Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 28.04.2021 av Anonym.
Fjerne profiler med mer enn 6 måneder inaktiv
Hei,

Jeg tror at det kommer til å bli letere å bruke KD hvis dere kunne fjerne profiler med mer enn 3 måneder inaktiv.


Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 29.04.2021 av KristenDate

Hei,

Vi ser at de fleste medlemmene hos oss logger inn jevnlig, men det hender også at enkelte har en periode der de ikke er like aktive. Veldig ofte er det slik at disse medlemmene igjen blir aktive etter en viss tid. Vi synes det er feil å ta bort en profil uten eierens samtykke, derfor oppfordrer vi heller brukere til å logge inn og være aktive eller selv avslutte sin profil dersom han/hun ikke lenger ønsker å benytte vår tjeneste.
Dersom et medlem ikke har vært aktivt på en stund kan altså det at du sender vedkommende et brev være det som gjør at denne personen velger å logge seg inn og lese ditt brev.
Kan til slutt nevne at vi har planer om å legge inn muligheten for å kunne sortere medlemmer etter når de sist var innlogget. Slik det er nå så vises de nyeste medlemmene først i vårt brukersøk etc.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#2. Postet 29.04.2021 av Anonym
Kjære KD. Dere svarer, men svarer egentlig ikke på spørsmålet. Det er akkurat som at dere ikke ønsker å rydde vekk gamle inaktive profiler. Det er profiler her inne som er 10 år gamle. Teksten er ikke endret og man forstår fort at profilen umulig kan være oprativ. Man kan jo da egentlig lure på hvor mange profiler som egentlig er aktive her inne. Jeg har til og med opplevd å finne profiler her inne på fra personer som idag er i et forhold, forlovet og/eller gift.

Misforstå meg ikke. Jeg synes siden deres er en av de bedre datingsidene på nett, men den burde også være ærlig og ekte. Det er vel innenfor kristne etikk og moral det?

Rydd opp og fjern de profilene dere også vet ligger i dvale, eller kontakt eierne og spør om de fortsatt ønsker å ha profilen der.
Anonym
#3. Postet 29.04.2021 av Anonym
6 måneder er kort tid, men kunne godt tatt kontakt med de som ikke har vært her det siste året
Anonym
#4. Postet 05.06.2021 av Anonym
Kjære KD. Dere svarer, men svarer egentlig ikke på spørsmålet. Det er akkurat som at dere ikke ønsker å rydde vekk gamle inaktive profiler. Det er profiler her inne som er 10 år gamle. Teksten er ikke endret og man forstår fort at profilen umulig kan være oprativ. Man kan jo da egentlig lure på hvor mange profiler som egentlig er aktive her inne. Jeg har til og med opplevd å finne profiler her inne på fra personer som idag er i et forhold, forlovet og/eller gift.

Misforstå meg ikke. Jeg synes siden deres er en av de bedre datingsidene på nett, men den burde også være ærlig og ekte. Det er vel innenfor kristne etikk og moral det?

Rydd opp og fjern de profilene dere også vet ligger i dvale, eller kontakt eierne og spør om de fortsatt ønsker å ha profilen der.

Takk.
Anonym
#5. Postet 05.06.2021 av Anonym
6 måneder er kort tid, men kunne godt tatt kontakt med de som ikke har vært her det siste året

Takk.
Anonym
#6. Postet 14.06.2021 av Anonym
KD sier at "enkelte har perioder som ikke er like aktive". Det kan være, men jeg tror at majoriteten av dem som ikke er aktive er folk som har glemt at de har en profil her. Så jeg tror ikke KD gjør så mye galt mot dem om de sletter dem. Har noen vært vekke fra siden i mer enn seks måneder så både kan og bør de ta bryderiet med å lage seg en ny profil.

For å ta et eksempel: Om jeg legger inn et søk; menn fra Nordland mellom 50 og 66 år, så får jeg opp 18 profiler. 12 av disse profilene har ikke vært aktiv de siste 6 måneder. Mange av dem kjenner jeg igjen fra forrige gang jeg var medlem her, for over to år siden, og noen av dem husker jeg fra første gangen jeg logga med inn her, for snart seks år siden. Så sannsynligheten for at de skal bli aktive igjen anser jeg som minimal.

Mitt søk med hensyn til geografi og alder, gjenspeiler kanskje ikke gjennomsnittet her. Jeg tror likevel at det er stor sannsynlighet for at veldig mange, kanskje over halvparten, av profilene her inne er eldgamle og "døde". Det irriterer oss brukere, og gir et falsk bilde av hvor mange som egentlig er her. Så jeg vil gjerne være med på å stemme for å få dem bort! Også jeg vet om noen som har vært i et forhold i flere år, og fremdeles ligger profilen her.

Jeg mener også å huske at KD for flere år siden snakka om at de skulle fornye siden sin. Ingenting skjer. Det er en lite brukervennlig side i forhold til flere andre datesider. Så det blir til at man heller foretrekker andre sider, og bare titter innom her en gang i blant.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16