Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 04.04.2021 av Anonym.
Vil advare mot og rapportere en profil ved navn Coffecup
Hei!
De fleste som tar kontakt her på KD er "alrighte" folk, men det er noen som aldri burde vært her inne. Jeg ble kontaktet av en mann som jeg opplever som psykisk ustabil, manipulerende og muligens farlig. Jeg vil be om at dere fjerner han fra dette nettstedet. Han tok kontakt på en svært ufin måte, og da jeg avviste personen, fikk jeg denne responsen:

Fra Coffecup 28.03.2021 kl 12:48

Hei kvinne. Du kjenner tydelig ikke til skriften. Er det slik du snakker til en mann? feminists Norge har hjernevasket deg. Du bør være ydmyk, jomfru og i stillhet. Du bør lære skriften. Jeg har allerede en adlydende jomfru som har ydmyket seg og aksepterer sannhet over menneskelig tradisjon. Det du følger er ett lovløst evangeliet. der loven tanakh er naglet til korset. De lovløse vil bli kastet på ild. Tro uten gjerning er død. Det er nå de Usyrede brøds høytid er. Nå du skal rense din synd i verdig bønn. Som er fullbyrdet i Messias. Men du kjenner jo ikke til Messias. Ikke Bibelens. Jeg har ingen interesse for en kvinne på 32 med skitten feminists karakter. Du hadde gjort det lurt å lyttet. Kast ikke perler til svina. Du kan endre til forever alone. det er et mer sant vidnesbyrd. 9 bud er jo. Du skal ikke bære falsk vitnesbyrd. Der gikk makeup i vasken også. Trenger ikke lykke til, har Gud. men håper du ikke får en god mann med den karakteren. Du er langt ifra kone materiale. Ta deg tid. ransak skriften. Få Guds ånd. Om du ikke Går fra Jacob til inn i Israels stamme kan du ikke bli frelst.

Svar på innlegg

compaq
#1. Postet 04.04.2021 av compaq
merkelig

de tror ikke på messias og venter fremdeles på messias. Ifølge 4. bud har de brutt loven om Guds navn ( Jehova ) De bruker ikke Guds navn. Tror at muslimer står bak dette?
Anonym
#2. Postet 04.04.2021 av Anonym
En mann skal elske sin kone som Jesus elsker menigheten, at han er villig til å dø for henne. Den største i Guds rike skal være alles tjener.

Selv om jeg er uenig i coffecup sin tolkning av Bibelen, bør han få lov til å ha sine meninger om den, det vil bli få igjenn her inne om det bare skal vere lov med statskirka sin tolkning.
Anonym
#3. Postet 04.04.2021 av Anonym
Takk for at du advarer oss!!Er veldig glad for det, selvom jeg nok er altfor gammel for han
:)
Anonym
#4. Postet 04.04.2021 av Anonym
Helt enig med deg, "Forever young". Slik snakker en ikke til en dame. Mannen er tydeligvis sprøyte gal, og har ingenting på KD å gjøre.
Anonym
#5. Postet 05.04.2021 av Anonym
Høres ut som en kjip opplevelse, men jeg synes det blir feil å navngi personer på forumet med mindre det er direkte svindel. Ikke vondt ment
Anonym
#6. Postet 05.04.2021 av Anonym
Grov ærekrenkelse er ille nok. Dessuten er personen i realiteten anonym. Generelt er det ikke greit å legge ut andres brev på forumet, men synes dette er så hårreisende at det kan postes som skrekk og advarsel.
Anonym
#7. Postet 05.04.2021 av Anonym
Enig med Karmøy85 der. Ikke for å mistenke Foreveryoung for løgn eller noe, men vi vet jo ikke 100% sikkert at han har skrevet akkurat dette. Hadde jo vært fint om han kunne kommet med en kommentar. Og hva var det f.eks hun "kalte deg" som fremkalte denne kommentaren. Det forsvarer det jo ikke så klart, men hvis man først skal legge ut noe slikt så syns jeg faktisk man bør får hele korespondansen. Både første,andre og tredje melding.

Men strengt tatt så er vel dette litt på kanten av loven, som andre hinter til her. Dog er vel det noe som Coffeecup får ta stilling til. Om han vil anmelde for æreskrenkelse eller noe. Psykisk ustabil og farlig er jo ganske alvorlige påstander..
August afternoon
#8. Postet 05.04.2021 av August afternoon
Vil bare kort og greit bifalle det Karmøy85 og LS82 skriver om dette.
Anonym
#9. Postet 05.04.2021 av Anonym
"Psykisk ustabil og farlig er jo ganske alvorlige påstander.." Er det noen som har påstått dette? Les hva trådstarter skriver en gang til.
Anonym
#10. Postet 05.04.2021 av Anonym
Skjønner du ble provosert av en slik negativ tilbakemelding, men det hadde vel holdt å gi beskjed til ledelsen av KD. Der er mennesker med ulik trosretninger her også, så det er nå bare å heve seg over om du syntes dette var en krenkende kommentar. Veldi fint du sier fra. For dette er vel også ett kristent sted, og da blir det full krasj med troende muslimer eller Jødedommen.(virker det som) Så han her har forvillet seg inn på feil arena :) Han kan vel ikke forvente å finne slike damer her som finner seg i å bli behandlet som en hund,som lydig finner plassen sin i kurven. Og Snakket til som om man var dritten under skoen....Synes litt synd i kone-emne hans jeg. Selv om han skriver han er singel...Ekte (potensiell) konemisshandler må vel heller se på seg selv, enn å klage på andre.For her var det mange farlige holdninger som ikke hører hjemme noen sted.Trist er det når unge menn med livet forran seg, bikker over til fanatisk,skadelig tro...og ikke er klar over det selv.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16