Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 12.04.2021 av Anonym.
Corona
Hei eg trur at Satan har kommet med corona.Hva tror dere som er inne her?

Svar på innlegg

Roy2
#1. Postet 12.04.2021 av Roy2
Jeg er overbevist om at hele Corona greiene er et utrolig stort bedrag av satan. satan bruker sine menneskelige redskaper gjennom blandt annet massemedia til å drive en enorm skremselspropaganda/løgnpropaganda om Corona for å skremme folk. For det første så er ikke det som kalles for Covid-19 viruset isolert. Det betyr at det ikke er bevist at det som kalles for Covid-19 viruset finnes. For det andre han som oppfant PCR testen Karry Mullis sa jo at PCR testen ikke kan brukes til å finne virus på folk! Han fikk novelprisen i 1993 for nettopp denne PCR testen som brukes i dag for å finne ut om folk har det man kaller for Covid-19 eller ikke.Karry Mullis døde rett før dette galskapet med Covid-19. For meg er det veldig misstenkelig. Ser nok ikke bort fra at han ble drept av den satanske globalistiske makteliten. Dem kunne jo ikke risikere at oppfinneren av PCR testen sprang rundt å fortalte at hans egen oppfinnelse som han fikk nobelprisen ikke kan oppdage Covid-19 virus. Da tenker jeg nok disse ondskapsfulle og destruktive menneskene ville rydde han av veien ja slik at de kunne lure og bedra en hel verden opp og ned og frem og tilbake med dette Covid-19 bullshittet! Derfor sier jeg nei til PCT test, nei til ansiktsmaske, nei til vaksine og vi bør også si nei til avstand på 1 eller 2 meter mellom mennesker. Det er på tide å våkne opp nå og ikke la dere bli hjernevasket av massemedia. Det finnes informasjon som er avslørende og interessant på nettet om det som blir kalt for Covid-19 som knuser massemedias løgner om Covid-19! Men er du ett sannhetssøkende menneske? Det er spørsmålet!
Anonym
#2. Postet 12.04.2021 av Anonym
@ Roy2:

Jeg synes det lukter litt konspirasjonsteorier av det du skriver - løsrevne påstander uten dokumentasjon.

Å isolere et virus er idag ingen heksekunst, og Covid-19 viruset ble første gang identifisert i Kina den 7. januar 2020. Bare to uker senere ble viruset isolert i USA og gjort tilgjengelig for forskerne. Omtrent samtidig ble det isolert i Australia.

Når det gjeldet PCR-test, ligger det jo i selve navnet Polymerase Chain Reaction at denne testen ikke er ment å identifisere et virus direkte. Dessuten brukes i dag en videreutvikling av denne testen som kalles RT-PCR (Reverse Transcription Polymerase Chain Reaction). Disse testene amplifiserer virusets nukleinsyre hvoretter viruset med stor sikkerhet kan identifiseres.

Anonym
#3. Postet 13.04.2021 av Anonym
Jesus sa: " holdes dom over denne verdens fyrste. NÅ skal denne verdens fyrste kastes ut." Joh. 12:31

Da bør vi vel tro det Jesus sa er rett, og at det allerede har skjedd.
Anonym
#4. Postet 13.04.2021 av Anonym
Jesus sa: " holdes dom over denne verdens fyrste. NÅ skal denne verdens fyrste kastes ut." Joh. 12:31

Da bør vi vel tro det Jesus sa er rett, og at det allerede har skjedd.
Ja, Satan tapte da Jesus reiste seg opp og gikk ut fra Sin grav. Nå driver den onde falne engelen og drar med seg flest mulig mennesker til en evig død. Han mistet plassen i himmelen og han tapte herredømme over jorden. Som en bitter dårlig taper skal han nå ødelegge mest mulig for alle sjeler. Hvertfall de som tar hans plass i himmelen.

