anonym
Ja,desse nanofibrene har de funnet i masker i Norge også. Jeg har fått tak i en maske som ivertfall jeg skal teste...blir ikke overaska om jeg finner "buggs" i denne og. Jeg er glad jeg ikke har brukt noe maske i mere enn ett par minutter de prakka på meg på sykehuset. Er du og fristet til å teste, så kok opp vann i vannkoker, hell i en bolle og spenn masken over bollen med innsiden opp. Det tar omtrent intill ett minutt før trådene våkner til liv når de får varme og fuktighet. Noen har kokt maskene, da flyter det rundt svarte tråder,og det ser ut for å drepe dem. Desse trådene kommer ut av fibrene i masken og titter ut. Bruk ett forstørrelsesglass og som deg inn ett er ett minutt eller så. I USA kaller dem de for mogellons, og mogellons sykdom. Desse vokser i kroppen inn i organer og lager store trådfloker, og de kravler under huden. Lekkert...Blir ikke noe munnbind på meg,det er heldigvis ikke påbudt lenger.

https://nononsensenews.org/2021/04/07/hvem-star-bak-spredningen-av-morgellons-i-munnbind/?fbclid=IwAR3B34eDOCIpLxirSgOn7YW2vawfwgF2gSADM8TouTUfxhxHmDMbLd754po
Anonym
#2. Postet 03.05.2021 av Anonym
Hvem er det som vil gå rundt med munnbind/ansiktsmaske etter å ha sett på dette?: Moving black strings or worms on mask & swabs-What are they?: https://www.brighteon.com/c79d27e7-5a65-4bb3-ac5c-5fce8e66e1bf
Tja kva skal man seie.... Eg har absolutt ingen betenkeligheter med å bruke maske etter og sett bilda
verken desse blåe medisinske munnbinda eller tøy munnbinda som eg har på meg på bildet nederst.
No skal det seiest at dei medisinske munnbinda er mykje meir beskyttende enn tøybinda..

Om du berre viste kor mykje partiklar meir eller mindre skadelig vi får inn i lungene våre kvar gong vi pusta så hadde vi blitt så skremt at vi hadde holdt pusten. Men likevel puster vi (HELDIGVIS).. Vi setter oss i bilen å kjører. Vel vitende om at vi evt kan bli påkjørt kvar en dag av en annen bil, buss eller trailer.
Hadde man berre vist kor mykje dritt og partiklar man får berre man går rundt kvartalet evt en tur langs landevegen. Så hadde vi sperra oss inne og sjølv der får man inn små små partiklar med dritt.
Hadde vi bare vist kor skittent tastaturet vårt er, kor skittent mobilen vår er så hadde vi blitt skremt slengt vekk både mobil og data. Hadde vi vist kor skitten tannbørsa vår hadde vært så hadde vi stoppa og pussa tenna. Hadde vi vist kor skitent tv kontrollen hadde vært så hadde vi tatt i den med ildtang..

Trur dere ikkje munnbind virker?? Trur dere ikkje korona/covid19/corona er ekte og fornekter den.?
Heilt greit.. Eg gidder ikkje prøve å overbevise dere meir. ( håper eg ) Men EG og mange med meg veit at den er det. Likeså med munnbind, EG og mange med meg veit at det virkar.
MEN som du ser på plansjen under så er det ikkje HEILT sikkert. MEN den virkar meir enn uten munnbind..

