Forum > Bønnegruppe > Debatt

Anonym
Opprettet 04.11.2019 av Anonym.
Trenger forbønn!
Jeg skal få satt inn proteser i begge hoftene mine 6.november. Vil dere be om at opersjonen går bra og det samme med opptreninga etter på. Ønsker dere alle Guds velsignelse over dagene som kommer og at dere får oppfylt ønskene deres her på Kristendate. Hilsen Bibba.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.11.2019 av Anonym
Jeg skal få satt inn proteser i begge hoftene mine 6.november. Vil dere be om at opersjonen går bra og det samme med opptreninga etter på. Ønsker dere alle Guds velsignelse over dagene som kommer og at dere får oppfylt ønskene deres her på Kristendate. Hilsen Bibba.
Det skal eg gjære. :) Og skal sende forbønnsemne videre til de andre bønne krigerne :)

Din operasjon vil gå bra i Jesus namn.
Anonym
#2. Postet 05.11.2019 av Anonym
Vil dere be om at opersjonen går bra og det samme med opptreninga etter på.
Det skal jeg gjøre Bibba.
Anonym
#3. Postet 06.11.2019 av Anonym
Lykke til bibba, det er ikke bare bare,men skla be om at alt går fint og ordner seg etterpå også:)

Anonym
#4. Postet 06.11.2019 av Anonym
Ska be for deg.
Anonym
#5. Postet 05.12.2023 av Anonym
Kjære himmelske Far,

Vi kommer sammen i bønn på vegne av Bibba, som står overfor en betydningsfull operasjon der begge hoftene skal få proteser den 6. november. Vi løfter Bibba til deg og ber om din guddommelige veiledning og beskyttelse gjennom denne prosessen.

Vi ber om at operasjonen går bra, at kirurgene og det medisinske teamet får visdom og dyktighet i hvert trinn av inngrepet. La din helbredende kraft være til stede under operasjonen, og gi Bibba styrke og ro gjennom hele prosessen.

Vi ber også for opptreningsperioden etter operasjonen. Gi Bibba tålmodighet, mot og styrke mens hun gjennomgår rehabilitering. La helbredelse og helhetskraft strømme gjennom hennes kropp, og la henne oppleve fremskritt og bedring hver dag.

Himmelske Far, vi løfter også Bibbas ønsker og lengsler til deg. Velsign henne med din kjærlighet, trøst og fred. Må Bibba oppleve din nærhet og føle seg omfavnet av din kjærlighet i hver utfordrende stund.

Vi ber om at Bibba og alle som er knyttet til henne, inkludert hennes brødre og søstre på Kristendate, må erfare din rike velsignelse i livet sitt. La dine gode planer utfolde seg for henne, og la henne kjenne din kjærlighet og omsorg gjennom hele denne reisen.

I Jesu navn ber vi.

Amen.
annonseRadio 3:16