"«Nå felles dommen over denne verden,» sa Jesus videre, «nå skal denne verdens fyrste kastes ut. Og når Jeg blir løftet opp fra jorden, skal Jeg dra alle til Meg.»

Dette sa Han for å gi til kjenne hva slags død Han skulle få. Dette er det avgjørende øyeblikk for verden. Hvis jeg blir sonofferet for menneskenes synd, vil verden bli opplyst. Satans grep på menneskesjelen vil bli brutt. Guds ødelagte bilde vil bli gjenopprettet i menneskeheten, og en familie av troende vil til sist arve det himmelske hjem.

Dette er resultatet av Kristi død. Jesus fortaper seg i synet av de seierens vyer som rulles opp for Hans blikk. Han ser korset, det grufulle, vanærende kors med alle de redsler som følger med. Han ser det stråle i herlighet.

Men menneskets gjenløsning er ikke det eneste som blir fullbyrdet ved korset. Guds kjærlighet blir åpenbart for hele universet. Denne verdens fyrste blir kastet ut. De anklager som Satan har rettet mot Gud, blir gjendrevet. Den vanære som han har påført himmelen, blir fjernet for all evighet. Kristus drar både engler og mennesker til seg. «Når jeg blir løftet opp fra jorden, skal Jeg dra alle til Meg.»
-
Jesus - Slektenes Håp - del 19 (jesusboka.no)

Takk Jesus!
Anonym
#5. Postet 13.04.2021 av Anonym
PåDenneKlippe: Nå tuller du fælt!
Anonym
#6. Postet 13.04.2021 av Anonym
Corona er influensa.
Folk tester positivt på influenza 1 og 2, og PCR tester går ikke ann å måle virus med.

Studie under for de som liker sannhet

https://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid-19-in-positive-tests/?fbclid=IwAR0748mjAGdIjwSlcrE4N5R5o_hcyAr4jyOkByz_dg-DY5v2ulWmAKS8Wy8
Anonym
#7. Postet 14.04.2021 av Anonym
Ja,jeg er enig med trådstarter, når man ser på hvem som står bak så er det ikke vanskelig å se at det er satanister som står bak. Det vil si at dem tilhører illuminati, en kjennt klubb for rike,mektige og inflytelsesrike mennesker, som driver med satanisk agenda,ritualer som å drikke menneskeblod,menneskeoffringer, og alt som er ondt. Det står i bibelen at det vil komme ett stort bedrag i den siste tiden. Og Coronna er ett stort bedrag, men som jeg nå tror vil slå sprekker og alt urett som er blitt gjort skal straffes. Herren er kommet på banen, og utover våren,sommeren og høsten så tror jeg mye av covid,agenda 2021 osv er i ferd med å bli oppløst. Men den som lever får se.Den som har latt seg lure til å både ta vaksine,ta pcr test,de som har gått med munnbind vil oppdage i tiden etterpå at dem må lide for det dem har vert med på. Og det iform av plager i egen kropp,som ingen kan hjelpe en med. Og det vil desverre dø mange i månedene som kommer og inntil 3 år for de som har tatt Pfizer vaksinen. Denne vaksinen er laget slik at den bryter ned indre viktige organer,slik at du får mange plager i forkant.

Du kan lese mere her:https://www.lifesitenews.com/news/exclusive-former-pfizer-vp-your-government-is-lying-to-you-in-a-way-that-could-lead-to-your-death?fbclid=IwAR1fiE2O_q4uiAnPsSNwH7uCEjlxVz-cyVN9cUSIQE8j7SNsjzGzsC_p5cQ

Og som X-sjef forsker forpfizer sier så blir du løyet for av myndighetene i landet,for at de skal ta livet av deg, på en enkel måte. For eliten mener vi er for mange på denne jord. Og det er ikke bærekraftig.Det er del av planen til agenda 2021/Det grønne skiftet. Vi går også inni ett kontrollsamfunn, hvor vi skal kontrolleres, da kan vi ikke være mere enn 500 mill på denne jord. (tipper det har noe med kapasiteten på bigbrother-systemet dem har)Altså dyrets system. Desuten så ønsker dem å avle frem en super-menneskerase. Og da er det vel dette med denne massive PCR testingen, som er en gigantisk DNA innsamling blant anna.

