Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 03.03.2020 av Anonym.
Visjon Norges offer-religion!
Anbefaler alle å lese innlegget "Visjon Norges offer-religion" av Tore Danielsen i dag på Verdidebatt.no.

Nå tilbys det Guds beskyttelse mot korona-viruset mot å betale inn til Visjon Norge et pengebeløp på 2020kr!

Jeg kikket for et par dager siden innom kanalen bare for å se på litt av galskapen. Da satt både Jan Hanevold og kona på flott høyfjells-hotel og intervjuet hverandre, og hvor det på samme hotel skulle holdes flere møter. Også innslag med Jan Hanevold i eksklusivt sportsutsyr i de fantastiske slalomløypene der! Midt opp i det hele et stadig gnål om hvor mye penger de hadde fått inn, tusenlappene strømmet inn i løpet at sendingene, og tilbud til eldre damer og menn om å sette opp testament! Herren elsker en glad giver! Og du vil bli velsignet i rikt monn! Jo større beløp, jo større velsignelse! Rene offer-religionen som får tankene tilbake til Den Katolske Kirke og avlatshandel, hvor man kunne kjøpe seg fri fra skjærsilden ved å ofre penger til kirken. Mange av ofrene er sikkert gamle damer (som jo lever lenger enn sine menn) som er minstepensjonister, mer enn nok med å kanskje klare å betale strømregninga, forsikringer på bolig og kommunale avgifter! Jeg skammer meg som troende over en slik vranglære og forkynning! Ikke rart de strekker armene i været og roper Amen! og Halleluja! i ett sett!

Guds gaver og nåde er fri og gratis for alle!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 03.03.2020 av Anonym
Hva kalte han han igjen som ikke ville synge på kanalen? Et null?
Er det så mange igjen som er enig med han egentlig?
Anonym
#2. Postet 03.03.2020 av Anonym
Blir selv så skuffet over slikt og prøver å få slikt ut hos andre at visse "kristne" er de falske kristne. Er ikke alltid så enkelt å få det ut dessverre og synes syndt på de som faller på bløffen de kommer med. Er en mening med at jeg, like før jeg selv ble kristen sa at 70% av kirkene er falske (USA), kanskje mye grunnet at de ikke kommer ut med de riktige budskapene vi trenger og de som har gått over til å bringe frem det falske budskapene som ikke følger Bibelen.

Begynner vi å nærme oss slutten, det begynner litt å virke sånn, selv om jeg tviler på at jeg blir en del av de enda siden ingen vet når den tiden kommer. Men den nærmer seg.
Anonym
#3. Postet 03.03.2020 av Anonym
I Guds rike er vi alle like verd, ingen er tapere eller ett null.
Anonym
#4. Postet 03.03.2020 av Anonym
At Visjon Norge trenger penger til daglig drift for å spre evangeliet, og til misjon, kan vel være forståelig. Men at man må betale for Guds beskyttelse og velsignelser er jo helt bak mål! Fatter ikke at Jan Hanevold er så lite oppgående at han ikke vet det.
Anonym
#5. Postet 03.03.2020 av Anonym
I Guds rike er vi alle like verd,ingen er tapere eller ett null.
Nå nei, Liaejens...nå er nok jeg sikker på at jeg er mye mer verd enn mange andre......og tror du ikke jeg har laget smekkgod kjøttsuppe i kveld, kokt på røykt og saltet svineknoke... en stor gryte full, sikringskost og middag hver dag resten av uka! Kunne jødene leve bare på manne i 40 år ute i ørkenen, kan vel jeg leve på kjøttsuppe ei uke ! Er jo kjempegodt med ei skive eller to med selvbakt fullkornbrød til også, blir så full av energi at det bare sier ! Skulle tro jeg ble en ekte lofot-torsk!....
Anonym
#6. Postet 03.03.2020 av Anonym
I Guds rike er vi alle like verd,ingen er tapere eller ett null.
I Guds rike så er det slik at du enten drikker av djevelens kopp, eller Hans kopp, man kan ikke gjøre de begge. Det er kun 2 veier å gå, følger du den som går imot vår Fader, så vil du kun komme til din andre falske fader slik jeg har forstått det.
Anonym
#7. Postet 03.03.2020 av Anonym
I Sverige solgte de for mange, mange år siden kopper for nordmenn på campingplasser, de var ganske så spesielle...for hanken på koppen var inni koppen...
Anonym
#8. Postet 03.03.2020 av Anonym
I Sverige solgte de for mange, mange år siden kopper for nordmenn på campingplasser, de var ganske så spesielle...for hanken på koppen var inni koppen...
Og det viktigste er å ha humor med i bildet, hehe... Det er bare med å forlenger våre liv som de sier
Anonym
#9. Postet 03.03.2020 av Anonym
Flott du tar det slik, Kenny! Synes det er så mye gravalvor og dystre utsikter her inne...å være frelst er da den største glede man kan ha...spør du meg. Gratis er det også, en konto full av nåde til evig tid!
Anonym
#10. Postet 03.03.2020 av Anonym
Er helt enig med deg og synes visse ting må forandres her slik at mye mer ser lysere ut enn hva jeg selv føler rett ut akkurat i dag siden vi følger vår Herre Jesus Kristus i dag.

Kristus kom og ofret seg for oss nettopp grunnet at vi alle skal kunne komme til Ham. Og jeg legger meg flat for Ham grunnet alt Ham har gjort for oss for å sikre oss veien via Ham til vårt Guds rike, til vår Fader som skapte oss.

Derfor er det veldig viktig å oppmuntre, hjelpe, vise omsorg, støtte, spøke og ha det morro i lag, det er jo hans rike. Som jeg sa for et halvt år siden så vil jeg bli en som kommer til å kommentere mye her med tiden, jeg trenger kun så mye informasjon som mulig fra Ham før jeg tør, er redd for å tale feil, men så langt så føler jeg meg på den sikre siden, og mer kommer jo mer jeg lærer og forstår ;)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen