Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 14.04.2019 av Roy2, mann, 53 år, Vest-Agder.
VAKSINASJON

Det står i Johannes 12:30-31 at satan er denne verdens fyrste. Det står: Jesus svarte og sa: "Denne røsten kom ikke for Min skyld, men for deres skyld. Nå holdes dom over denne verden: nå skal denne verdens fyrste kastes ut.

Det står i Johannes 8:44 at djevelen er en løgner og løgnens far. Det står: Dere er av deres far, djevelen, og dere vil følge deres fars lyster. Han var en morder fra begynnelsen og står ikke i sannheten, fordi det ikke er sannhet i ham. Når han taler løgn, taler han av sitt eget forråd, for han er en løgner og løgnens far.

Det står faktisk at Gud ikke kan lyve. Det står i 1. Titus: 1:1-2.: Paulus, Guds tjener og Jesu Kristi apostel, etter den tro som Guds utvalgte har, og etter sannhetens erkjennelse som hører til gudsfrykt, i håp om evig liv, som Gud, Han som ikke kan lyve, har lovt før verden ble til.

Det står at kjærligheten til penger er roten til alt ondt i 1. Timoteus: 6:10. Det står: For kjærligheten til penger er roten til alt ondt, som noen har traktet etter, og de har kommet bort fra troen og gjennomboret seg selv med mange sorger.

Det står i Salomos ordspråk: 8:36 at alle de som hater meg(Gud) elsker døden. Det står: Men den som synder mot meg, gjør urett med sin egen sjel: alle de som hater meg, elsker døden.

Det står i hvert fall indirekte at det er djevelen som er denne verdens fyrste og gud i Matteus 4:8-11, og Jesus sa ikke til djevelen at du lyver fordi Jesus vet at det er sant. Det står i Matteus: 4:8-11.: Igjen tok djevelen Han med opp på et overmåte høyt fjell, og han viste Ham alle verdens kongedømmer og deres herlighet. Og han sa til Ham: "Alt dette vil jeg gi Deg, hvis du vil falle ned og tilbe meg." Da sa Jesus til ham: "Bort med deg, Satan! For det står skrevet: "Du skal tilbe Herren din Gud, og Ham alene skal du tjene." Da forlot djevelen Ham, og se, engler kom og tjente Ham.

Det skal da bli en gledens dag den dagen da djevelen blir kastet i sjøen med ild og svovel. Det står i Johannes Åpenbaring 20:10: Og djevelen, som bedro dem, ble kastet i sjøen med ild og svovel, der dyret og den falske profet er. Og de skal pines dag og natt i all evighet.

Det står jo at alle mennesker som ikke er frelst skal først havne i Helvete og til slutt vil de bli kastet i ildsjøen. Det står i Johannes Åpenbaring 20:14-15.: Og døden og Helvete ble kastet i ildsjøen. Dette er den annen død. Og hver den som ikke ble funnet innskrevet i Livets bok, ble kastet i ildsjøen.

Legemiddelindustrien og produksjon av vaksiner er bare en liten del av satans makt i denne verden og som det står i Bibelvers som jeg skrev i denne meldingen at disse Bibelversene er veldig passende til de ugudelige menneskene som produserer legemiddler og vaksiner og er ansvarlige for dette. Dersom ikke disse menneskene blir frelst vil de få sin straff til slutt fordi de vil til slutt bli kastet i ildsjøen!

Her er en youtube link som jeg vil anbefale alle å se/høre på. Den handler om vaksinasjon. Dette er nyttig informasjon for deg som ser/hører på denne undervisningen om vaksinasjon og dersom du har barn eller kommer til å bli foreldre i fremtiden slik at du gjør ett fornuftig valg når du skal bestemme deg for om du skal vaksinere deg og/eller ditt/dine barn i fremtiden. Mary Tocco: Vaksiner er ikke trygge for barna dine.: https://yo

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 14.04.2019 av Anonym
Ellen White hadde noe å skrive om dette også.
"Forberedelser av kvikksølv og kalomel som tas inn i systemet, beholder alltid sin giftige styrke så lenge det er en partikkel av det som er igjen i systemet. Disse giftige preparatene har ødelagt sine millioner. (Ibid, s. 139.)"

Babylon/Vatikanet/Den Romerske Katolske Kirke/Paven styrer verden. De styrer forvirrende systemer av media, helse, utdanning, regjeringer og religion. Vi blir bedt å komme ut av "henne."

Det greske ordet for trolldom er pharmakeia. Vi ser i Johannes Åpenbaring 18:23 "For dine (Babylon) kjøpemenn var de store menn på jorden, og ved din trolldom ble alle folkeslag forført"

John33
#2. Postet 15.04.2019 av John33
Fysj! Glad jeg hoppet over det surret der på skolen og i militæret.....

