Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Erlend90
Opprettet 09.03.2020 av Erlend90, mann, 35 år, Troms.
Blir torturert av satanister - Trenger hjelp / helbredelse.
Hei,

hadde nettopp skrevet et lengre innlegg, men det ble borte.

Ber her nå om hjelp, for et problem som har ødelagt store deler av livet mitt. Og fortsetter å sakte ta livet av meg. :/

I korte ordlag, er jeg en 29år gammel kristen mann fra Mestervik i Balsfjord kommune. Har siden drapet på min beste venn og nabo i 2011, blitt plaget med "telepatisk sinnspåvirkning" - "ganding" fra folk som ikke er fysisk tilstede; men de sender meg bla. stemmer, smerter, tortur og mareritt dag og natt. Fra 10 mils hold.

Jeg har hatt diagnosen schizofreni og stått på antipsykotiske medisiner i åtte år, uten at det hjelper. Medisinene har også fæle bivirkninger. Men det "verste" er, at jeg kan bevise at problemene stammer fra andre folk sine handlinger mot meg, og ikke psykose/hallusinasjoner.

Dette har som nevnt pågått i årevis, og har ødelagt livet mitt så langt. Jeg har vært innlagt på mentalsykehus flere titalls ganger, uten at noen har kunnet hjelpe meg.

Senest i natt ble jeg vekt 4-5 ganger, av smertefulle "mareritt" der ihvertfall to-tre mennesker samarbeidet om å ødelegge for meg. De forsøker å kvele meg, påfører smerter, sliter meg ut.

Det blir for mye å skrive, hvis jeg skal nevne alt sammen.

I hovedsak er det mennesker som har gitt sin sjel til Satan, og via Satan får de "superkrefter" og evne til å ødelegge for uskyldige mennesker som meg, uten å engang måtte være fysisk tilstede. Jeg har navn og adresse på en kvinne som har gjort meg mye vondt på denne måten, og vet hvor hun bor. Jeg har vurdert å forsøke å ta livet av henne, men dette byr meg imot. Og er ikke noe jeg kommer til å gjøre.

Er på kanten av suicid, og gjør et siste forsøk på å lete etter en "kyndig" eller noen, som kan hjelpe meg.

Jeg fikk tidligere hjelp av en helbreder fra Nord-Troms som hette John Lien. Han var en gammel mann, og etter jeg snakket med han over telefonen, og oppga fødselsdato og -sted, så ble problemene borte i flere uker.

Håper det er lovlig å oppgi telefonnummer. Mitt er 91 55 42 33.

Hvis jeg ikke svarer her, så er det grunnet at jeg ikke har PC/internett selv. Har vært hos min mor i en uke, men drar herfra i morgen.

På forhånd takk for alle svar,

hilsen Erlend!

Svar på innlegg

Erlend90
#1. Postet 09.03.2020 av Erlend90
Hvis alle venner, spør sine venners venner,

Så håper jeg tilslutt at en "guds hjelper" tar kontakt. Gjerne ringer i telefonen, hvis jeg ikke kan svare online.

I Norge, med sine 5? millioner innbyggere. Så må det finnes noen som har makt til å løse dette problemet.

Det er mitt eneste håp.

Takk.
Anonym
#2. Postet 09.03.2020 av Anonym
Jeg har skrevet til deg før. Men ønsker å oppmuntre deg til å kontakte nærmeste levende/Åndsfylte menighet. Det er umulig å få fred med Gud om du ikke blir født på ny. Det er nøkkelen.
Mener du har spilt i et rockeband. Jeg ville holdt meg unna det. Da det er veldig opprørsk/u-kristent I sin natur.

Mvh
Anonym
#3. Postet 09.03.2020 av Anonym
Gud Jesus elsker deg. Blir bra.
Anonym
#4. Postet 10.03.2020 av Anonym
Jeg har skrevet til deg før. Men ønsker å oppmuntre deg til å kontakte nærmeste levende/Åndsfylte menighet. Det er umulig å få fred med Gud om du ikke blir født på ny. Det er nøkkelen.
Mener du har spilt i et rockeband. Jeg ville holdt meg unna det. Da det er veldig opprørsk/u-kristent I sin natur.

