Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bli kjent med folk ifra Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk. Resten av landet vil jeg så gjerne bli kjent med folk da ja
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 23.05.2020 av Anonym.
Vil advare kvinner og rapportere en profil som kaller seg Bryggen (54år)
En mann på 54år ved kallenavn Bryggen er her inne og tilbyr kvinner å hjelpe dem med å få barn. Det virker som om han han en fetisj på det, og vedkommende har uttrykt for en venninne av meg at han har fått hjulpet flere med dette. Bryggen har kontaktet meg og flere jeg kjenner her inne, og flere opplever vedkommende som uhøflig og plagsom. Han spiller på at mange single kristne kvinner har lyst på barn og han kan tilby hjelp uten forpliktelser. Slike folk mener jeg ikke hører hjemme på en kristen datingside, og jeg synes det han holder på med er skikkelig kvalmt. Kan dere få fjernet denne mannen fra denne datingsiden?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.05.2020 av Anonym
Ja, nå har jeg hørt det også. Litt av noen typer man finner her på siden.. Insemineringstilbud på Kristendate?
Anonym
#2. Postet 23.05.2020 av Anonym
Rapportert!

Rart å skulle påstå at alle kristne damer vil ha barn
Tangen
#3. Postet 23.05.2020 av Tangen
Er det ikke bare å si nei til og blokkere fysakken da? Kan ikke skjønne at det kan være noe stort problem? Her inne antar jeg mange menn og inkludert undertegnede har opplevd å bli blokkert omtrent bare med å komme med en henvendelse, så hvis noen kvinner lar det gå så langt som at de opplever ham som uhøflig og plagsom og ikke blokkerer så er det veldig merkelig.
Magnus84
#4. Postet 26.05.2020 av Magnus84
Veldig bra at du er med og rydder opp i sånt. Usmakelig og ikke velkomment her!!
Anonym
#5. Postet 26.05.2020 av Anonym
Blitt fjernet nå.
Øystein-Skum93 sier: Vil ikke bli kjent med folk ifra Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk. Resten av landet vil jeg så gjerne bli kjent med folk da ja
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16