KristenDate på iOS og Android
Agenda 3:16
VOLVO
VOLVO sier: Jeg trur jeg må krype til Korset for og finne en med et annet kjønn det hvil si jente eller dame
Skriv i megafonen

Forum >> Politikk og samfunn >> Debatt

Åpne profilen til Roy2

Covid-19 test

Hvem er det som vil ta det som blir kalt for Covid-19 test etter å ha sett og hørt på denne linken hm?! This woman pulls apart a covid swab to show how the fibers (Nanobots?) are alive and moving.: https://www.bitchute.com/video/0lWPHGxc6JYL/
Åpne profilen til BygdeKar
Hvem er det som vil ta det som blir kalt for Covid-19 test etter å ha sett og hørt på denne linken hm?! This woman pulls apart a covid swab to show how the fibers (Nanobots?) are alive and moving.: https://www.bitchute.com/video/0lWPHGxc6JYL/

Har tatt testen og kjem nok til å ta den igjen om eg får symtomer.  Det er ikkje noko farlig. 
Og får eg tilbod om vaksinen så er det stor sannsynlighet at eg tar den..

At du tar en vaksine eller tar ein test betyr ikkje at du gir livet til djevelen og at du er på veg til helvete.  
At du tar en vaksine betyr ikkje at du plutselig forandrer DNA og Gener. 

Åpne profilen til pensjon
Har tatt testen og kjem nok til å ta den igjen om eg får symtomer.  Det er ikkje noko farlig. 

At du tar en vaksine eller tar ein test betyr ikkje at du gir livet til djevelen og at du er på veg til helvete.  

!
Åpne profilen til LS82
Den der er farfetched og søkt.   For det første ingen dokumentasjon og for det andre høres dama helt speisa ut. (Antagelig BLM tilhenger også:) )  

Ser til og med ut som hun blåser på trådene for å få de til å bevege seg. 

Jeg er også ekstremt skeptisk til det som spys ut av media, legemiddelindustri og myndigheter, osv.  men man trenger ikke sluke absolutt alt heller.
Åpne profilen til davidwhowden

Noen ser konspirasjoner på høylys dag, dette er en standard bomullspinne som brukes innen flere felt. Har selv tatt testen og ser ikke helt hva som skulle være skummelt med den. Vaksinen er jeg heller ikke mer skeptisk til enn hvilken som helst annen vaksine, som må tas med sprøyte, alle medisiner og vaskiner har uansett bivirkninger. De som hevder at den endrer ditt DNA og arvemateriale, vet virkelig ikke hva denne vaksinen er og hvordan vårt DNA faktisk fungerer og hvor utrolig komplisert vårt arvemateriale er. 

Men når det er sagt, så er det alltid sunt å være skeptisk og ikke hoppe på første mulighet. Vi skal ikke være grepet av frykt og i desperasjon søke det enkleste svaret om det er fra media, myndighet, google eller youtube. Jeg har ikke behov for å være først i køen for å ta vaksine og når turen kommer til min aldersgruppe, kan det godt være at viruset er mer under kontroll og kanskje mutert til en mer alminnelig forkjølelsesvariant, slik flere av tilsvarende viruser har gjort. 

Uansett så stoler jeg på at Gud har alt under kontroll og at vi ikke skal styres av frykt.
Åpne profilen til LS82
P.S.  Bygdekar: Såvidt jeg kan se er det ingen her som har sagt at man gir seg selv til djevelen ved å ta vaksinen så det er også skivebom dessverre.

Farene ved denne nye eksperimentelle mRNA vaksinen er tatt opp i  en annen tråd. Men bare det at Phizer , Moderna og andre har fraskrevet seg ansvar og skaffet seg immunitet mot søksmål bør være tilstrekkelig til å holde seg unna.  Det er svært seriøse forskere og leger som er klare på at det er stor fare for bl.a  å utvikle autoimmune sykdommer p.g.a at et overaktivt og etterhvert selvskadelig immunforsvar. Dette ser man dessverre ikke med det første, men merkes først etter en god stund.  Det er ikke noe spøk å gire opp immunforsvaret så den er i "high alert" hele tiden.   
Åpne profilen til Ester

CLAIM: PCR test swabs may contain “star-shaped microdevices” that are secretly vaccinating the “vaccine hesitant”

Johns Hopkins University (JHU) published a study that suggests Wuhan coronavirus (COVID-19) testing swabs may be laced with “tiny, star-shaped microdevices” capable of delivering vaccines to people without their knowledge or consent.

Patrick Smith from JHU wrote in an article about the study that these tiny, star-shaped microdevices were “[i]nspired by a parasitic worm that digs its sharp teeth into its host’s intestines.” Sounds fun, eh?

“David Gracias, a professor in the Whiting School of Engineering, and gastroenterologist Florin M. Selaru, director of the Johns Hopkins Inflammatory Bowel Disease Center, led a team of researchers and biomedical engineers that designed and tested shape-changing microdevices that mimic the way the parasitic hookworm affixes itself to an organism’s intestines,” Smith wrote.

Known as “theragrippers,” these microdevice chips made of metal and “thin, shape-changing film” are coated in heat-sensitive paraffin wax that is sent into the body unnoticed. Each of these chips is no larger than a speck of dust (see image below):

https://www.naturalnews.com/2021-02-01-swab-tests-microdevices-secretly-vaccinating-hesitant.html

Once inside the body, the star-shaped devices respond to heat by closing up and affixing themselves onto the intestinal wall with little prongs. The centers of these now-closed stars are then able to deliver whatever drug was implanted inside of them, in this case microscopic Wuhan coronavirus (COVID-19) vaccine chemicals.

“The claim is that the dust-sized ‘theragrippers’ can be implanted in the tips of PCR test swabs and be delivered to the innocent ‘victim,'” writes John O’Sullivan for Principia Scientific International. “It may be utterly immoral – and likely illegal – but it is certainly feasible …”

Åpne profilen til Inia
Hva går dette i korte trekk egentlig ut på, på norsk.
Kan noen svare på det.
Mvh
Inia
Åpne profilen til PåDenneKlippen

Hva går dette i korte trekk egentlig ut på, på norsk.

Kan noen svare på det.

Mvh

Inia

En påstand som forteller oss at denne PCR testen gir oss vaksinen, uten at mennesker vet om det. Hvis ikke jeg tar helt feil . . . . . . Blir ikke overrasket lengre, hvis det er sant. :)

Åpne profilen til Godsmoment
Har tatt den mer enn syv ganger - og også influensatestest - som tas på samme måte... går så fint så! Ikke hør på alle slags rare videoer som legges ut. Vi må lære oss å skjelne mellom seriøse kilder og all slags rart tøv som legges ut.