Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 19.08.2013 av Anonym.
Hvordan ville du beskrevet kristendate ovenfor en venn?
Hei folkens,

Jeg er så heldig å få testet denne tjenesten en stund og det er flere ting jeg liker veldig godt. Ikke minst at det er så mye hyggelige folk her! Jeg har også et par ting jeg ikke er så veldig fornøyd, men akkurat nå er jeg interessert i å høre hva som faktisk fungerer! Av dere som har vært her en stund, hva er det som gjør at dere kommer tilbake? Hvis du skulle anbefalt kristendate til en venn/venninne, hva ville du brukt som argumenter for å overtale vedkommende om at, jo, kristendate var det verdt å være medlem på?

Håper noen har noen svar :)

Dette vil gjøre det enklere for meg å fullføre de siste stegene på mobilappene jeg lager for kristendate :)

Ha en super dag!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 12.09.2013 av Anonym
hei du, litt sent men alikevel et svar.....
Argumenter er at det er mange hyggelige mennesker som du skriver og at en kan finne noen med noen av de samme verdier som seg selv, det er mer seriøst her enn andre nettsteder opplever jeg.... det er også et sted der du kan få venner for livet og oppleve mange spennende diskusjoner og hyggelige stunder!!
Lykke te med jobben din videre!!
Anonym
#2. Postet 30.10.2013 av Anonym
Ja, her fikk du ikke mange innspill... i alle fall ikke her på forumet. Men kanskje du fikk noen på pm eller no sånt..?

Dersom min venn eller venninne ønsket seg en partner med kristen bakgrunn, ville jeg anbefale KD. Her er antagelig lettere å finne det enn på andre datingsider.

Men ellers savner jeg litt mer fart i blogg og forum. En måte å bli kjent med hverandre på det også. Er det manglende interesse eller for liten frimodighet..?
Anonym
#3. Postet 05.11.2013 av Anonym
Hei folks.
Sikkert begge deler Siw.
Jeg registrerer at her kommer det inn et svar i mnd så nå har jeg skrevet for november.
Er det noen som kan tenke seg å skrive noe i desember?

så til svaret: en alle tiders datingside for de som ønsker å komme i kontakt med mennesker som har et kristent livssyn.
aminora
#4. Postet 09.12.2013 av aminora
Jeg har vært inne her noen omganger og meldt meg ut igjen og har nok ikke anbefalt siden til så mange. Den ene grunnen var at det skjedde så lite her inne. Ikke så mange besøkende en gang, få innlogget om gangen og så videre. Til slutt glemte jeg å logge inn og så glemte jeg at jeg hadde profil. Men nå prøver jeg igjen.

Jeg ser at det fortsatt står "Ny" på blogg og det er merkelig, for det var blogg da jeg var her inne forrige gang og det er lenge siden. Det tyder på at det er lite fornyelse på siden når en ting er ny i laaaang tid.Da forandres ikke teksten, noe som tyder på at administrasjonen ikke gjør så mye for siden tross at vi betaler. Selvsagt vet jeg at de gjør det, men manglende oppfølging av småting kan se slik ut.

Og så forstår jeg ikke hvorfor vi som er inne her gir så lite kommentarer i blogger og også her i forum er det stille, ser jeg. Merkelig. Det er ikke kristendate.no sin feil, det er jo vi som er her inne som ikke responderer på at andre gir noe av seg selv i blogg.

Men funskjonene i seg selv skulle være helt ok, så som sagt, jeg forstår ikke hvorfor vi ikke bruker funksjonene bedre.