MEN Sidan dere ikkje trur på korona eller at munnbind virkar då kan du og
dine følgere/dine med samensvorne/ dine likesinna gå til næraste sjukehus med ein korona avdeling
og stille som frivillig. Dog uten munnbind for dere trur jo ikkje munnbind virker så det er vel ikkje vits i å bruke likevel.

under er det en plansje om korleis munnbind virkar




Ha ein fin kveld / dag vidare.
Anonym
#3. Postet 03.05.2021 av Anonym
Ja,desse nanofibrene har de funnet i masker i Norge også. Jeg har fått tak i en maske som ivertfall jeg skal teste...blir ikke overaska om jeg finner "buggs" i denne og. Jeg er glad jeg ikke har brukt noe maske i mere enn ett par minutter de prakka på meg på sykehuset. Er du og fristet til å teste, så kok opp vann i vannkoker, hell i en bolle og spenn masken over bollen med innsiden opp. Det tar omtrent intill ett minutt før trådene våkner til liv når de får varme og fuktighet. Noen har kokt maskene, da flyter det rundt svarte tråder,og det ser ut for å drepe dem. Desse trådene kommer ut av fibrene i masken og titter ut. Bruk ett forstørrelsesglass og som deg inn ett er ett minutt eller så. I USA kaller dem de for mogellons, og mogellons sykdom. Desse vokser i kroppen inn i organer og lager store trådfloker, og de kravler under huden. Lekkert...Blir ikke noe munnbind på meg,det er heldigvis ikke påbudt lenger.

https://nononsensenews.org/2021/04/07/hvem-star-bak-spredningen-av-morgellons-i-munnbind/?fbclid=IwAR3B34eDOCIpLxirSgOn7YW2vawfwgF2gSADM8TouTUfxhxHmDMbLd754po
Testet akkurat ut, men klarte ikke å se noen av de bevege seg. Så en del svarte tråder, men de stod fortsatt stille. Hadde kanskje ikke det beste forstørrelsesglasset og det dugget for hele tiden grunnet dampen, dette må jeg sjekke grundigere, med et bedre forstørrelsesglass, hehe...
Anonym
#4. Postet 03.05.2021 av Anonym
Likeså med munnbind, EG og mange med meg veit at det virkar.
MEN den virkar meir enn uten munnbind..

Dog uten munnbind for dere trur jo ikkje munnbind virker så det er vel ikkje vits i å bruke likevel.
Er verden med i et ritual? En okkult ritual av initering, der menneskene blir forvandlet av de etablerte mediene, pcr tester, vaksinene og maskene? Er det dyret i Johannes Åpenbaring som står bak alt sammen, maktsystemet som får sin kraft fra Satan?

"Ritualet av initiering, i okkult praksis, er ment å forvandle en person fra en tidligere stat til en ny stat.
Bruk av en maske okkluderer brukerens sanne og gudgitte persona, så tvinger antakelsen om en ny persona. Dette er en viktig del av de fleste okkulte initieringsritualer. Denne initieringen innebærer det symbolske drapet av den initierte og bringer ham til livet igjen. Den tidligere personen som har gjennomgått prosessen, er borte.

Masker var blant tortur-, kontroll- og dehumaniseringsinstrumenter som ble brukt av den kriminelle klassen for å bortføre og slave dem de forsøkte å herre over. Masken har også lenge hatt en mørkere rolle i ordninger av ofre, transformasjon og sosial kontroll."

The Perpetuation of Face Mask Requirements is Occult Enslavement by New Underworld Order | Winter Watch
Anonym
#5. Postet 03.05.2021 av Anonym
Jeg testet akurat ut nå,og fant tre svarte fiber etter hvert, en kom frem med en gang og rørte seg kanskje 15sek. før den døde. De to andre kom frem etterhvert,men rørte seg ikke. Jeg brukte mobilzoomen og sørg for veldig godt lys som spottlys rett over.Eller lommelykt.
Anonym
#6. Postet 03.05.2021 av Anonym
Trur dere ikkje munnbind virker?? Trur dere ikkje korona/covid19/corona er ekte og fornekter den.?
Heilt greit.. Eg gidder ikkje prøve å overbevise dere meir. ( håper eg ) Men EG og mange med meg veit at den er det. Likeså med munnbind, EG og mange med meg veit at det virkar.
MEN som du ser på plansjen under så er det ikkje HEILT sikkert. MEN den virkar meir enn uten munnbind..

Ja,du har jo en plansje så sier den virker...ja så da tror du at det er slik. Og du har det på,viktig å vise det...flinking! Deter bare en plansje...ingen forskning...ingen test..skjønner du? Du VIL tro på det er slik. OM der virker,står faktisk på pakken...."forhindrer ikke virus" Virker sikkert for større partikkler som forurensing...oppussingsstøv til dels.
Anonym
#7. Postet 04.05.2021 av Anonym
Kaster perler for svin bygynner å bli mer og mer synelig før mæ..
La de døde begrave sine døde.
Hvis folk ønsker å smøre seg med antibak og være konstasnt redd for ett usynelig og ikkeisolert ikkelevende virus så VÆRSJEGOD!
Men tommel opp for å rope ut sannhet og vokte.

Vi er skapt i Guds bilde til frie mennesker til å leve som frie mennesker. Så la de døde begrave sine døde og følg du meg (Jesus)
Anonym
#8. Postet 04.05.2021 av Anonym

Ja,du har jo en plansje så sier den virker...ja så da tror du at det er slik. Og du har det på,viktig å vise det...flinking! Deter bare en plansje...ingen forskning...ingen test..skjønner du? Du VIL tro på det er slik. OM der virker,står faktisk på pakken...."forhindrer ikke virus" Virker sikkert for større partikkler som forurensing...oppussingsstøv til dels.
Sjølvom eg trur du er ironisk så vil eg berre seie tusen takk...
Var det ikkje fint munnbind da? ;)
Anonym
#9. Postet 05.05.2021 av Anonym
Sjølvom eg trur du er ironisk så vil eg berre seie tusen takk...
Var det ikkje fint munnbind da? ;)

Som kristen så er man vel mere for frihet. Og munnbind er ikke noe symbol for frihet selv om du har satt ett kors på noe slikt, det er for meg litt paradoksalt. Det er som å sette hakekors på fredsduen..man blir litt i tvil hva man egentlig mener. Er man for eller mot frihet...diktatur er ikke frihet. Korset som symbol er flott,men det hører vel ikke hjemme på en maske som står for noe helt anna. Det står og symboliserer en underkastelse av diktatur. For det er det det dreier som om.Ikke ett virus. Og det er det nå flere og flere begynner å se. Om man ikke er for dypt ned i hjernevasken til staten. Det sies at om man er blitt hjernevaska konstant i tre måneder i strekk,så er det veldig vanskelig å se noe anna som riktig,enn det man har blitt fortalt. Så da kan du jo tenke etter om du er en av de.
Anonym
#10. Postet 05.05.2021 av Anonym

Som kristen så er man vel mere for frihet. Og munnbind er ikke noe symbol for frihet selv om du har satt ett kors på noe slikt, det er for meg litt paradoksalt. Det er som å sette hakekors på fredsduen..man blir litt i tvil hva man egentlig mener. Er man for eller mot frihet...diktatur er ikke frihet. Korset som symbol er flott,men det hører vel ikke hjemme på en maske som står for noe helt anna. Det står og symboliserer en underkastelse av diktatur. For det er det det dreier som om.Ikke ett virus. Og det er det nå flere og flere begynner å se. Om man ikke er for dypt ned i hjernevasken til staten. Det sies at om man er blitt hjernevaska konstant i tre måneder i strekk,så er det veldig vanskelig å se noe anna som riktig,enn det man har blitt fortalt. Så da kan du jo tenke etter om du er en av de.


Ja, kanskje du også er av dem som har blitt hjernevaska? Med deg er det sikkert mer enn tre måneder i strekk. Du har vel blitt fortalt saker og ting du også? Som du trur på? Har du forresten noe med hvor Bygdekar plasserer korset sitt? Selv om du mener at et munnbind er et symbol, gjelder ikke det for andre. For de aller fleste er et munnbind et munnbind og ingen ting annet. Synes korset er flott, og bare bruk det, Bygdekar.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16