Anonym
Opprettet 24.01.2019 av Anonym.
Profiltekst/bildet
Hei!

Hvordan tror dere det hadde vært om kristendate var lik tinder eller andre like apper? Uten mye info på profilen.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.01.2019 av Anonym
Hei!

Hvordan tror dere det hadde vært om kristendate var lik tinder eller andre like apper? Uten mye info på profilen.
Hva tenker du om det Bec81? Jeg er ikke så sikker på om det hadde endret på noe. Er du ikke ute etter kun sex på Tinder, så er den like død som alle andre nettdatingsider. De eneste jeg har blitt kontaktet av på Tinder er i hvert fall kun ute etter sex.
Anonym
#2. Postet 26.01.2019 av Anonym
Tenkte mer at en hadde et bildet og forholde seg til enn en beskrivelse av personen
Anonym
#3. Postet 27.01.2019 av Anonym
Jeg tenker at begge deler er viktig...tekst og bilde..har ikke noe sans for tinderversjonen. Helheten er det som gjør om man er interessert....om man kunn blir interessert kun ut fra bilde,så må man kanskje justere på hva man er ute etter her...passer seg dårlig av en kristen side at man skal ha så fokus på kunn utseende i valg av date/partner. Det som erviktig,om ikke det viktigeste for mange med Jesus i hjertet, er jo nettop at en har Jesus i hjertet,altså indre verdier...Jeg hadde heller likt en versjon som var motsatt...etter at man fikk lest teksten,og likte den, så ble bilde avslørt...jeg tror det hadde blir mange flere "liker" og derfor mere aktivitet....også er det jo spennende da!
Anonym
#4. Postet 27.01.2019 av Anonym
Ser den. Bare fryktelig vanskelig å presentere seg skikkelig synes jeg. Med alle sidene en har