Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 27.05.2019 av Anonym.
Apsolutt stoff for den oppegående og våkne....

Våre barn hjernevaskes og indoktrineres nå MASSIVT for fremme av en GLOBALISTISK GIGANTISK KLIMASVINDEL iverksatt av eliten for å gi dem 100% KONTROLL og DOMINANS over hele menneskeheten!

https://norgesaksjonen.org/2015/12/03/ernameetthekids-vare-barn-hjernevaskes-og-indoktrineres-na-massivt-for-fremme-av-en-globalistisk-gigantisk-klimasvindel-iverksatt-av-eliten-for-a-gi-dem-100-kontroll-og-dominans-over-hele-menneskeh/

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.05.2019 av Anonym
"Pave Francis krever "raske og radikale forandringer" i sin encykliske "Laudato Si" i 2015, på omsorg for vårt felles hjem. "De oppfordret land med store CO2-utslipp til å" ta politisk ansvarlighet og oppfylle sine klimafinansieringsforpliktelser. "Francis fremmer søndag som en dag for hvile for familien og en løsning på klimaendringer. Bibelen lærer at lørdag er den sanne kristne sabbaten, som er den syvende dagen i uken."

"Slow Sunday, Shutoff Sunday, Digital Shabbat, Sunday Sabbath, Sunday Rest, Family Day, Earth Day, Green Day, Green Sabbath, Emission Free Day, Fossil-Fuel free Day, Low Carbon Day are some the names given for Sunday as a day of Rest. Sunday Bans on cars and shopping have been passed as laws in Paris and Poland. Italy plans to pass a Sunday Law for the family very soon."

Det vil komme fler ettersom EU valget er over. Nye ledere vil følge Pavens Laudato Si forslag om Søndags hvile for løsning på klimakrisen.

"In view of the EU elections, the European Sunday Alliance ( Katolsk allianse ) discussed with Members of the European Parliament (MEPs) and electoral candidates the importance of common work-free time and decent working hours. In view of the EU elections, the European Sunday Alliance discussed with Members of the European Parliament (MEPs) and electoral candidates the importance of common work-free time and decent working hours.In a time of digitalisation and a rapidly changing world of work, participants agreed that Sunday is of unique value for the social cohesion of our society and the well-being of the citizens."

Alt dette er profetert. Søndagshelligholdelse satt ved lov vil komme. Uansett om dere ikke tror det. Dere burde virkelig lese denne boken. Får å få lys om hva som kommer og vil skje. Profeten Daniel og Johannes skrev også om dette. Dyrets merke blir satt. Alt dette og mer her :

http://www.mothistoriensklimaks.no/
Anonym
#2. Postet 27.05.2019 av Anonym
"Pave Francis krever "raske og radikale forandringer" i sin encykliske "Laudato Si" i 2015, på omsorg for vårt felles hjem. "De oppfordret land med store CO2-utslipp til å" ta politisk ansvarlighet og oppfylle sine klimafinansieringsforpliktelser. "Francis fremmer søndag som en dag for hvile for familien og en løsning på klimaendringer. Bibelen lærer at lørdag er den sanne kristne sabbaten, som er den syvende dagen i uken."

"Slow Sunday, Shutoff Sunday, Digital Shabbat, Sunday Sabbath, Sunday Rest, Family Day, Earth Day, Green Day, Green Sabbath, Emission Free Day, Fossil-Fuel free Day, Low Carbon Day are some the names given for Sunday as a day of Rest. Sunday Bans on cars and shopping have been passed as laws in Paris and Poland. Italy plans to pass a Sunday Law for the family very soon."

Det vil komme fler ettersom EU valget er over. Nye ledere vil følge Pavens Laudato Si forslag om Søndags hvile for løsning på klimakrisen.