Mvh
Trøste meg! Du klarte å finne feil hos ham!
En mann som har det svært vanskelig! Legge mer bør på hans skuldrer! Dette er du visst ekspert på! Jeg håper han ikke tar deg på alvor.

Har du ikke skjønt at Kristus har gjort opp for ALL vår synd, og selv betalt prisen for den ved å gå i døden for oss i vårt sted!
Både for den synd vi har gjort, den vi gjør og fortsatt kommer til å gjøre! Det kan forfatteren av innlegget både trøste seg med og glede seg over...så sant han er i stand til det, han har visst mer enn nok å stri med akkurat nå.
Anonym
#5. Postet 10.03.2020 av Anonym
Gud Jesus elsker deg. Blir bra.
Ja, da slipper jo du å hjelpe ham! Trøste meg...sier jeg bare! Man skal høre mye før ørene faller av!
Anonym
#6. Postet 10.03.2020 av Anonym
Kom heller med måter å hjelpe han enn å rakke ned på andre her Pensjon.

Erlend90 er det noen menighet/prest i nærheten du kan kontakte?
Anonym
#7. Postet 11.03.2020 av Anonym
Kom heller med måter å hjelpe han enn å rakke ned på andre her Pensjon.

Erlend90 er det noen menighet/prest i nærheten du kan kontakte?
Om jeg personlig har hjelpt ham, eller kommer til å hjelpe ham, opplyser jeg i alle fall ikke her, "den venstre hånden din skal ikke vite hva den høyre gjør", sier Jesus...det er altså noe vi skal holde for oss selv, ikke fortelle og heller ikke skryte av egne gjerninger. Bare de som ikke visste de hadde hjelpt "en eneste en av disse små", kom inn i Guds rike, sa Jesus.
Og Paulus formaner oss til å ha særlig omsorg for våre egne, ikke bare innenfor de 4 veggene i menighetslokalet, og så er det slutt, til neste møte kommer.
Erlend har gitt opp sitt telefonnummer. Jeg kjenner hans historie fra internett, jeg har full medlidenhet med ham.

Derimot er ditt forslag det beste jeg har sett til nå, det vil jeg gi ros for. Men sannsynligvis leser ikke Erlend disse forslagene, da han ikke har tilgang til internett, men kanskje.

I forbindelse med ditt forslag, ville jeg generelt sett som du, bedt ham ta kontakt med en prest, gjerne i DnK for den del, og pekt på Ef. 1, 19; hvor Paulus ligger på kne i bønn for menigheten i Efesus og sier:

"og hvor OVERVELDENE STOR HANS KRAFT ER FOR OSS SOM TROR, etter virksomheten av hans VELDIGE KRAFT."

Paulus ber oss også være "vedvarende i bønnen."

Forutsetningen må være at Erlend selv tror på nådeevangeliet, Ef. 2,8-10.

Jeg ville derfor som du forslår, tatt kontakt med en prest, bedt Erlend lagt fram disse ordene for presten og bedt om at folk fra menigheten kunne være sammen med ham i denne bønnen...og at han selv og de andre privat fortsette med denne bønnen...og være "vedvarende i bønnen". Og være tålmodig...Herren gir ikke alltid svar når en venter det, og han gir heller ikke alltid de svar vi venter. Men at Herren kan helbrede er jeg HELT sikker på. Jeg har selv erfart litt av dette, mener jeg, men enda mer hørt andre vitnet om dette.

Men at vi mennesker i dag kan helbrede, slik som i urmenigheten, det har tatt slutt. Men noen påstår at disse nådegavene er i virksomhet ennå...da svært rart for meg at de ikke tilbyr å sende en helbreder til Erlend, eller må han først komme innom de 4 veggene i deres menighetslokaler? Gikk ikke Jesus og apostlene ute blant folk og helbredet, og reiste når de ble tilkalt?

Jeg kommer til å skrive et innlegg om at nådegavene ikke er virksomme lenger, ut fra Peters tale i Apg. 2, 14 ff og Joels profeti, som han siterer der. Så får den som leser det velge å tro eller ikke tro det jeg skriver der, jeg er nok dessverre overbevist om at mange ikke vil tro det, men selv tror jeg ikke på slike.

