Øystein-Skum93 sier: Søker etter venner, bekjentskaper, venninner, turvenner og kjæreste her inne. Hvor er du? Bare å sende meg en melding!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Morsomme ting > Debatt

Anonym
Opprettet 20.07.2013 av Anonym.
Vanskelig Spørsmål
Hvis en mann går inn for,og gjør alt han kan for å mislykkes,og greier det. Har han da greid det eller mislykkes??

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.07.2013 av Anonym
Definèr først mislykket/det å mislykkes, så er det sikkert noen som kan svare deg... :)
Anonym
#2. Postet 30.07.2013 av Anonym
Her er flere spørsmål å bryne seg på:

Kan man gråte under vann?

Når du er i himmelen, har du på deg de samme klærne som du ble begravd med i all evighet?

Hvordan klarte vi å sette mennesket på månen før vi fant ut at det ville være en god idé å sette hjul på bagasjen?

Hvorfor er det slik at folk sier at de "sov som en baby",når babyer våkner opp sånn annenhver time?

Hvis en døv person må gå til retten, kalles det fortsatt for en høring?

Hvorfor er du I en film, men du er PÅ TV?

Hvorfor betaler folk for å gå opp i høye bygninger og deretter sette penger i en kikkert for å se ned på ting på bakken?

Hvorfor ber legene deg gå bak et forheng og skifte? De kommer til å se deg naken uansett.

Hvorfor har brødristere alltid en innstilling som brenner brødskiva totalt, slik at intet anstendig menneske vil finne på å spise det?

Hvis jeg blåser hunden min i ansiktet så blir den sint! Men den elsker å stappe hodet ut av bilvinduet når jeg kjører?!?

Hvorfor står Langbein oppreist mens Pluto fortsatt er på alle fire? De er begge hunder!

Hvis maisolje er laget av mais og vegetabilsk olje er laget av grønnsaker, hva er babyolje laget av?
Anonym
#3. Postet 30.07.2013 av Anonym
Eller: Har fisker hals? :-)
Anonym
#4. Postet 01.08.2013 av Anonym
Hvis en mann går inn for,og gjør alt han kan for å mislykkes,og greier det. Har han da greid det eller mislykkes??
kaj
#5. Postet 02.09.2013 av kaj
Det avhenger av hvilken kontekst/sammenheng man ser det i.

I en mindre kontekst har han lykkes, i en større sammenheng har han mislykkes.

Alt er ikke på samme nivå, langt ifra. Det er mange nivåer, som spenner fra himmel til jord.

Siden det er mange kontekster/nivåer, så får man til slutt en totalkontekst, og den bør være harmonisk, dvs. ikke brutal mislykkethet på ett område og det motsatte på et annet. Det fører til intern splittelse, dvs. et delt hjerte.
Anonym
#6. Postet 08.01.2019 av Anonym
Eller....hadde Adam og Eva navle?
Øystein-Skum93 sier: Søker etter venner, bekjentskaper, venninner, turvenner og kjæreste her inne. Hvor er du? Bare å sende meg en melding!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16