Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 13.01.2021 av Anonym.
Hvordan har du det egentlig??
Hei!

I disse dager hvor det blir mer og mer restriksjoner er det kanskje viktig å ha noen å skrive med.

Er godt ment,men kanskje det blir for offentlig å svare på hvordan en har det i et forum?

Kjenner som singel at det er små frustrerende å ikke treffe de nærmeste.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.01.2021 av Anonym
Situvasjonen er anderledes, men helt greit. Treffer folk på jobben, de dagene jeg ikke har hjemmekontor.

Noen mener at covid-19 kommer fra djevelen, siden vi er blitt isolert og ikke kan gå på møte.
Noen mener at covid-19 kommer fra Gud, som er en sjalu Gud som vil ha deg for seg selv.

Men det viktigste er å bruke tid med Herren og takk under alle forhold. Den sjeliske delen av oss kan til tider ha det vanskelig, også min. Gud er ennå Gud og vår posisjon i Kristus er klippefast.

Så sannheten er at vi er alle elsket av Herren, det er vel ikke så værst.
Anonym
#2. Postet 13.01.2021 av Anonym
Takk som spør

jeg har det vel nokså greit. Savner å være mer sosial, i tillegg så er ikke vinteren min favoritt. Hadde det ikke vært for viruset, så hadde jeg reist til syden om noen dager.

Til vanlig merker jeg ikke så mye til at jeg er singel bortsett fra at nesten alle jeg kjenner gifter seg og får barn, men når det har vært mye snakk om kohorter og hjemmetid så blir jeg mer sårbar.

håper på et helt annet samfunn til sommeren
Anonym
#3. Postet 13.01.2021 av Anonym
Fin tråd dette back81, og onkel Blaa… Så flott at du sier at vår stilling i Kristus står uforandret selv om situasjonen vår kan være utfordrende. Det er fantastisk evangelisk! Jeg for min del har barn som er veldig strenge på covid-19, av individuelle og gode grunner. onkel blå du er jo i en relativ heldig situasjon, idet at du har jobb og kolleger. Det betyr mye. Selv er jeg nyslått pensjonist, jeg er helt alene, men jeg tillater meg og ha en liten krets med mennesker jeg treffer, det kan være Cafe dater, ut og gå og løpe sammen, etc.Jeg kan si at jeg treffer disse menneskene for helsens skyld. Jeg er ikke flink på å være alene, jeg blir litt nedstemt og kjenner det rett og slett som vondter i kroppen.. Merker hvor glad og fornøyd jeg er etter å ha truffet noen å hatt en god samtale eller gjort noe kjekt sammen.
Anonym
#4. Postet 14.01.2021 av Anonym
Fin tråd dette back81, og onkel Blaa… Så flott at du sier at vår stilling i Kristus står uforandret selv om situasjonen vår kan være utfordrende. Det er fantastisk evangelisk! Jeg for min del har barn som er veldig strenge på covid-19, av individuelle og gode grunner. onkel blå du er jo i en relativ heldig situasjon, idet at du har jobb og kolleger. Det betyr mye. Selv er jeg nyslått pensjonist, jeg er helt alene, men jeg tillater meg og ha en liten krets med mennesker jeg treffer, det kan være Cafe dater, ut og gå og løpe sammen, etc.Jeg kan si at jeg treffer disse menneskene for helsens skyld. Jeg er ikke flink på å være alene, jeg blir litt nedstemt og kjenner det rett og slett som vondter i kroppen.. Merker hvor glad og fornøyd jeg er etter å ha truffet noen å hatt en god samtale eller gjort noe kjekt sammen.
Fint det du skriver DODDIS. Vi lever i tid der vi alle kan bety en forskjell. Og det er behov for alle, vi er jo stross alt lemmer på samme legeme. Jeg tror at nå er det en annledning til å be for mennesker, ha fokuset bort fra oss selv. Kanskje en tid til å se tilbake på hva vi har gått igjennom i livet, og at det hele tiden har vært en hensikt. For å kunne gå videre på den veien vi er kalt til å gå, der vi er en velsignelse for andre. Veien kan være vanskelig, men ikke la utgangen bli noe annet enn det Gud hadde tenkt. Og Gud har virkelig tenkt, heldigvis har Han ikke gitt oss opp:).

https://www.youtube.com/watch?v=EtAaHm_bNR4
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16