Dette var vel kommentaren for desember ;)
Anonym
#5. Postet 09.02.2015 av Anonym
Kristendate er et rimelig nettdatingsted for folk som søker kristne, men for liberale kristne som meg selv virker nok de fleste medlemmene her å være noe vel konservative.
Anonym
#6. Postet 15.02.2015 av Anonym
Ville ha annbefalt KD for noen som ønsker seg en partner med ett kristent livssyn. Men det som er så synd er at det er for lite folk her, og da er det mindre kjans for å finne noen man liker og passer sammens med. Så tror det er litt derfor det er lite aktivitet her....og en mister interessen.
Jeg glemmer ut at jeg har en side her....Men hyggelige folk her da. Men dårlig chat.Og siden kunne trengt en ansiktsløfning,slik at den trekker flere folk, mere brukervennlig.
Anonym
#7. Postet 12.03.2015 av Anonym
Hei.
Jeg forteller ikke mine venninner om denne siden. Rett og slett fordi det er jo ingenting å fortelle om.
Jeg har ikke noen god PC for tiden, og bruker kun siden via mobil. Da har man ikke tilgang til Chat hvor visst nok det lille som er av action skjer.
Jeg er ingen kranglete person, derfor blander jeg meg lite på forum.
Så da blir det å prøve lese profiler på jakt etter interessante personer. Som det sikkert er flere av. Men de fleste jeg har forsøkt å være i kontakt med svarer ikke engang. Jeg har ingen problem med at man takker nei til kontakt, men bare å bli oversett, ikke engang et høflig avslag. Men, men... Burde vel ikke forvente det lenger slik verden er blitt. Og jeg må bare erkjenne at det slett ikke er annerledes på Kristendate. Så jeg melder meg ut igjen.
Men selv om dette ikke fungerte for meg, vil jeg ønske dere andre Lykke til videre!
Gud velsigne dere.
Anonym
#8. Postet 05.04.2015 av Anonym
Hei til dere som måtte lese dette en gang.
Jeg anbefaler ikke KD til venner. Rett og slett for at jeg ikke er fornøyd. Jeg er litt enig med deg RemiS om at det er en del medlemmer med veldig konservative meninger. Selv er jeg omtrent på midten i så måte.
hovedgrunnen til at jeg ikke er fornøyd her inne, går på at det er vanskelig å komme i kontakt med noen. Svært få gidder å svare på meldinger. Jeg liker å lese profiler da jeg synes det er spennende. Ja, jeg leser profiler i alle aldre. Men det betyr ikke at jeg er ute etter en veldig ung dame fordi om jeg har vært innom profilen og lest den. Jeg opplever også stadig vekk å bli blokkert bare fordi jeg har vært innom og lest profilen. Jeg skriver selvsagt ikke ufine meldinger til noen. De som får ufine meldinger, må selvsagt få lov til å blokkere. Men jeg synes at når man har opprettet en profil på en datingside, så må man akseptere at profilen blir lest av andre. Det er vel litt av hensikten med å være her inne? Jeg har ingen problemer med å få avslag når jeg prøver å få kontakt med en dame. Mange gidder ikke å svare i det hele tatt. Nå er jeg nok en litt kjedelig person, og er klar over det. Men jeg liker å leve litt rolig, uten å daglig springe opp på en eller flere fjelltopper.
Litt for mange tar en melding litt for alvorlig. Det går jo an å ta kontakt med andre uten å ha tanker om å møtes dagen etter. Ta ting med godt humør og en god porsjon humoristisk sans. Svar på meldinger man får. Si heller at man ikke er interessert enn ingen tilbakemelding.
Anonym
#9. Postet 05.06.2017 av Anonym
Jeg ville beskrevet KD som den beste kristne datingsiden. Her handler det ikke bare om dating, men vi har også blogg og et forum med interessante debatter. Dessverre ville jeg også sagt at det er en side med en overvekt av konservative og ultrakonservative kristne, med liten plass til oss som er mer liberale.

Det er også en side hvor jenter og kvinner som er alenemødre og/eller skilt blir behandlet så dårlig av enkelte andre medlemmer at de velger å forlate siden. Jeg er MANN, men jeg er skilt, jeg har vært samboer og jeg har hatt sex før ekteskapet og har også fått mitt her inne av meldinger med beskjed om at jeg burde forlate siden og overlate den til de som lever rett i forhold til Gud.

Jeg forstår at folk forsvinner herfra og lar den konservative koseklubben sitte her alene og diskutere om jorda er flat eller rund o.l., men jeg skulle ønske det kom flere jenter, gutter, menn og kvinner hit med en liberal trygghet som lager en motvekt til disse konservative religiøse grublerne.
Anonym
#10. Postet 05.06.2017 av Anonym
Jeg er MANN, men jeg er skilt, jeg har vært samboer og jeg har hatt sex før ekteskapet og har også fått mitt her inne.
Forstår hva du mener, og kommentaren min er ikke for å kritisere.
Men setningen din (tatt ut av sammenheng) ble litt på kanten;).
Mann38 sier: Ønsker alle på kd ei velsignet god helg :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16