Mange vil prøve å forsvare bruken av aluminium i vaksiner ved å hevde at det er en type forurensing man kan få i seg med mat også, men de "glemmer" at det man får i seg av aluminium med maten går vanligvis rett ut igjen mens det man pumper inn i kroppen har 100 prosent opptak og flyter rundt med blodet til indre organer som feks hjernen hvor ingen vet hva som skjer. Den vaksinen i dag med mest aluminium er vel kjønnssykdomvaksinen Gardasil9 med sine 1500 mikrogram aluminium fordelt på 3 innsprøytninger på 6 måneder for å få bukt med 9 av 40 typer kjønnsvortevirus (HPV) En annen ting er at aluminium er bare en av mange tvilsomme komponenter, feks den gangen jeg var yngre hadde MMR vaksinen kvikksølv som selv om det var "ufarlig" å få pumpet inn i kroppen så ble det fjernet i nyere tid
Roy2
#3. Postet 15.04.2019 av Roy2
Ja du kan være glad for det. Tviler meget sterk på at jeg skal ta flere vaksiner i mitt liv ihvertfall. Jeg er da ikke så dum at jeg vil bli sprøyta giftstoffer inn i kroppen min. Veldig trist at det er så mange som er blitt hjernevasket med at å ta vaksiner er slik en lur ting å gjøre! Trist at det er så mange som har trodd på skremselspropagandaen/løgnpropagandaen som har hevdet at vaksiner er lurt å ta. NEI TAKK! Ærlig talt det som holder folk friske er ikke vaksiner men god hygiene og sunn mat slik som rå grønnsaker, frukt, nøtter og spise mat med sunt fett.
Roy2
#4. Postet 16.04.2019 av Roy2
Jeg vil fortsette å sende avslørende, interessante og lærerike youtube linker som handler om vaksinasjon. Jeg er sykepleier og jeg visste ikke.: https://youtu.be/ljLpon2yR9s
Roy2
#5. Postet 17.04.2019 av Roy2
Disse vaksinene er ikke nødvendig og potensielt farlig!
Roy2
#6. Postet 18.04.2019 av Roy2
Jeg har 1 vaksinert og 1 uvaksinert barn.:https://youtu.be/QeHGcPItiEM
Roy2
#7. Postet 18.04.2019 av Roy2
Sønnen min har autisme fra vaksiner.: https://youtu.be/iJIdmougQLA
Anonym
#8. Postet 18.04.2019 av Anonym
Man blir bra igjen ved utrensking for tungmetaller. TRS Advance er ett vedundermiddel som brukes til det. Også til dem som ønsker å rense ut allverdens giftstoffer vi får i kroppen via mat,drikkevann,luften vi puster,almangan i tennene o.l Mange har fått barn med autisme rett etter vaksinasjon,og brukt TRS Advance i to-tre år etterpå og fått ett friskt og normalt barn igjen. Jeg tar dette selv for tungmetallforgiftningen vi blir utsatt for nå i desse wifi-tider,(wifi åpner opp cellemembranen slik at tungmetall kommer inn og blir der. Hjernen har en barriere mot at der skal komme slikt inn fra naturens side. Men blir åpnet opp ved wifi, og man blir da tungmetallforgiftet også i hjernen. TRS- Advance er nanoteknologi, det betyr at partikklene er så små at de kommer inn hvor blodet kommer til. Dette er ett produkt som egentlig ble oppdaget via vulkanaske. Men blir laboratoriefremstillt,for å få ett renere produkt som ikke inneholder tungmetaller,som gjerne aske (Zeolitter) inneholder. Den renser blodet og fungerer som en magnet og innkapsler forurensing i kroppen,og bringer det ut av kroppen uten å gå gjennom lever og nyrer. Så det er trygt å bruke for de med almangan i tennene,da det ikke drar ut giften fra almanganen men bare renser blodet, og kan gis til barn helt ned i 6mnd alder. Der finnes en gruppe på facebook,hvor man bestiller i bulk, og her kan det bestilles for å slippe unna en del toll. Litt dyrt er det,men apsolutt verdt det. Ikke kjøp på amazon og lignende,da kvaliteten ikke er noe god. Så vær kritisk til hvor du bestiller.

https://www.facebook.com/groups/449907375462281/?fref=nf
Kan også bestilles her:https://norge.mycoseva.com/shopline_category.html?category=Detox&fbclid=IwAR2mkKM0M7NwKHRch0eFafs3Elz83X-XBAGRIaJ6Wi_9r3W5qVtHv21Paos
Anonym
#9. Postet 18.04.2019 av Anonym
https://norgesavisen.no/sjokkerende-oppdagelse-om-vaksiners-innhold/?fbclid=IwAR3rHMapJ4hCuTKMfUfzj6OGPxJjAaLF8jV9Z7C3i3cwKoKT_9V51PgcS0Q
Roy2
#10. Postet 19.04.2019 av Roy2
Hei Ester veldig avslørende den linken du har om vaksiner. Jeg hørte på radioen at dersom jeg husker riktig så sa de at 96% av alle barn i Norge har blitt vaksinert. Årlig talt hva kan det ha seg at så mange mennesker har blitt så hjernevasket at dem tror vaksiner er sunt å ta? Tydelig at dem har blitt manipulert opp og ned å frem og tilbake av hva den løgnaktige massemedia forteller dem. VELDIG TRIST! Den andre linken du har om den kuren som forteller om å fjerne giftstoffer i kroppen. Til den ene siden på denne siden står det Foreslåtte grupper der det er en person som ser ut som den personen er i en yoga stilling. Det er ikke bra da. Yoga er satansk, men dersom denne kuren ikke er noe okkulte greier og er effektiv den du henviser til kan jo det være en effektiv kur å ta dersom man er blitt skadet av å ta vaksine/vaksiner. Når man vet hva vaksiner er er det lurt å kalle det som det er nemlig ei GIFTSPRØYTE. Jeg har også hørt noe sånt som at det finnes ingen uavhengig forskning på vaksiner som konkluderer med at vaksiner er sunt å ta. Jaja jeg vil her fortsette å sende avslørende youtube linker om giftsprøyta.:
Vaksiner før vaksiner etter.: https://youtu.be/chTsJko_m84
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen