Agenda 3:16
Exodus79
Exodus79 sier: "Menneskets ånd er en Herrens lampe, den ransaker alt i menneskets indre." Salomos 20:27
Skriv i megafonen

Forum >> Tilbakemeldinger >> Debatt

Åpne profilen til Andreas8

Falske profiler

Det er litt vanskelig å rapportere denne profilen, for fra profilsiden så ser den helt normal ut.
Men meldingen, som ikke er mulig å rapportere for seg, som jeg fikk fra profilen ser slik ut:

"Hei jeg er Harrie, jeg er ny her og jeg liker virkelig profilen din så mye, og jeg vil gjerne vite deg veldig bra. har du noen personlig e-postadresse slik at vi kan bli bedre kjent med hverandre hvis du ikke har noe imot :) dette er e-postadressen min harrie.llotey@gmail.com ......... slik at vi kan email hverandre, jeg tålmodig venter på å høre fra deg også. takk og vær velsignet kjære.
Harrie
"

Link til profilen: https://www.kristendate.no/Templates/Sections/Common/Module.aspx?id=173&user=queen0099

("queen0099 er en 48 år gammel jente/dame fra Telemark" - jeg tviler sterkt på det du)

Link til andre sider med samme profilbilde: https://www.tineye.com/search/a12cd7650777430190b50b4cc1fea84438007337

Vennlig hilsen

--Andreas
Åpne profilen til Vågsbygd 1
Har fått brev ifra henne mange ganger,men hun bruker forskjellige profilbilder.
Alle som ber om at du kontakter dem via eks.gmail er falske profiler!! Blokker dem og rapporter dem,da blir profilen slettet så fort som mulig av Kristendate. Fikk brev fra henne i går jeg også;-)
Åpne profilen til KristenDate
Hei!

Som nevnt så vil vi anbefale om å rapportere mistenkte profiler til oss, vi vil da kunne undersøke disse og utestenge vedkommende :-)

Profilen du nevner er allerede blitt utestengt fra KristenDate.

Vennlig hilsen
KristenDate
Vennlig hilsen
KristenDate

En ny en.

Hei, en så kul profil du har her. Jeg er imponert over de få linjene jeg har lest. Jeg håper du ikke har noe imot å være venner og skrive noen ganger for å lære om oss selv. Jeg heter Michelle. Her kan du skrive på michellet05@outlook.com. Jeg ser frem til et stort vennskap
hilsen,
Michelle

Meldingen kom fra:

https://www.kristendate.no/Templates/Sections/Common/Module.aspx?id=173&user=cookies20
Åpne profilen til Herr Tangen
Fikk den samme meldinga fra "Michelle" 

Jeg regner ikke med at noen er så naive at de tror dette er mennesker som søker etter kjæreste osv., og det tror vel ikke disse at vi innbiller oss heller? Hva kan de være ute etter? Jeg tipper de samler på epost-adresser for å sende spam. Eller? 
Fikk den samme meldinga fra "Michelle" 

Jeg regner ikke med at noen er så naive at de tror dette er mennesker som søker etter kjæreste osv., og det tror vel ikke disse at vi innbiller oss heller? Hva kan de være ute etter? Jeg tipper de samler på epost-adresser for å sende spam. Eller? 

Nja, det er som regel menn bak slike kontoer. De later som om det er en kvinne som er sååå forelsket i deg. Men hun har en syk mor som må på sykehus, og hun trenger noen spenn for å kunne få moren sin på sykehus. Men så skal hun fly til deg. Men hun trenger noen spenn for å ta bussen til flyplassen. Og så noen spenn til å få visa til landet du bor i. Og så noen spenn til flybiletten. Og så noen spenn til avgiftene med reisen. Og så skjer det et eller annet annet uforutsett. Som at morne plutselig må på sykehus igjen, og trenger enda flere spenn. Og denne kvinnen er jo sååå glad i deg. Hun må bare ordne dette først. Bare hun kunne få noen flere spenn?