Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Bønnegruppe > Debatt

Anonym
Opprettet 01.01.2021 av Anonym.
Bønn om å få oppleve kjærlighet
Jeg har lyst til å takke deg Himmelske Far for at du alltid ser hva vi trenger, og at vi kan komme til deg med alle våre bekymringer.

Det er en ting jeg har lyst til å legge frem for deg Herre. Jeg er ensom. Tusen takk for familien min, vennene mine og menighetsliv. Men jeg savner ei å bli gammel med. Jeg savner å kunne lage min egen lille familie. Gå tur sammen, se tv, sitte med hver vår bok, reise litt, prate sammen og masse kos. Være aktive i menighet.
jeg har merket det så godt under denne pandemien Herre, at jeg trenger noe mer.

Kjære Gud, jeg ber på mine knær. Vær så snill å gi meg en liten familie, noen jeg kan få lov til å elske.

Håper på bønnesvar.

med vennlig hilsen lille meg. Amen

Svar på innlegg

Inia
#1. Postet 01.01.2021 av Inia
Håper du finner en snill jente som passer deg.
Det er dette med å finne en som passer inn i tilværelsen som er verdt å vente på fremfor noen som kanskje bare kommer og går. Det har jo skjedd med flere her som har funnet nettopp en som er riktig. Sikkert riktig sted å være på fremfor andre datingsider.
Mitt råd er å være tålmodig på bønnesvar og ikke gi opp selv om det ikke har manifistert seg enda.
I mellomtiden gjøre seg klar, rede til å være den personen man er skapt til å være i et ekteskap.
Og ja, mange venter på det samme. En her på KD hadde et fint vitnesbyrd om nettopp dette hvordan det skjedde for han. Fint å ha med seg vår Skaper i dette valget. For vi har ikke forutsetning til å se fremover, men det kan Han. Mvh Inia.

Andor
#2. Postet 01.01.2021 av Andor
Jeg har lyst til å takke deg Himmelske Far for at du alltid ser hva vi trenger, og at vi kan komme til deg med alle våre bekymringer.

Det er en ting jeg har lyst til å legge frem for deg Herre. Jeg er ensom. Tusen takk for familien min, vennene mine og menighetsliv. Men jeg savner ei å bli gammel med. Jeg savner å kunne lage min egen lille familie. Gå tur sammen, se tv, sitte med hver vår bok, reise litt, prate sammen og masse kos. Være aktive i menighet.
jeg har merket det så godt under denne pandemien Herre, at jeg trenger noe mer.

Kjære Gud, jeg ber på mine knær. Vær så snill å gi meg en liten familie, noen jeg kan få lov til å elske.

Håper på bønnesvar.

med vennlig hilsen lille meg. Amen
Prøv Flippinske damer,der er de fleste kristene. Men uandsett lykke til.

https://datingmester.com/filippinske-damer/
Anonym
#3. Postet 01.01.2021 av Anonym
Tusen takk for omtanke begge 2

Når det gjelder å hente fra utlandet så er det selvfølgelig en mulighet, men det er ikke bare enkelt det heller med tanke på kultur og språkforskjeller. Det enkleste er vel bare smøre seg med tålmodigheten som jeg ikke har, å stole på hva Gud har planlagt for meg.
Anonym
#4. Postet 02.01.2021 av Anonym
Jeg tror noen viktige ord (betingelser?) er: Motiv, tro, lydighet og tålmodighet.
Motiv- er motivet å tilfredstille dine ønsker, eller å komme inn i Guds planer for deg og en kone, som en enhet?
Tro- du må ha tro for at Gud vil lede en kvinne til deg.
Lydighet- du må følge bibelens veiledning for samliv/forhold.
Tålmodighet- en av åndens frukter. Hvile i Jesus.

Det er selvsagt aldri feil å be Gud om hjelp i alt dette...,).

Du kan finne en kvinne du kan leve godt sammen med, i egen kraft, men lever du da i Guds vilje, i den samme tilfredstillelsen og velsignelsen?
Gud har gitt oss fri vilje....
Øystein-Skum93 sier: Kun hele Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen er uaktuelt og helt uaktuelt for meg å finne kjæreste og kone
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16