Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 09.01.2021 av Roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Covid-19 vaksina er farlig!
Så hvem er det som vil ta det som blir kalt for Covid-19 vaksina etter at dem har sett og hørt på dette hm?! bitchute.com/video/MAHpJhIxSheA/

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.01.2021 av Anonym
Ja,denne har jeg sett, før...fryktelig!Folk skjønner ikke at det er satanister som står bak denne sprøyten, og at den er proppet med kunstige stoffer,og teknologi som vil viske ut mennesket,og erstatte det med kunstige systemer som er så små og kroppen vil ikke utstøte det pga dem har omsluttet det med hydrogel,som er ganske likt kroppens eget vev. Dem har fine navn på det,men slik som det ser ut for meg så er denne første sprøyten en slags kolonisering av mennesket og klargjøring for den neste sprøyten, som vil være det synlige merket som vil være lesbart på hånden.Og bevis på at man har fult ut tatt steget mot å bli en kunstig utgave av deg selv. Som antikrist kan bruke i sitt slavesystem. Det vil ligge klart, og der vil ikke være noe motstand for veien er staket frem. De som er imot antikrist vil være rykket bort. Så tvangsvaksinen kommer i November iår.Om veikartet til New wourld order blir fulgt slavisk.Om de innfører dette merket da,kan godt tenkes. Den som lever får se... Her er ivertfall hvordan det ser ut, og dette merket kan gi ut vaksine og merke kroppen samtidig. Dette skal være ferdig til bruk i 2022, muligens før.

https://www.youtube.com/watch?v=XZ37kVrWXHw&list=WL&index=32

Ta dere tid til å se de filmklippene på denne siden,her prates det om det jeg har nevnt over, og mere til:

https://fredjohs.blogspot.com/2021/01/nano-partikler-har-radio-transmittive.html?spref=fb&fbclid=IwAR3g3mBzU3sJbDXQeBIkendWkhgM6IGfQWWpVwL0yXEHn4fc1HKXvPDJX9o
Anonym
#2. Postet 10.01.2021 av Anonym
Hvordan vet du at det er satanister Ester?
Anonym
#3. Postet 10.01.2021 av Anonym
Hvordan vet du at det er satanister Ester?
Verdens mektigeste tilhører illuminati,som er ett anna ord for satanisme, og om du begynner å sette deg inni agendaen bak vaksineringen,avbefolkningen som er i tråd med ett bærekraftig grunnlag,det grønne skiftet, The great reset,den nye verdens orden, kjært barn har mange navn...så ser ser du at de som står bak og trekker i spakene er satanister og en satanistisk agenda,kall det gjerne anti-kristelig. Det går på det samme. Frimurere osv, samme greia. De driver med sermonier,drikker blod osv.Med ulike stadier. Her må du gjerne søke litt selv om dette er ukjennt for deg. Dette med å få folketalet ned prater Bill Gates om, og at han skal klare å få folketallet ned med 5-10% med vaksine og preventive middler. For med Gro i spissen har en kommet frem til en enighet i verden,om at vi er for mange. Søker du opp guid stones i Georgia,usa så ser du hvor mye folketallet må ned. Har kan du lese hva målene er for det nye verdensstyre. (det er forøvrig del her under en annen tråd)
Anonym
#4. Postet 10.01.2021 av Anonym
Etter var nå bare voldsomt å kalle de satanister de som kommer med vaksine.

Vi kommer aldri å bli enig så trenger ikke forklare.
Anonym
#5. Postet 10.01.2021 av Anonym
Om du ikke ønsker å finne ut av ting selv, men er avhenglig av at andre forteller deg hele tiden hvordan det er,og få det servert på ett fat. Så kan det vel tenkes at du ikke forstår så mye...og det kan sikkert høres merkelig ut at folk er satansiter som leverer vaksine som vi vanligvis anser som noe bra, men tidene forandrer seg og vi med den. Ting er ikke nødvendig slik nå...vi er kommer til fødtselsveene i bibelens tidsperspektiv, og da drar det seg til med antikristelig/satanistiske krefter. Og verden blir mørkere og mørkere. Da er det en fordel å vite hva som foregår i samfunnet og rundt en,for det har mye å si for livet en lever,og valgene en tar.
Anonym
#6. Postet 12.01.2021 av Anonym
Rettsmedisinsk sykepleier er villig til å miste jobben for å advare mennesker om vaksinen. Kort video fra henne her :

In The News - Forensics Nurse Reveals Evidence On V_ccines - YouTube

Anonym
#7. Postet 15.01.2021 av Anonym
I følge regjeringen hvis jeg blir vaksinert:
1. - Kan jeg slutte å bruke masken?
Regjeringens svar - Nei
2.- Kan de åpne restauranter, puber, barer osv., Og alle jobber som normalt?
Regjeringens svar - Nei
3.- Vil jeg være motstandsdyktig mot covid?
Regjeringens svar - Kanskje, men vi vet ikke nøyaktig, det vil sannsynligvis ikke hindre deg i å få det.
4. - I det minste vil jeg ikke smitte andre lenger?
Regjeringens svar - Nei, du kan fortsatt gi den videre, muligens, ingen vet.
5.-Hvis jeg blir vaksinert, kan jeg da stoppe sosial distansering?
Regjeringens svar - Nei
6.-Hvis jeg vaksinerer meg selv og eksempelvis bestefaren min, kan vi klemme hverandre?
Regjeringens svar - Nei
7.-Vil kinoer, teatre og stadioner åpnes som normalt igjen takket være vaksiner?
Regjeringens svar - Nei
8.-Vil de vaksinerte kunne samle seg?
Anonym
#8. Postet 15.01.2021 av Anonym
I følge regjeringen hvis jeg blir vaksinert:
1. - Kan jeg slutte å bruke masken?
Regjeringens svar - Nei
2.- Kan de åpne restauranter, puber, barer osv., Og alle jobber som normalt?
Regjeringens svar - Nei
3.- Vil jeg være motstandsdyktig mot covid?
Regjeringens svar - Kanskje, men vi vet ikke nøyaktig, det vil sannsynligvis ikke hindre deg i å få det.
4. - I det minste vil jeg ikke smitte andre lenger?
Regjeringens svar - Nei, du kan fortsatt gi den videre, muligens, ingen vet.
5.-Hvis jeg blir vaksinert, kan jeg da stoppe sosial distansering?
Regjeringens svar - Nei
6.-Hvis jeg vaksinerer meg selv og eksempelvis bestefaren min, kan vi klemme hverandre?
Regjeringens svar - Nei
7.-Vil kinoer, teatre og stadioner åpnes som normalt igjen takket være vaksiner?
Regjeringens svar - Nei
8.-Vil de vaksinerte kunne samle seg?
Regjeringens svar - Nei
9.-Hva er fordelen med vaksinasjon?
Regjeringens svar - Viruset vil ikke drepe deg/gjøre deg alvorlig syk.
10.- Er du sikker på at vaksinen ikke dreper meg/gjør meg alvorlig syk?
Regjeringens svar - Nei
11.-Hvis viruset statistisk ikke dreper meg uansett... Hvorfor må jeg bli vaksinert?
Regjeringens svar - For å beskytte andre.
12.-Så hvis jeg blir vaksinert, er de andre 100% sikre på at jeg ikke smitter dem?
Regjeringens svar - Nei
Anonym
#9. Postet 15.01.2021 av Anonym
Så for å oppsummere, «covid-19»vaksinen...
Gir ikke immunitet.
Eliminerer ikke viruset.
Hindrer ikke døden.
Garanterer ikke at du ikke får det.
Hindrer ikke deg i å få det.
Hindrer ikke at du gir den videre
Eliminerer ikke behovet for reiseforbud.
Eliminerer ikke behovet for virksomhetsnedleggelser.
Eliminerer ikke behovet for nedstegning.
Eliminerer ikke munnbindbruk.
Så... hva gjør den egentlig?

Tar fra oss vår frihet bit for bit..

Nekter du? er du en skikkelig drittsekk som ikke stille opp på felles dugnad...humm..
Anonym
#10. Postet 15.01.2021 av Anonym
Slik jeg ser det Ester har vi 2 valg.

1. Vi kan ha en pandemi de 2 neste årene, kanskje lengre. Viruset er 3 ganger så farlig som influensa, 1 av 4 får endringer i lungene sine. Studenter må studere på nett, får psykiske problemer og ramler ut av studiene. Reiselivet kommer til å dø, tenk på de landene som lever av turisme. Klemming er fy, konsérter er fy. Hele veien må vi passe på så helsevesenet ikke blir overbelastet.

2. De som ønsker det kan ta en vaksine i 2 omganger. Ja, noen kommer til å bli syk av den. Men det er uansett bedre enn viruset. Det kommer til sannsynligvis å være tiltak lenge, men tenk om samfunnet kan bli nokså normalt til sommeren. Vi kan ikke leve så usosialt som vi gjør nå, det er unormalt. Vi er nødt til å redde arbeidsplasser.

Respekt til deg Ester for at du ikke ønsker å ta vaksinen. Men vær så snill å hold skremselpropaganden for deg selv, jeg stoler mer på helsemyndigheter enn diverse nettsider.

I mine øyne er valget enkelt, jeg kommer til å ta den. Sannsynligvis tilhører jeg ikke den lille gruppen som kan bli alvorlig syk, men om jeg blir syk så kommer jeg allikevel til å stå inne for avgjørelsen min
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16