Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 18.05.2019 av Anonym.
Mulighet til å søke blant brukere som har vært aktive den siste tiden
Hei

Spørsmål til Kristendate; Er det mulig å lag et søkealternativ hvor en kan begrense søket etter brukere til de som har vært aktive den siste uken eller mnd. f.eks.? Så en slipper å få opp mange profiler som ikke er aktive lenger.

Mvh
Jente83

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.05.2019 av Anonym
Hei

Spørsmål til Kristendate; Er det mulig å lag et søkealternativ hvor en kan begrense søket etter brukere til de som har vært aktive den siste uken eller mnd. f.eks.? Så en slipper å få opp mange profiler som ikke er aktive lenger.

Mvh
Jente83
Hei Jente83

Dette spørsmålet har blitt stilt før, du kan se svaret til KD her:

https://www.kristendate.no/templates/sections/community/forum/thread.aspx?topic=11231

m
vh
Jair
Anonym
#2. Postet 18.05.2019 av Anonym
Hei Jente83

Dette spørsmålet har blitt stilt før, du kan se svaret til KD her:

https://www.kristendate.no/templates/sections/community/forum/thread.aspx?topic=11231

m
vh
Jair

Akkurat, takk for svar.

Ser det er en stund siden (2017).

Ser du skrev i innlegget fra 2017;
"Enig i at søkemulighetene kan forbedres. 2 muligheter jeg har savnet er å kunne søke blant medlemmer som er online, og muligheten for å søke på de som har vært online siste x antall dager/uker/måneder."

Det er det jeg også etterspør i denne tråden.

Mvh
Jente83
Anonym
#3. Postet 18.05.2019 av Anonym

Akkurat, takk for svar.

Ser det er en stund siden (2017).

Ser du skrev i innlegget fra 2017;
"Enig i at søkemulighetene kan forbedres. 2 muligheter jeg har savnet er å kunne søke blant medlemmer som er online, og muligheten for å søke på de som har vært online siste x antall dager/uker/måneder."

Det er det jeg også etterspør i denne tråden.

Mvh
Jente83
Stemmer det, men de har nok fortsatt ikke fått gjort noe med det, dessverre. Det er en del her inne som har savnet en forbedring av søk i flere år nå. Det ser ut til å være en utfordring for KD, som de sier har det med at en del brukere er konstant pålogget via mobil appen, og logger seg aldri ut fra appen. Da blir ikke sist innlogget oppdatert, før de eventuelt logger seg inn via en pc.

Jeg tror det burde være en mulighet for KD å lage denne funksjonaliteten, om de kan greie å registrere om en bruker klikker seg inn på noen av menyvalgene i appen, og så oppdatere sist aktiv dato.

Ha en fin helg! :)

mvh
Jair
Anonym
#4. Postet 18.05.2019 av Anonym
Stemmer det, men de har nok fortsatt ikke fått gjort noe med det, dessverre. Det er en del her inne som har savnet en forbedring av søk i flere år nå. Det ser ut til å være en utfordring for KD, som de sier har det med at en del brukere er konstant pålogget via mobil appen, og logger seg aldri ut fra appen. Da blir ikke sist innlogget oppdatert, før de eventuelt logger seg inn via en pc.

Jeg tror det burde være en mulighet for KD å lage denne funksjonaliteten, om de kan greie å registrere om en bruker klikker seg inn på noen av menyvalgene i appen, og så oppdatere sist aktiv dato.

Ha en fin helg! :)

mvh
Jair
Ok, ja kan godt tenkes det er mulig, vi får høre.

God helg til deg også. :)

Mvh
Jente83
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16