"In view of the EU elections, the European Sunday Alliance ( Katolsk allianse ) discussed with Members of the European Parliament (MEPs) and electoral candidates the importance of common work-free time and decent working hours. In view of the EU elections, the European Sunday Alliance discussed with Members of the European Parliament (MEPs) and electoral candidates the importance of common work-free time and decent working hours.In a time of digitalisation and a rapidly changing world of work, participants agreed that Sunday is of unique value for the social cohesion of our society and the well-being of the citizens."

Alt dette er profetert. Søndagshelligholdelse satt ved lov vil komme. Uansett om dere ikke tror det. Dere burde virkelig lese denne boken. Får å få lys om hva som kommer og vil skje. Profeten Daniel og Johannes skrev også om dette. Dyrets merke blir satt. Alt dette og mer her :

http://www.mothistoriensklimaks.no/
Dette med søndagen vil jeg helst du finner deg en egen tråd for. For linken jeg postet over handle ikke om det....Her tar man opp ett helt annet tema.
Roy2
#3. Postet 27.05.2019 av Roy2
Veldig enig med deg Ester!!!!! Det er rett og slett skammelig at det er så få i dette samfunnet som kaller en spade en spade å avslører klimasvindelen. Det er veldig trist ja jeg vil kalle det satansk at barna blir hjernevasket frem og tilbake og opp og ned med denne klimasvindelen fra barnehagen, barneskolen osv. Massemedia driver dessverre også med denne massive klimasvindelen så det er ikke bare barna som er hjernevasket. For mennesker som vet at det hele bare er svindel er det veldig frustrerende hvordan dette samfunnet er! Jeg er 100% enig når President Trump kaller massemedia i USA for Fake News. Massemedia i Norge er også Fake News! Massemedia oppfører seg som lydige talerør/mikrofonstativ for makteliten!
Anonym
#4. Postet 27.05.2019 av Anonym
Enig i at norske barn blir kraftig hjernevasket for tida. Hvis man går noen tiår tilbake i Norge så man ned på regimer hvor man hjernevasket barna, slik som Sovjetunionen og Kina. I dag gjør vi akkurat det samme, tilsynelatende helt ukritisk. Barna skyves fram og blir meningsdannende. Det minner meg om en profeti i Jesaja 3 og Israel som gjelder mot endens tid, hele kapitlet bør leses for en bedre sammenheng:

12 "Mitt folk har barn til herskere, og kvinner rår over det.
Mitt folk, dine ledere fører deg vill, gjør veien du går på, til villsti."

Sannheten er at Jorda blir grønnere og grønnere desto mer CO2 som kommer i atmosfæren, det viser satellittbilder og andre bilder. Grunnen er at det øker tilgjengelig CO2 for plantene og gjør at de blir mer motstandsdyktige mot tørke fordi vanntapet minskes siden tida de trenger for å fange CO2 minskes. Siden første bildet under blei tatt i 1931 har konsentrasjonen av CO2 i atmosfæren økt fra 250-300 ppm til over 400 ppm nå (parts per million). Området er helt uten menneskelig påvirkning.

x


Anonym
#5. Postet 27.05.2019 av Anonym
Dette med søndagen vil jeg helst du finner deg en egen tråd for. For linken jeg postet over handle ikke om det....Her tar man opp ett helt annet tema.
Søster, ser du ikke sammenhengen? Alt dette du ser med vaksinasjon, 5G, AMS, Klima, osv får ingen stoppet unntatt Han som kommer og ender alt ondt. Vår Frelser. Alt dette med klima fører frem til at regjeringer vil til slutt ta imot Francis sitt råd om å stoppe krisen. Hadde du i det minste lest mitt forrige innlegg så hadde du jo sett sammenhengen med klimakrise hjernevasking og Søndagen. Jeg kastet jo meg ikke inn her uten grunn. Dette var mitt i blinken at du skrev at unge blir lurt trill rundt av dyret.

John33
#6. Postet 27.05.2019 av John33
Forumet er noen ganger det beste med hele KD, bra å se at noen der ute er våkne og ikke er mentalt helt nedsnødde slik de fleste i samfunnet er.
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16