Så kan nå den som vil vende seg i bønn og tro til Herren om at Erlend må få slippe fri, og se hva som skjer, noe ut over det kan ikke jeg forslå. Herrens veier er uranskelige. Dette er et generelt forlag jeg vil komme med.
Anonym
#8. Postet 11.03.2020 av Anonym
Ellers ville jeg rådet Erlend til å trappet ned medisinbruken gradivis til han blir helt medisinfri. Vi vet godt at antipsykotia er narkotiske stoffer, og disse gir alle bivirkningene Erlende ramser opp. Dette er det nok av faglig kunnskap om. Men en slik nedtrapping må gjøres i samråd med lege, å slutte tvert kan være farlig da det er medisiner som gjør en avhengig. Vil ikke den fatse legen gå med på dette, er det bare å søke en lege som vil det, ikke gi seg før man treffer på en slik lege.
Jeg ville også anbefalt ham å se på nettsiden "cchr.no" og se sannheten om psykiatri. Selv psykiatrien kan ikke definere hva en psykose er. Man kan også finne en del videoer på Youtube. Men svært viktig og lurt, tror jeg, at man da ikke benytter den kunnskapen til å agere ut mot det hjelpeapparatet en evnetuelt måtte ha, det vil en bare tape på selv.
I tillegg ville jeg rådet ham til å begynne å trimme samtidig, kanskje ute i Guds frie natur, fjellturer, dersom han klarer det. Har han støttekontakt ville jeg benyttet meg så mye som mulig av vedkommende, dersom man har tillit til ham/henne.
Er han stigmatisert i lokalmijøet, kan det være en løsning å flytte og i verste fall endre navn, men tror det er viktig å ha en god venn man kan stole helt på.
Alle disse tingene ville jeg anbefalt ham i å ta tak i først.
Å blande synd og skyldfølelse og inbille ham at det er synden som har ført til den situsjonen han har kommet i, vil jeg fraråde på det sterkeste å gjøre! Slike folk bør en holde seg unna! Erlend har sikkert mer enn nok å tenke på om en ikke skal gjøre vondt verre for ham.
Anonym
#9. Postet 12.03.2020 av Anonym
Hei Erlend

Dette hørest ikkje kjekt ut. Og håpe virkelig at du får den hjelpen du behøver.. Men du skal vite det Jesus elsker deg akkuratt slik du er...

Treng du nokon å snakke med så kan du enten ringe
Til 116 123 å få snakke med nokon.. Eller du kan chatte
På www.sidetmedord.no

Håpe du får hjelp...

God bless

Hilsen Steinar
Erlend90
#10. Postet 19.03.2020 av Erlend90
Hei allesammen.

Jeg vet at Gud og Jesus elsker meg, for når jeg får være i fred med naturen, og mine venner/familie, så har jeg det veldig godt.

Dessverre måtte noen komme inn i bildet og ødelegge for meg.

Har vært borte fra PC og Internett siden sist, har vært hos min gamle kristne bestemor og onkel. Der hadde jeg ingen problemer, hørte ingen stemmer, og sov godt som gull.

I overigår kom jeg tilbake til mitt mors hus, og det har vært netter med mye plager og forstyrrelser.

Et menneske, en ung gutt med oslo-aksent gjør meg vondt mens jeg sover, og sier ting som "Dette liker jeg",
og jenter med tromsø-aksent snakker til meg, inne i hodet, med trusler og ekle kommentarer.

Fikk tilbud om "healing" fra en Norsk-Russisk "shaman", men han krevde betaling. Jeg nekter å betale for å få hjelp. Jesus tok jo aldri betaling for å gjøre andre godt.

Takk for alle svar.

Jeg håper en person, noe a'la snåsamannen, kan komme i kontakt med meg, og hjelpe meg med å bli skjermet fra dette gjenget med frafalne sinn.

hilsen Erlend.

(Ja, jeg har spilt musikk i mange år, dessuten hatt katt, og alltid vært en særegent snill og grei person- uten noe ondt i. Det er nok nettopp derfor, jeg er et attraktivt mål for satanister.)

:)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen