dagen sier: Ønsker alle her inne en fin påske.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 11.09.2019 av Anonym.
Brev som blir borte.
Har opplevd å få brev i innboksen som forsvinner sporløst før jeg rekker å svare. Samtidig har disse personene blitt borte fra besøkslista mi. Dette har skjedd minst to ganger. Jeg kan forstå at sånt kan skje hvis det er snakk om oppsigelse av kontoen, men hvorfor skrive et brev og deretter si opp medlemskapet? Finnes det andre forklaringer på dette "fenomenet"?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.09.2019 av Anonym
meg bekjent så er nok einaste grunnen oppsigelse og sletting av konto.
Anonym
#2. Postet 12.09.2019 av Anonym
Sikkert en useriøs profil. Særlig én dame har vært gjenganger her lenge, og hun skriver til mange menn i håp om å lure penger av dem. Når hun blir rapportert til KristenDate, blir profilen hennes slettet og brevene forsvinner.
Anonym
#3. Postet 12.09.2019 av Anonym
Jeg har fått mange brev fra useriøse profiler, der de vil ha svar pr. e-post. Disse er ikke betalende medlemmer, og er lette å avsløre, men fikk et hyggelig brev fra ei som virket veldig seriøs og ordentlig. Men det kan jo være noen som har rapportert henne av en eller annen årsak.
Anonym
#4. Postet 12.09.2019 av Anonym
Har opplevd å få brev i innboksen som forsvinner sporløst før jeg rekker å svare. Samtidig har disse personene blitt borte fra besøkslista mi. Dette har skjedd minst to ganger. Jeg kan forstå at sånt kan skje hvis det er snakk om oppsigelse av kontoen, men hvorfor skrive et brev og deretter si opp medlemskapet? Finnes det andre forklaringer på dette "fenomenet"?
Opplevd akkurat det samme, fikk en melding fra ei og jeg var opptatt den dagen slik at jeg ikke fikk svart med en gang. Før 24 timer hadde gått så var alt borte vekk.

Trodde selv at det var mulig å bare trekke det tilbake og tenkte ikke noe mer på det da. Hun ville kun ha svar på e-post, men syntes hun virket litt falsk siden hun viste i sin melding at hun ikke en gang har lest min profil, hehe...
KristenDate
#5. Postet 13.09.2019 av KristenDate
Hei!

Grunnen til dette er fordi at vedkommende har avsluttet sin profil. Når man avslutter sin profil så blir alt av informasjon tatt bort :-)

Vennlig hilsen
KristenDate
dagen sier: Ønsker alle her inne en fin påske.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16