Ja,jeg kunne skreve mye mere her, men det var litt om hva jeg synes om saken :)
Anonym
#8. Postet 15.04.2021 av Anonym
"Ja,jeg kunne skreve mye mere her, men det var litt om hva jeg synes om saken" Nei, du har skrevet mer enn nok. Opp gjennom hele historien har det dukket opp mer eller mindre syke konspirasjonsteorier hver gang kriser og vanskeligheter har hjemsøkt menneskeheten. I en digitalisert verden spres dette mye hurtigere enn før og nås mange flere. Det er tydeligvis spennende å komme med sensasjonelle "sannheter", og prøve å overbevise andre med f. eks. videoer fra You Tube, uten så mye som å tenke gjennom hvor de kommer fra. Det er lett å plukke opp sitater og sette dem inn i en eller annen sammenheng, manipulere bilder, koke sammen et budskap og lure naive mennesker. Når folk nekter å tro på våre helsemyndigheter, og heller vil kjøre sitt eget løp, vil en før eller siden møte seg selv i døra. All dokumentasjon og faktasjekking som plukker alternative teorier fra hverandre er visst i disse kretsene helt uinteressante.Tydeligvis våkner ikke disse fornekterne før de blir syke selv, og da kan det være forseint. Jeg vet ikke hvor mange disse i "Hadelandsklubben" har greid å smitte, men sikkert ikke få. To er allerede døde. Når folk gir blaffen i alle helseråd og later som korona ikke finnes, settes både ens eget og andres liv i fare. Jeg har selv sett hva dette grusomme viruset kan gjøre med et menneske, noe jeg ikke ønsker for min verste fiende.
Ester kommer med så mange ondsinnede og syke påstander at ho burde være utestengt fra forumet. Å beskylde andre mennesker for menneskeofringer og drikking av blod, uten den minste form for dokumentasjon, er rett og slett lavmål, og vitner om en syk form for virkelighetsflukt. Å komme med sånt oppgulp tjener ikke til noe positivt for et kristent forum, og er til skam for henne selv.
Viruset blir vi nok kvitt, men det er verre med konspirasjonsteoretikerne.
Anonym
#9. Postet 15.04.2021 av Anonym
Vi her inne er alle lemmer på et legeme, vi vet litt - men sammen kan vi se bilde.
Alt handler om Jesus, noe en fort kan miste i all kunnskap.

Korona er en liten ting, jeg ser det som en forvarsel på noe verre som kommer. Viktig å kjenne tiden vi lever i.
Se på alle vulkanene som våkner til liv, er det tegn i tiden?

Hvor er kjærligheten til brødrene, har den forsvunnet i kunnskapen? Ja kanskje

Det er nok mer tid for å søke Han(være alene med Herren), enn å søke etter siste nytt om korona.
Men om Gud leder deg til å ta et dypdykk i korona, vær da lydig og gjør det.
Om Gud sier at du skal dele kunnskapen, gjør da det(men du skal nok ikke dele alt:) med alle).

Men alt dette "hva betyr dette for meg som er trygg og har barnekar hos Herren"??

Frykt kan få oss til å overfokusere på noe, men frykten kan også få oss til å ikke forholde oss til ting.

Ønsker alle en velsignet og fredfull dag, skjult i Hans nærvær.
Anonym
#10. Postet 16.04.2021 av Anonym
-syke konspirasjonsteorier
-lure naive mennesker.
-settes både ens eget og andres liv i fare.
-grusomme viruset
-ondsinnede og syke påstander
-utestengt fra forumet.
-lavmål
-en syk form for virkelighetsflukt.
-Å komme med sånt oppgulp tjener ikke til noe positivt for et kristent forum

Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16