Anonym
Opprettet 23.09.2020 av Anonym.
Corona-19-vanviddet opp, dødeligheten ned...mer enn normalt!
FLERE SYKDOMMER HAR HATT LAVERE DØDELIGHET I PERIODEN MARS-MAI 2020 ENN NORMALT!

Les følgende artikkel på resett.no i dag:

"HVA SLAGS (ELENDIG) INFORMASJON HAR DET NORSKE FOLK FÅTT OM COVID-19?"

Eller en kortere utgave:

"FLERE SYKDOMMER HAR HATT LAVERE DØDELIGHET UNDER PANDEMIEN." på msn.com, hentet fra ABC Nyheter i dag.

Søk gjerne etter mer informasjon på internett, med følgende søkeord: less deaths in 2020 than 2019

Norge har nå forpliktet seg til et internasjonalt arbeid for å utvikle vaksine, i regi av WHO!
Prislapp for det norske folk?
15 MILLIARDER!
Spill for galleriet? Bevisst bløff? "Frykten er mitt våpen!"?

Covid-19 Dyrets merke?
Eller på linje med andre, bare "utnytting" av pandemien, "The Great Awakening"?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.09.2020 av Anonym
Enda en ny artikkel på resett.no om Covid-19:

"NESTEN ALLE SOM HAR DØDD AV COVID-19 VAR OVER 70 ÅR OG HADDE EN KRONISK SYKDOM FRA FØR."

Hardest rammet har eldre over 80 år vært. "

Hva som har vært den egentlige dødsårsaken kan ingen si med sikkerhet, ifølge Dødsårsakregisteret ved Folkehelseinstituttet.

Men Erna spiller videre på frykten for pandemien, sammen med EU...det blir ikke småpenger, akkurat!

Covid-19 Dyrets merke?
Inia
#2. Postet 23.09.2020 av Inia
Vi har hatt det bra i Norge. Men utover i Europa er det andre tilstander, jeg glemmer aldri bildene fra Italia i våres. Er veldig glad for at Norge ikke har etterfulgt Sveriges strategi, men av hensyn til utsatte grupper og andre stengte ned på en klok måte når viruset var på sitt verste.
Ifølge dagens nyheter ser det også ut som viruset har mutert til en snillere variant. Det kan være forklaringen for Norges del i allefall hvorfor innleggelsestallene er lave nå tiltross for økende smitte.
Jeg tror vaksinen blir frivillig i Norge. Og barn skal ikke vaksineres.
Det er også veldig positivt. Om det så dør ut globalt kan vi forhåpentligvis leve som før.
Men, vi vet ikke for verden er veldig ustabil. Ikke mulig å glede seg for at alt blir som før.
Vi kan glede oss over Han som Skapte alt, det er en sikker investering og søke Sannheten.


Anonym
#3. Postet 23.09.2020 av Anonym
Se denne videoen på YouTube:

"INGEN HAR DÖTT AV VIRUSINFEKTION"

Svensk video.

Patologen Elisabeth Inglund ved Lunds Universitet har obdusert mange av corona-dødsfallene i Sverige.

Ikke i ett eneste tilfelle fant hun det minste tegn på virusinfeksjon, verken i noe organ eller i noe vev!

Verden vil bedras!!...eller rettere sagt, noen vil bedra verden!
Anonym
#4. Postet 23.09.2020 av Anonym
Vi har hatt det bra i Norge. Men utover i Europa er det andre tilstander, jeg glemmer aldri bildene fra Italia i våres. Er veldig glad for at Norge ikke har etterfulgt Sveriges strategi, men av hensyn til utsatte grupper og andre stengte ned på en klok måte når viruset var på sitt verste.
Ifølge dagens nyheter ser det også ut som viruset har mutert til en snillere variant. Det kan være forklaringen for Norges del i allefall hvorfor innleggelsestallene er lave nå tiltross for økende smitte.
Jeg tror vaksinen blir frivillig i Norge. Og barn skal ikke vaksineres.
Det er også veldig positivt. Om det så dør ut globalt kan vi forhåpentligvis leve som før.
Men, vi vet ikke for verden er veldig ustabil. Ikke mulig å glede seg for at alt blir som før.
Vi kan glede oss over Han som Skapte alt, det er en sikker investering og søke Sannheten.


Et godt råd, Inia...bare gled deg nå, du! Vi har lov å være glade! I alle fall i vårt hjerte. Og er hjertet glad, blir øynene det også...selv om vi kan ha våre prøvelser.

Jesus sa han ikke kom for å gi noen mismots ånd..."Vær glade!" sa han. Paulus sa det samme. Det unner jeg deg også
Hvor mismots ånd kommer fra, er ikke så vanskelig å tenke seg.
Inia
#5. Postet 24.09.2020 av Inia
Vi kan alle ha våre gode og dårlige dager. :).
Men, tema var covid 19.
Jeg er ikke med på at viruset nærmest ikke eksisterer som jeg ser mere og mere av i sosiale medier.
I norge har vi en god tilnærming til problemstillingen, jeg er glad for det. Det er ikke ille her og nå bruker også jenta munnbind på trikken. Det gir meg en trygg følelse. :)
Mvh
Inia.

Andor
#6. Postet 24.09.2020 av Andor
Vi kan alle ha våre gode og dårlige dager. :).
Men, tema var covid 19.
Jeg er ikke med på at viruset nærmest ikke eksisterer som jeg ser mere og mere av i sosiale medier.
I norge har vi en god tilnærming til problemstillingen, jeg er glad for det. Det er ikke ille her og nå bruker også jenta munnbind på trikken. Det gir meg en trygg følelse. :)
Mvh
Inia.

