Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 21.05.2019 av Anonym.
Profil forandret av kristendate
Er det flere som har fått forandret sin profil av kristendate? Jeg har skrevet at jeg søker "langvarig forhold", men nå står det plutselig "kjæreste". På appen ville "langvarig forhold" vært "annet". Jeg kan jo forandre det tilbake selv, men synes det er rart at de gjør det.

Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 21.05.2019 av KristenDate
Hei Lysets barn,

Grunnen til at du opplever dette er at appen og nettsiden ikke har hatt samsvarende valgt for "jeg søker". Vi jobber nå med å endre slik at disse valgene skal stemme bedre overens. Enkelte brukere synes det vanskelig å skille mellom valgene "kjæreste" og "langvaring forhold", dette fordi det i bunn og grunn er det samme. Vi har derfor valgt å slå vi sammen disse 2 valgene, og legge til et nytt valg som heter "annet".

Vennlig hilsen
KristenDate :)
Anonym
#2. Postet 21.05.2019 av Anonym
Kristendate - jeg skjønner tankegangen deres, og samtidig er det for meg en forskjell på "kjæreste" og "langvarig forhold". Det var kanskje en grunn til at dere hadde to ulike valg en gang også? Jeg har møtt flere menn her inne som godt kan tenke seg en kjæreste, men som absolutt ikke ønsker å gå inn i noe langvarig. De skal aldri mer ha samboer eller gifte seg, sånt er de ferdig med. Men de ønsker nærheten som det er i et kjæresteforhold, de ønsker ikke å være "singel". Så er det noen av oss som er her for å finne en å dele resten av livet med, og vi er kanskje de som har krysset av for "langvarig forhold". Kjærester har vi jo kunnet være allerede i barnehagen, det er liksom noe mindre forpliktende i det. En er fri til å legge det en vil i det, så klart. Men dermed blir det også litt vanskeligere å tolke hva den enkelte vil ha. Men dette er mine erfaringer her. Andre kan selvsagt være uenige.
Anonym
#3. Postet 21.05.2019 av Anonym
Ser ut som KD er litt naive i forhold til hva noen "kristne" er ute etter..)

Kanskje livet som kristen er lettere om man ikke forsøker å leve som en..?

Minner meg litt om en periode jeg var på sukker. Forsøke å få dem til å skille mellom kristen og religiøs, men jeg fikk ikke gjennomslag..)
annonseRadio 3:16