NEDZED sier: bare raskt innom,ønsker alle en god helg :D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 29.11.2019 av Anonym.
Hvordan legge til, eller redigere en bildetekst?
Veit noen åssen man går fram for å legge til en bildetekst som allerede er i bildegalleriet?
Har sett på "rediger mine bilder", men der står jo bare bilde av søplekasse der?

Går jo an å lage en tekst når man legger inn bildet første gang, men det hadde vært greit å både kunne redigere en bilde-tekst, og legge til en i etterkant.

Går jo an å slette bildet, legge det inn på nytt, og samtidig legge inn tekst, men det er jo litt tungvint.

Er ikke så flink på data, så kanskje jeg gjør no feil??

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 29.11.2019 av Anonym
Veit noen åssen man går fram for å legge til en bildetekst som allerede er i bildegalleriet?
Har sett på "rediger mine bilder", men der står jo bare bilde av søplekasse der?

Går jo an å lage en tekst når man legger inn bildet første gang, men det hadde vært greit å både kunne redigere en bilde-tekst, og legge til en i etterkant.

Går jo an å slette bildet, legge det inn på nytt, og samtidig legge inn tekst, men det er jo litt tungvint.

Er ikke så flink på data, så kanskje jeg gjør no feil??
OM eg har skjønt kva du vil riktig. så går det ikkje.
det går bare å slette bilder på endre bilder.

Dette er nok eit tips til KD så dei kan forbetre.

Det du må gjære er som du seier å slette bildene du vil ha tekst på som du har lagt inn
og så legge dei inn på nytt MED den teksta du vil ha.. :)
Tungvindt som du seier... men som sagt dette er nok eit forbedringsposentiale tips til Kristendate
NEDZED sier: bare raskt innom,ønsker alle en god helg :D
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16