Det er helt klart at dette viruset har værte en stor ondskapsfull sykdom for de som har blitt syke og opplevd død. Mulig viruset har mutert og blitt litt mildere nå.Men faren er ikke over, og vi må be for de som utvikkler vaksine.Og de ildsjelene som bruker av egen lomme til og få fortgang i vaksinering,blant annet Bill Gates.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2020/09/24/195707562/fant-gele-i-lungene-til-coronapasienter
Roy2
#7. Postet 24.09.2020 av Roy2
Jeg skal ikke ha på meg ansiktsmaske og jeg skal ikke ta noen vaksiner!Hele dette Covid- spetakkelet er bare bløff og løgnmøkk. Det hele er planlagt for flere år siden. Det den satanske globalistiske makteliten ønsker seg er at man skal ta en Covid-19 vaksine som slik jeg har forstått det vil være den farligste vaksina som noen gang er produsert og Bill Gates ønsker å tjene flere 100 millioner om ikke milliarder på denne løgnen. Nei folkens nå er det sannelig på tide at man har ryggrad og avviser dette klart og tydelig. Massemedia er bare dessverre et lydig propaganda organ for denne eliten så dem kan man ikke tro på. Dem lyver så det renner av dem. Det er for øvrig mange avslørende og interessante youtube linker om denne pandemien. Forresten Covid-19 er ingen pandemi!
Inia
#8. Postet 24.09.2020 av Inia
Jeg bor midt i oslogryta bokstavelig talt og må inn på en stapp full trikk på vei til og fra jobben.
Mange hoster, nyser, plystrer, osv, luften er tett og da er det riktig med maske for å beskytte seg selv, sine kollegaer, venner og familie.
I begynnelsen var det veldig ubehagelig, men nå er det blitt som en lue eller et skjerf du tar på deg.
Viruset har som sagt ganske sikkert mutert, det er bra




Anonym
#9. Postet 25.09.2020 av Anonym
Jeg skal ikke ha på meg ansiktsmaske og jeg skal ikke ta noen vaksiner!Hele dette Covid- spetakkelet er bare bløff og løgnmøkk. Det hele er planlagt for flere år siden. Det den satanske globalistiske makteliten ønsker seg er at man skal ta en Covid-19 vaksine som slik jeg har forstått det vil være den farligste vaksina som noen gang er produsert og Bill Gates ønsker å tjene flere 100 millioner om ikke milliarder på denne løgnen. Nei folkens nå er det sannelig på tide at man har ryggrad og avviser dette klart og tydelig. Massemedia er bare dessverre et lydig propaganda organ for denne eliten så dem kan man ikke tro på. Dem lyver så det renner av dem. Det er for øvrig mange avslørende og interessante youtube linker om denne pandemien. Forresten Covid-19 er ingen pandemi!
enig med deg. bortsett fra det med å tjene penger.
covid er mer for å skape frykt i samfunnet, mindre frihet for folk og new world order.
de får nå kontroll over oss enda mer ved at det er en "trussel" vi må beskytte oss fra.

alt nøye planlagt:)
Anonym
#10. Postet 25.09.2020 av Anonym

RAIR Foundation USA intervjuer rettsmedisinsk leder ved University Hospital Hamburg-Eppendorf (UKE) i Tyskland, professor Klaus Püschel...intervjuet er gjort 7.mai 2020 ogvarer kun 4minutter og 40 sekunder, kan sees på YouTube under tittelen:


"FORENSIC (rettsmedisinsk) DOCTOR DESTROYS MEDIA LIES: NOBODY DIED OF COVID-19 IN HAMBURG WITHOUT PREVIOS ILLNESSES' "


Professor Püschel, rettmedisinsk leder ved institutettet, har sammen med en kollega obdusert alle (COVID-19) dødsfallene i området, ca 100, og mener ingen av dem kan knyttes direkte til viruset, men til en eller flere alvorlige sydommer pasientene hadde fra før. Han forklarer dette rent medisinsk i videoen.


Han sier viruset er svært harmløst og at frykten for det er sterkt overdrevet, særlig når man sier COVID-19 er et KILLER-VIRUS!


Han finner det svært upassende når en president forteller folket sitt at "VI ER I KRIG", eller når en kansler sammenligner situasjonen med den siste verdenskrig!

Han mener det er mange andre farer som oppstår gjennom livet som berører oss mye mer.


For meg er det underlig at vi ikke skal kunne tro på ansvarlige rettsmedisinere og patologer ved univerisitets-sykehus, også andre steder i verden, som sier det samme. Skulle de stå fram med løgn, ville de jo mistet all troverdighet, skadet det medisinske faglige miljøet ved disse universitetetene, sett all økonomisk forskingsstøtte i fare...og mistet jobbene sine.


Etter mitt syn er hysteriet med Covid-19 et resultat av globalistisk politikk og makthavere, som nå ser ut til å være i stor pengenød...og skaper frykt blant folk og nasjoner for sitt spill! Norske politikere er med i dette narrativet og diskursen så det gjaller i veggene! Politikerforakten faller proposjonalt med de høye ropene og basunene fra Det Hellige Råd i FN og WHO...hvor Erna stiler etter å bli den neste Øverstprestinnen...koste hva det koste vil for det norske folk! Og media heier med palmeblader og roper: "Eia var vi der!"...men hun kommer ikke ridende på et esel! Det blir nok first class transport, limosiner og topp-suite på dyreste hotell med kanapeer og champagne! Ikke rart hun vil avvikle etterlattepensjonen OGSÅ for oss nordmenn! "Let's make UN strong - again!"


FRYKT brukes nå bevisst, etter mitt syn, innen reklame, helse, miljø, økonomi, politikk, konformitet og mainstream behavior og korrekt oppførsel...den eneste måten å få makt og full kontroll på, både politisk og økomisk. Dessverre brukes frykt i trosspørsmål også.