Forum > Morsomme ting > Debatt

Anonym
Opprettet 12.11.2020 av Anonym.
holder vi oss bedre i forhold til alderdom når vi er frelste ?
haha dette er litt for humor men kan være delvis fakta og :) likte godt å se på the simpsons når eg var liten å fikk tilbakeflash fra en episode når eg begynte å tenke på dette emnet hvor hele byen blir i sjokk over hvor gammel ned flanders faktisk er å når di da begynner å spørre hvorfor han ser så ung ut så begynner han å snakke om troen sin osv viss eg ikke husker feil :) men er nettopp de :) holder musepilen over profiler her inne av og til hvor folk ser ut nesten som på min alder men når eg leser hvor gammle di faktisk er så kunne di vert foreldre/besteforeldrene mine hahaha men er jo som Bibelen snakker om at eg godt hjerte er medisin for sjela mens en knust sjel tørker ut beina... med de sagt så betyr ikke de at du ikke kjenner Gud bare fordi du er over 70år å har rynker men vi har alle hørt uttrykket en go latter forlenger livet gammle å rynkete blir vi til slutt i denne verden uansett for vi har en kropp som ikke er evig selv om Ånden vår er samt vi er Guds barn <3 men i himmel rike tror eg vi vil være for evig unge med en kropp som ikke visner bort å godt er de kjærlighet ekte Guds kjærlighet er drivstoffet til liv vettu å gjenfødt i den har vi evig liv som brødre å søstre i Herren :) Gud velsigne deg (å for Guds skyld ikke la de som står her i forhold til utseende påvirke deg til å tenke hvordan din relasjon med Gud er!!! sier de bare for sikkerhetsskyld)

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
annonseRadio 3:16